[WN] castreren van hengstVEULEN??

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-04 22:32

Haha! Dus voortaan wachten we gewoon met echt zeker weteen tot we het veulentje hebben zien plassen!!

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-04 22:34

jeddah schreef:
Haha! Dus voortaan wachten we gewoon met echt zeker weteen tot we het veulentje hebben zien plassen!!

... en bellen we hands free Haha!

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-04 22:35

Maarree ... als je de balletjes vlak na de geboorte kunt voelen, trekken ze daarna dan weg?? Ik heb toch echt regelmatig gevoeld, maar kan me niet herinneren dat ik balletjes heb gevonden ...

Ods
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-04 22:49

Kan Mac, maar hoeft niet, ze zijn echt heel klein, kleiner dan Eikeltjes van een Eikenboom. Als ik bij de geboorte twee balletjes voel controleer ik niet zo vaak meer. Af en toe, voor gewenning.

jackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-04 08:02

Mac schreef:
Ah kijk! Dat wist ik dus niet! Weer wat geleerd! Ik heb als eerste handeling alleen de "gaatjes" geteld van achteren Bloos! . Eén gaatje: dus hengst Haha! .

het hengstveulen van mijn merrie had bij de geboorte twee balletjes. dat is door de dierenarts geconstateerd. had ik zelf ook niet kunnen voelen of zien. al helemaal niet na de hele consternatie van bijna de pijp uit. de kleine ademde namelijk niet en moest gereanimeerd werden.

ook bij de geboorte van het merrieveulen was de dierenarts aanwezig en heeft gekeken waar de "waterleiding" zat.

kon me dus zelf niet vergissen Haha!