[WN] Commercieel???

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 10:51

Misschien niet meer, maar duidelijker regels Knipoog

WSW

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-04 10:54

Beste Anya,
Ik heb je ookal ge-PB-t, met de mededeling dat de topic Westernstable Westerkwartier niet weer opnieuw open hoeft! Daar gaat dit allemaal niet om!
Uit je reacties en daden blijkt dit nog maar weer eens.
Ik geloof ook niet dat men hier op bokt heeft gereageerd op de topic "Commercieel" omdat men mij of mijn stal sympathiek vind, zoals jij mij persoonlijk meld. Daar ken ik de meeste bokters die hebben gereageerd te slecht voor. Slechts twee man ( lees één man en één vrouw) kennen mij persoonlijk, waarvan weer slechts één man ( lees één vrouw) zeer goed en de ander nog niet zo goed!
Maar doordat jij de topic "westernstable Westerkwartier"weer hebt geopend kan ik nu weer reageren op berichten die mij aanspreken, en daar ging het mij om.
Verder nog de laatste reactie van mij hierover:
Moderators zijn de "judge" van bokt zij moeten hun mening geven over wat kan of wat niet kan volgens de regels, een zeer moeilijke taak, net als de judge bij een wedstrijd, het wordt erg moeilijk objektief te blijven als je mensen die meedoen persoonlijk kent.
Dit geldt echter ook voor de deelnemers die ernaar kijken en de judge kennen!
Het engelse ( mag ik dit wel zeggen, i.v.m. ander topic!!!!) woord Judgemental betekend: Beoordelen met geestelijk inzicht ( vrij vertaald)
Maar wel de spijker op z'n kop!
Met vriendelijke groet,
Diana Pieters

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 10:55

Maar hoe maak je een grijs gebied duidelijk?

sil

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 10:58

Clinic’s van professionals met poster publiceren, dat mag wel dus, over commercieel gesproken zeg, puur bedacht uit het oog punt, hoe kan ik nou weer op een makkelijke manier mijn zakken vullen.

Aangezien ongevraagd mijn naam in dit topic nogal voorbij fiets, wil ik goedvetman vragen of bovenstaande stukje wellicht over mij gaat?

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 10:59

Nee Sil, dat gaat volgens mij over de clinics van Dennis Roemer.
Die worden met een poster in het topic aangekondigd.

WSW

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-04 11:01

Dit gaat even niet goed, mijn bericht komt er twee keer op, dit is niet de bedoeling en kan dan wel erg commercieel overkomen!!
Mijn excusses hiervoor!
Diana Pieters

spotless

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 11:19

**edit Even voor de duidelijkheid: dit is een reaktie op het laatste bericht van Anya, zit tussen de bedrijven door op het werk dus het duurt allemaal even....**

Blijf nog even zeuren, hoor Haha!
Ik had de melding van de clinic al gedaan. Diana gaf alleen nadere info. Er is niet eens een prijs genoemd. Niet door mij en niet door haar.

Ik snap wel waarom commercieel niet mag: Bokt verkoopt liever een banner (over commercieel gesproken Cool) Geeft niet hoor, ´t is geen vies woord Knipoog

Bokt is echter ook een medium waar mensen op zoek gaan naar info over evenementen/wedstrijden/stallen enz.enz. Bokt is daar ook mee gediend: hoe meer bezoekers hoe hoger de prijs voor de banner kan zijn. Om al deze info (die in meer of mindere mate commercieel is) te weren is dus helemaal niet slim. Daarnaast is het natuurlijk ook nog eens zo dat een groot deel van deze info niet eens in een banner te vangen is, of dat de kosten van de banner (die ik overigens niet weet Bloos ) niet opwegen tegen de baten. Moet al deze info dan geweerd worden Verward

