Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nanouk schreef:Ik kan de beweegredenen waarom dit (WSW) topic op slot is gegooid ook totaal niet begrijpen. Het was puur enthousiasme van mensen die daar rijden en als reaktie een bedankje daarvoor van de eigenaar. Wat is hier nou commercieel aan??!!! Kun je me dat uitleggen?
sil schreef:Nee Sil, het gaat gewoon hier even om het principe, gelijke monniken gelijken kappen. Ik ben niet tegen posters, ik juich juist toe dat mensen hun kennis willen overdragen.Clinic’s van professionals met poster publiceren, dat mag wel dus, over commercieel gesproken zeg, puur bedacht uit het oog punt, hoe kan ik nou weer op een makkelijke manier mijn zakken vullen.
Aangezien ongevraagd mijn naam in dit topic nogal voorbij fiets, wil ik goedvetman vragen of bovenstaande stukje wellicht over mij gaat?
sil schreef:Heb mij af zitten vragen waarom ik volgens spottles en wsw een voorkeurs behandeling krijg ten op zichten van hun..... is dat eigenlijk wel zo???
Anya schreef:Nanouk, ik heb echt alles uitgelegd wat ik kon uitleggen. Zie voorgaande posts.
sil schreef:Heb mij af zitten vragen waarom ik volgens spottles en wsw een voorkeurs behandeling krijg ten op zichten van hun.....
spotless schreef:maar zo sterk schreef je het wel op en wellicht heb je daar mee een grijze grens overschreden!Zo sterk bedoelde ik het niet, Sil.
sil"]Goed, wij kunnen natuurlijk met zijn alle gaan handelen, en daarbij de grijze regels als een soort van mazen in de wet behandelen. Ik denk zelf dat het enthousiasme van de echten gemeende reacties, dan in het niet gaan vallen. Natuurlijk moeten regels gehandhaafd worden, maar moeten niet gaan in stroken, tegen die dingen, en wensen die er zijn.
haha, ik heb geen poster van mijn clinic's dat is juist het grappige, maar wat ik bedoelde was dat ik gevraagt heb of iedereen wil helpen om de 2dehands markt voor westernspullen overal bekent te maken door middel van een flyer.
Er ik vroeg mij af of je daar op zin speelde?
Die 2de hands markt is namelijk volledig belangen loos, voor iedereen gratis!
En had je dat bedoelt dan was ik waarschijnlijk flink uit mijn panty gesprongen ( zo'n ding die altijd verkeerd gaat zitten , jeukt en die ik dus eigenlijk helemaal niet heb!) maar dat is dus niet zo.
[/quote]Ooooooo als ik dit geweten had. Ik start zo een andere topic, Sil.
Panty slingeren. hihi
[quote="sil"]
Heb mij af zitten vragen waarom ik volgens spottles en wsw een voorkeurs behandeling krijg ten op zichten van hun..... is dat eigenlijk wel zo???
heb het in het verleden echt wel aan de stok gehad met sugarmiss over bepaalde dingen, weleens waar per p.b.
En als het nou zo is...... hoe komt dat dan???
[/quote]Misschien een idee, om op zoek te gaan naar mensen die het nog niet aan de stok hebben gehad met Sugarmiss. Duseuhhh als je even tijd hebt. Haha grapje.
[quote="sil schreef:Wellicht omdat ik altijd bereid ben om vragen te beantwoorden?
De vele p.b's beantwoord die ik krijg over een tal van dingen?
Of heb zo'n grote mond dat de moddy's mij toestaan te doen wat ik doe omdat ik ze anders nog wel te pakken krijg? hihi
Nee ik denk dat ik geen voorkeurs behandeling krijg maar dat ik mij gewoon netjes aan de grijze regels hou die op bokt gesteld worden, en waarschijnlijk ben ik goed in het lezen van grijze regeltjes!
groeten sil