[WN] Rugged Lark

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 10:19

Mee eens. Maar dat heb je bij alle rassen...niet alleen de Quarter met of zonder veel Volbloed in zijn bloedlijnen.
De lijst van de prestaties van de nakomelingen is idd indrukwekkend. Maar wat wil je: als je in Amerika wilt showen kun je dat ieder weekend doen, en als je 23 jaar de tijd hebt komt er dan toch aardig wat bij elkaar. Bij het paard zelf en zijn offspring.

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 14:26

Hm, mooie dieren, behalve die eerste Misselijk

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 14:54

Wat is er mis met de eerste volgens jou?

Ods
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-04 14:59

Ik snap die een na laatste link niet, daar noemen ze de hengst 'Never More Rugged', terwijl dat toch echt 'Look Whos Larkin' is, imo zijn beste zoon

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 15:20

Als die tripod links kan ik hier niet zien...maar het blijven leuke dieren (vooral die Paint en de eerste...)

Himyar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 15:31

Ods
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-04 15:57

Zo HimYar, deze is Prachtig!!! Wat een superkoppie Vingers aflikken

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 15:58

vera schreef:
Wat is er mis met de eerste volgens jou?

Voorhand hoort toaal niet bij de rest van het paard (te zwaar). Daarnaast vind ik het een veel te brede en korte hals. Vind het een beetje een karrepaard Tong uitsteken

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 16:44

En ik vind hem juist geweldig en lekker compact. Zo zie je maar weer, smaken verschillen.
En dat die voorhand zo massief lijkt, komt misschien ook wel door die hengstennek...

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 17:37

Wilhelmina

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 18:59

Ods schreef:
Ik krijg net het news door......Rugged Lark is niet meer Verdrietig

[image]

[i]RUGGED LARK - SUPERHORSE
1981 - 2004

RUGGED LARK, EQUINE AMBASSADOR,
HUMANELY PUT TO SLEEP

America's beloved Super Horse was bred, born and trained at Bo-Bett Farm in Reddick, Florida where he lived with his owner, Carol Harris and family, for almost 24 years. Rugged Lark, show horse extraordinaire, spent the latter part of his life entertaining and making friends with thousands of visitors that came to see him at Bo-Bett. Always a gentleman, this handsome Quarter Horse Stallion would bow politely to his fans, and with ears forward make each person feel he was a very special friend. Rugged Lark remained healthy to the end, but on October 25th, he became uncomfortable with his first colic. Expert medical treatment could not solve his dilemma and for the first time in his life, Rugged Lark learned the meaning of pain. Considering his age and condition, his prognosis was poor. Carol's decision to not let Lark suffer became her final solution. Rugged Lark, a legend in his time, has left countless memories for everyone who was fortunate to know him. [/]

http://www.bobettfarm.com/

Wilhelmina

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 19:05

Wat betreft aaangeleerde kunstjes: ik ben bij Rugged Lark geweest en Carol stuurde het paard vanuit de wei naar de omheining waar wij stonden met de woorden: go say hello to those nice people. En Lark kwam inderdaad onze kant op en liet zich over zijn prachtige hoofd aaien. Ik moet wel toegeven dat het er verder een behoorlijk 'amerikaanse kermis' was, maar wel een keer leuk om mee te maken.

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 19:13

Zij wel! Wat ontzettend leuk dat je Rugged in het echt hebt gezien!

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 19:14

XoNo schreef:
Voorhand hoort toaal niet bij de rest van het paard (te zwaar). Daarnaast vind ik het een veel te brede en korte hals. Vind het een beetje een karrepaard Tong uitsteken

hahaha, karrepaard Haha!
hij is misschien wat zwaar voor maar ik vind hem zeker niet lelijk.......sterker nog, Digger lijkt op hem Knipoog

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 19:20

Digger vind ik niet op hem lijken Digger is een stuk luxer, vind ik Lachen

twistfanc

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 20:48

hey,ik heb ook een paardje en in zijn papieren staat ook rugged lark Pling
zijn vader is really rugged kid,moeder peppy hollywood san Knipoog

zijn naam is rugged twister.een hengst uit 22 mei 2002

dit zijn de namen in hems papieren.
vader really rugged kid:

BRENNAS KID KID FIVE CODY

MISS RUGGED RUGGED LARK

MISS YELLOW JAC

moeder peppy hollywood san:

HOLLYWOOD MAVERICK HOLLYWOOD 86

MISS ROJO SAN MISS AMANDA OIL

hier een foto van mij erop ik heb ook van hem fotos dat die los staat en van ze moeder en vader maar de eningste die ik er tot nu toe even op krijg is deze Haha!
http://img78.exs.cx/my.php?loc=img78&im ... wister.jpg

als je zo naar die namen kijk van me paard waar is me hengst(twister)dan voor gefokt

OW.JAH EN ER ZIT OOK NOG JUSTA SAILING IN EN HERMANO,IEDERGEVAL IK HEB RESPECT VOOR RUGGED LARK

jackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-04 06:52

vera schreef:
Zij wel! Wat ontzettend leuk dat je Rugged in het echt hebt gezien!
ik heb hem ook in het echt gezien. heb zelfs nog ergens een foto waar ik samen met hem erop sta. was op de world show in 1997 waar hij zijn afscheidsperformance gaf. geweldig paard. hij werd midden in de drukte zonder halster zijn box uitgehaald en bleef braaf poseren met jan en alleman. had graag mijn merrie door hem laten dekken.........

Wilhelmina

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-04 07:56

Ik heb het hele gebeuren daar in de states ook op band staan. Destijds (2000) werd er ook nog met hem gedekt en wij hebben daar toen ook de mogelijkheden bekeken om ingevroren zaad naar nederland te halen. Maar een dek van zo'n paard is voor ons (simpele zielen) onbetaalbaar (tussen de 10 en 15.000 dollar) en het transporteren van zaad een heel herejee. Wel jammer, want dan had je natuurlijk wel iets in huis gehad.

Bonnigje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-04 09:17

Weet iemand wat Really Rugged Kid zijn prestaties zijn?
Bij de AQHA heeft hij geen show record....

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-04 10:49

FlyingHigh weet wel meer van Really Rugged Kid.
de laatste jaren is hij niet geshowed doordat Dineke Jonker het enorm druk heeft gehad met het bedrijf en het krijgen van kinderen.
Het is echt een scheet van een hengst! En een ongelofelijke reet ( Bloos! ). Ik hoop echt dat Dineke hem weer in de schijnwerpers gaat zetten binnenkort.
Ik weet wat voor leuke veulentjes hij fokt Knipoog Haha! Mooie en met een gouden karakter Lovers

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-04 10:50

jackie schreef:
ik heb hem ook in het echt gezien. heb zelfs nog ergens een foto waar ik samen met hem erop sta. .

PLAATSEN!!!!!!

jackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-04 17:25

vera schreef:
PLAATSEN!!!!!!
dat word wel zoeken...........

Soar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 17:08

ff domme vraag, wat as er zo bijzonder aan dat paardje, heb er nog nnooit van gehoord Bloos!