[WN] GEEN WRAN NK 2005 ????

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

westernworld

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-04 19:22

voorrondens in de regio die moeten leiden naar voldoende punten om deel te mogen nemen voor de enigste voorronde op de wedstrijd en dan de finale??

zoiets als knvb beker rondes bij voetbal mmmmmmmmmmmmmmm

wat zijn de negatieve kanten daarvan,mmmmmmmmmmmmmmmmm

rinus

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-04 19:25

westernworld schreef:
voorrondens in de regio die moeten leiden naar voldoende punten om deel te mogen nemen voor de enigste voorronde op de wedstrijd en dan de finale??

Nee Rinus geen voorrondes meer op een NK, maar alleen wedstrijden die punten opleveren waarmee je je kwalificeerd. Haha!

westernworld

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-04 20:08

dat bedoel ik ook sm regiowedstrijden ,punten verzamelen,om te kwalificeren,en eventueel 1 voorronde op nk

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-04 20:10

Dus in principe kun je het vergelijken met voorrondes Tong uitsteken Nja, dat had gekund als er alleen naar het aantal punten gekeken werd. Je kwalificeerd jezelf namelijk ook bij het starten op 5 WRAN shows. Als ik me niet vergis....

westernworld

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-04 20:13

ja colin dat zal dan moeten veranderen.

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-04 20:17

Vind ik eigenlijk ook Lachen Zo kan iedereen zich kwalificeren. Wat dat betreft vind ik de voorrondes OP het NK niet eens een slecht idee.

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-04 20:24

Dat zou zo zijn als er heel veel ruiters zich zouden kwalificeren (en misschien is dat ook wel zo, ik hou tenslotte de uitslagenregistratie niet bij Haha! ) . Zo veel dat er nog een schifting in een voorronde moet plaatsvinden, omdat de klassen anders te groot zouden zijn.

Nu was het zo dat iedereen zich kon inschrijvern voor de voorronde en op hoop van zegen evt. door mocht.

Ik vind het systeem van kwalificeren in landelijke wedstrijden eerlijker; je bent niet afhankelijk van de vorm van de dag en kunt zelf kiezen hoeveel en welke wedstrijden je wilt rijden (afhankelijk van je prestaties natuurlijk Haha!)

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-04 20:26

Daarnaast denk ik dat merendeel van de mensen zelf wel kundig genoeg is om te beslissen of ze wel of niet NK waardig zijn...of ga ik nu weer oude koeien uit de sloot halen? Knipoog

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-04 20:31

Ja Cool

Misschien is het niet zozeer dat mensen dat zelf zouden moeten kunnen, maar dat de uitslagen van wedstrijden dat niet onderschrijven óf anderen daar anders over denken.

Skuye

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-04 21:57

WSW schreef:
Hallo
Er wordt weer heen en weer gesuggereerd over het WRAN NK 2005, er zijn geruchten, geruchten zijn er altijd, wacht rustig af het antwoord komt snel van de WRAN zelf!!!!
En voor iedereen die zich zorgen maken:
De WRAN heeft de laatste jaren laten zien mee te denken en goede beslissingen te nemen, zeker wat betreft het NK, een beetje vertrouwen in de WRAN zou nu zeer op z'n plaats zijn.

Met vriendelijke groet,
Diana Pieters
Nu draag ik even de pet van bestuurslid WRAN ( professionals)

Niet terecht, imo, heb nl dit "gerucht" uit eerste hand van 1 der organisatoren zelf op de NK horen zeggen, ben alleen nieuwsgierig, mede omdat IK VIND dat de NK dit jaar toppie is verzorgt en ik de lokatie persoonlijk zeer geschikt vind.(op een paar kleine dingetjes na )
Jammer dat je zelfs als wedstrijd geintereseerde hier geen vragen meer over mag stellen ....

N.B. hier werd zelfs verteld dat er waarschijnlijk WEL gecombineerd zou worden met de NK Quarter !!!! dusssss
Laatst bijgewerkt door Skuye op 01-11-04 22:05, in het totaal 6 keer bewerkt

Skuye

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-04 21:59

14cecile14 schreef:
21/25 september 2005 Ned. Kampioenschappen Westernrijden
WRAN/DPHC/ApHC Manege Bartels
Marienheem FNW/SWRN
06-25092991

schrijf schrijf schrijf ........ ( gelijk vrij vragen morgen, kan niet vroeg genoeg zijn he !! Knipoog )