Ik moet zeggen dat ik het ook allemaal niet precies weet, hoor. Ziek Het zal er ook wel aan liggen of de moddies wel met het juiste been uit bed zijn gestapt of ruzie hebben gehad met hun (v)echtgenoot Haha! Knipoog Het zijn tenslotte ook maar mensen. Juist daarom denk ik dat het gewraakte grijze gebied zoveel mogelijk beperkt moet worden. Het criteruim ´nuttige informatie´ zou hier misschien bij kunnen helpen. (Dan heb ik het dus niet over niet-commerciele topics zoals Western versus engels Haha! Haha! Die hebben het record nutteloze informatie *LOL* Knipoog )

Veel succes mods!
Laatst bijgewerkt door spotless op 28-10-04 11:23, in het totaal 1 keer bewerkt

PeterV

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 11:21

Nanouk schreef:
Ik kan de beweegredenen waarom dit (WSW) topic op slot is gegooid ook totaal niet begrijpen. Het was puur enthousiasme van mensen die daar rijden en als reaktie een bedankje daarvoor van de eigenaar. Wat is hier nou commercieel aan??!!! Kun je me dat uitleggen?

Nee dat kan ik juist niet, omdat ik het zelfde als jou bedoel, ik denk dat je mijn tekst verkeerd leest in deze.

Groetjes Peter

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 11:26

Zoals Anya al eerder heeft gezegd heeft Western al een uitzonderingspositie waar het commerciële clinics etc betreft. Bart heeft goed gevonden dat deze dus via de kalender en als een open item op WN mogen blijven staan.

Volgens de regels zouden deze als commercieel op EA-co gezet moeten worden evt. via de kalender óf als het een niet commerciël iets betreft als topic op BM.

Het is dus wat mij betreft heel simpel: kiezen of delen.

Of de boel blijft zoals het nu is waar de Moddies uitmaken wat wel en niet commercieel is en waar je dus in het grijze gebied de kans loopt dat je sommigen wel eens tegen het zere been stoot óf we gaan handelen in de geest van de standaard Bokt-regels.

Persoonlijk kies ik liever voor het 2e Schijnheilig

Dit klinkt natuurlijk weer heel hard en onpersoonlijk, maar dat is niet zo bedoeld.
Het is wel duidelijk hoe de zaak ligt en dat is wel mijn bedoeling.

PeterV

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 11:29

sil schreef:
Clinic’s van professionals met poster publiceren, dat mag wel dus, over commercieel gesproken zeg, puur bedacht uit het oog punt, hoe kan ik nou weer op een makkelijke manier mijn zakken vullen.

Aangezien ongevraagd mijn naam in dit topic nogal voorbij fiets, wil ik goedvetman vragen of bovenstaande stukje wellicht over mij gaat?
Nee Sil, het gaat gewoon hier even om het principe, gelijke monniken gelijken kappen. Ik ben niet tegen posters, ik juich juist toe dat mensen hun kennis willen overdragen.
Maar voor de goede orde, ik had het beeld van een andere poster in mijn hoofd, dus mijn vraag aan jou is, waar staat jou poster?

Groetjes Peter

spotless

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 11:33

GoedVetMan schreef:
Nee Sil, het gaat gewoon hier even om het principe, gelijke monniken gelijken kappen.

AMEN OK dan!

radicalM

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 11:36

SM, ik kies duidelijk ook voor optie 2, zolang "onze moddies" open blijven staan voor kritiek en een eventuele herbeslissing kunnen nemen, zoals blijkt met het heropenen van een topic. OK dan!

Nanouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 11:38

GoedVetMan schreef:
Nee dat kan ik juist niet, omdat ik het zelfde als jou bedoel, ik denk dat je mijn tekst verkeerd leest in deze.

Groetjes Peter

Wij begrijpen elkaar wel hoor! Knipoog
Ik bedoelde of Anya het mij kon uitleggen Haha!

