Lusitana schreef:Eh, bij de "engelse" sport is helemaal geen onderscheid, behalve pony en paard.
Zeker wel, zo heeft ook ieder stamboek zijn eigen rijonderdelen waarop je kunt starten.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)was bereden en pas 3,5 maand bij ons was om te kijken hoe ver ik met mijn training was aangezien ik nog geen les met hem had gehad.
.
Jouw bijdrage is wel wat lastig te lezen en dat maakt de interpretatie er niet gemakkelijker op, maar ik zal mijn best doen.
puur en alleen omdat hij zo goed zijn best heeft gedaan
. Het plezier moet altijd voorop blijven staan.
Lusitana schreef:THANX.
Maar even wat tussendoor, ik zit zo de profielen te bekijken van de mensen die reageren en constateer dat er dus maar weinig mensen reageren die geen Q/P/A hebben. Hoe komt dat? Het gaat toch ook om die andere groep, waarom mengen ze er zich niet met ervaringen, goed of slecht?
Lusitana schreef:Okee, ik begin het allemaal te zien.
Iedereen kan dus in westernstyle bezig zijn, maar als je wat wil betekenen in de sport, zit je al snel aan een QPA vast.

Lusitana schreef:ik kan alleen oordelen op wat ik hier zie. ik hoop dat het allemaal goed komt met jullie. Ik bemoei me er verder niet mee, nog maals, ik ben een volkomen buitenstaander en heb er toch geen belang bij. Wilde alleen even op komen voor de mensen die hun mond niet meer open durven te doen...