Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

XoNo schreef:Cassidy, ik vind dat ze in beginners best een open reiningpattern mogen vragen met een eenvoudige galopswissel...verder zou ik het lekker zo laten, ook gewoon 4 spins en een paar stops. Laat ze maar leren
) door de organisatie.
)Citaat:Volgens mij zijn er geen B proeven zonder galop Cassidy, je hebt wel A proeven, maar die worden niet "approved" (weet niet hoe ze dat in de dressuurnoemen ) door de organisatie.
Roos1 schreef:Ik zou naar de KNHS kijken. Waarom iets opnieuw uitvinden als het ergens anders al goed werkt![]()
Ik denk dan aan:
- selectie voor NK
- ringmeester die toezicht houd op inrijden
- startkaarten als combinatie, dan kan vereniging controleren of startkaart voor deze combinatie mogelijk is, en dus van de regel afstappen dat je niet op andermans paard mag starten.
- afdelingen opzetten met hun eigen regiowedstrijden en clinics e.d.
- op de site met je combinatie nummer kunnen kijken hoeveel punten je hebt en of je dus geselecteerd bent voor het een of ander (zo handig)
Romkabouter schreef:Plus nog dat je als je opnieuw begint met een ander groen paard, ook in de beginners (of nieuw te definieren klassen) mag starten.