sil

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 11:49

haha, ik heb geen poster van mijn clinic's dat is juist het grappige, maar wat ik bedoelde was dat ik gevraagt heb of iedereen wil helpen om de 2dehands markt voor westernspullen overal bekent te maken door middel van een flyer.
Er ik vroeg mij af of je daar op zin speelde?
Die 2de hands markt is namelijk volledig belangen loos, voor iedereen gratis!
En had je dat bedoelt dan was ik waarschijnlijk flink uit mijn panty gesprongen ( zo'n ding die altijd verkeerd gaat zitten , jeukt en die ik dus eigenlijk helemaal niet heb!) maar dat is dus niet zo.
Heb mij af zitten vragen waarom ik volgens spottles en wsw een voorkeurs behandeling krijg ten op zichten van hun..... is dat eigenlijk wel zo???
heb het in het verleden echt wel aan de stok gehad met sugarmiss over bepaalde dingen, weleens waar per p.b.
En als het nou zo is...... hoe komt dat dan???
Wellicht omdat ik altijd bereid ben om vragen te beantwoorden?
De vele p.b's beantwoord die ik krijg over een tal van dingen?
Of heb zo'n grote mond dat de moddy's mij toestaan te doen wat ik doe omdat ik ze anders nog wel te pakken krijg? hihi
Nee ik denk dat ik geen voorkeurs behandeling krijg maar dat ik mij gewoon netjes aan de grijze regels hou die op bokt gesteld worden, en waarschijnlijk ben ik goed in het lezen van grijze regeltjes!

groeten sil

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 11:50

Nanouk, ik heb echt alles uitgelegd wat ik kon uitleggen. Zie voorgaande posts.

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 11:58

sil schreef:
Heb mij af zitten vragen waarom ik volgens spottles en wsw een voorkeurs behandeling krijg ten op zichten van hun..... is dat eigenlijk wel zo???

Nee die krijg je zeker niet , maar jij organiseert gewoon veel clinics (iets wat anderen ook kunnen doen).
Dat heeft niets met grijze regeltjes te maken, maar met het openstaan/aandacht geven aan 'leermomenten'. Iets wat WN in NL nog hard nodig heeft.

Nanouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 12:02

Anya schreef:
Nanouk, ik heb echt alles uitgelegd wat ik kon uitleggen. Zie voorgaande posts.

Nu is het echt algehele spraakverwarring. Dat had je inderdaad al gedaan.
Ik reageerde eerst op het bericht van Peter met de vraag aan jou of je het wilde uitleggen.
Toen dacht Peter dat ik uitleg aan hem vroeg en daar reageerde ik weer op door te zeggen dat ik Anya om uitleg vroeg en niet Peter.
Snappen jullie het nog? Blond
In ieder geval heb ik antwoord gekregen.

spotless

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 12:23

sil schreef:
Heb mij af zitten vragen waarom ik volgens spottles en wsw een voorkeurs behandeling krijg ten op zichten van hun.....

Zo sterk bedoelde ik het niet, Sil. Maar er zijn, ook door anderen, verschillende voorbeelden aangehaald, waarbij m.i. door de mods ´anders´ (engels? of was het nou western? Knipoog ) met het grijze gebied werd omgegaan. Het was eigenlijk niet eens de bedoeling om de clinic en onderlinge wedstrijd te promoten/bekend te maken via Bokt. Het kwam min of meer toevallig ter sprake in het topic van hallow (van wie ik overigens nog steeds niet weet wie het is... Bloos) toen diverse mensen zeiden dat ze langs wilden komen. Het is tenslotte wel zo leuk dat als je ergens komt er ook iets te zien is Schijnheilig En om dan zo afgekapt te worden... nou ja, daar is inmiddels wel genoeg over gezegd

Gr. Marion

sil

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 12:32

spotless schreef:
Zo sterk bedoelde ik het niet, Sil.
maar zo sterk schreef je het wel op en wellicht heb je daar mee een grijze grens overschreden!
Ik vond het niet prettig om door jou aan gehaald te worden als voorbeeld, mijn verbinding met diana ligt anders en daarom vond ik dat geen probleem.
Ik denk dat er genoeg over gezegt is en dat de wijzende vingers niet altijd gepast zijn!
groeten sil

PeterV

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 12:33

sil"]
haha, ik heb geen poster van mijn clinic's dat is juist het grappige, maar wat ik bedoelde was dat ik gevraagt heb of iedereen wil helpen om de 2dehands markt voor westernspullen overal bekent te maken door middel van een flyer.
Er ik vroeg mij af of je daar op zin speelde?
Die 2de hands markt is namelijk volledig belangen loos, voor iedereen gratis!
En had je dat bedoelt dan was ik waarschijnlijk flink uit mijn panty gesprongen ( zo'n ding die altijd verkeerd gaat zitten , jeukt en die ik dus eigenlijk helemaal niet heb!) maar dat is dus niet zo.
[/quote]Ooooooo als ik dit geweten had. Ik start zo een andere topic, Sil.
Panty slingeren. hihi

[quote="sil"]
heb het in het verleden echt wel aan de stok gehad met sugarmiss over bepaalde dingen, weleens waar per p.b.
En als het nou zo is...... hoe komt dat dan???
[/quote]Misschien een idee, om op zoek te gaan naar mensen die het nog niet aan de stok hebben gehad met Sugarmiss. Duseuhhh als je even tijd hebt. Haha grapje.

[quote="sil schreef:
Wellicht omdat ik altijd bereid ben om vragen te beantwoorden?
De vele p.b's beantwoord die ik krijg over een tal van dingen?
Of heb zo'n grote mond dat de moddy's mij toestaan te doen wat ik doe omdat ik ze anders nog wel te pakken krijg? hihi
Nee ik denk dat ik geen voorkeurs behandeling krijg maar dat ik mij gewoon netjes aan de grijze regels hou die op bokt gesteld worden, en waarschijnlijk ben ik goed in het lezen van grijze regeltjes!

groeten sil
Goed, wij kunnen natuurlijk met zijn alle gaan handelen, en daarbij de grijze regels als een soort van mazen in de wet behandelen. Ik denk zelf dat het enthousiasme van de echten gemeende reacties, dan in het niet gaan vallen. Natuurlijk moeten regels gehandhaafd worden, maar moeten niet gaan in stroken, tegen die dingen, en wensen die er zijn.
Over het kwetsbaar opstellen van, word ik zelf vrij regelmatig aangesproken, maar ervaar dat zelf helemaal niet zo, omdat ik ook bakzeil durf te halen, als ik ongelijk heb.
Verschuilen achter regels, en deze in de strijd gooien, of gewoon een keer zeggen, dat je fout gehandeld hebt, had in deze een hoop schrijf werk kunnen schelen. Spreek de baas nooit tegen hoor je wel eens roepen, maar ik heb nog nooit een baas zien groot worden met meelopers, want daar wordt uiteindelijk ook niet wijzer van. Dus misschien kan Bart in deze zelf is aangeven, wat hij van de gevoerde discussie vind. Mits hij niet de instelling nastreeft dat de baas altijd gelijk heeft hè.

Groetjes Peter

spotless

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 12:38

sil"]
... heb je daar mee een grijze grens overschreden!
[/quote]
Zo zie je maar weer, grijze gebieden zat!
[quote="sil schreef:
Ik vond het niet prettig om door jou aan gehaald te worden als voorbeeld

Sorry, bedoelde er niks mee naar jou toe Vriendjes zijn?
Gr. Marion

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 12:46

Nu dit persoonlijke tussenonsje weer geklaard is graag weer on-topic Haha!

spotless

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 12:51

Ja baas Schijnheilig Haha!

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 12:57

Ik heb ook nog een vraag, misschien heb ik er wel overheen gelezen, maar hoe is duidelijk wat de grijze lijn nou precies is?

Zlef heb ik ook al een aantal keer de vraag gehad waarom nou een topic precies gesloten werd? En soms ook juist weer niet (die topic vasn die fjord). Er werd bij dat topic ni,ks bijgevoegd wat in de andere fjorden-topics geschreven werd hier op WN en nog is het open...
Ik weet niet hoe het er nu voorstaat, volg het niet meer... Maar toen kon je TEMmen wat je wilde, je kreeg nieteens een reactie!
Laat staan een Pb om uit te leggen waarom mijn TEM geweigerd werd!

Dat is dan toch ook dom?! OKee, ik haal er nu een heel ander topic bij, maar het gaat ook over de grijze lijn...

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 13:09

Wat is een TEM Blond