[WN] WN: Bunschoten - DAWRA Fall Show

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Irene K.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-04 13:20

Gisteren naar de DAWRA show geweest. Mijn vriendin heeft op mijn pony gestart en een prijs gewonnen! Omdat ik sinds kort mijn E+B rijbewijs heb, heb ik haar zelf met onze trailer naar Bunschoten gereden en dat was echt kicken. Mijn mannetje brengt ons al jaren overal heen en dit keer wilde ik het zelf doen. Het was zo'n gaaf gevoel! Zelf paardje geladen, zonder hulp, dat is ook al zo'n lekker gevoel. Dat je van niemand afhankelijk bent, ze loopt er zo in, trailer dicht en gaan met die banaan. Best spannend hoor. Vooral als je de snelweg op gaat. Maar eigenlijk is dat voor het paardje het fijnst, denk ik. Geen bochtjes en stops en zo. Uiteraard gelest voor het rijbewijs met lege trailer. Maar met een paard is het toch weer heel anders. Heel voorzicht rijden, dat ging me prima af. Mijn mannetje als ervaren rijder naast me, voor de nodige aanwijzingen over snelheid en zo. Dat was prettig.

De wedstrijd was ook super leuk. BEDANKT KRISTA! Complimentjes!!! De manege in Bunschoten is echt een gave locatie, ook makkelijk te komen met trailer. Leuk weer al die arabjes bij elkaar, geweldig. Wat zijn ze toch mooi!!!!

Groetjes, Irene

Maris_Winner

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-04 16:08

Wie was jou pony? Pling
Misschien heb ik hem/haar nog op de foto!

Maris_Winner

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-04 16:12

En ik had dus andere kleding aan dan verwacht Haha!
Ik had een bordeauxrode Happy Valley jas aan,met 'Winner' achterop.
En een zwarte spijkerbroek met stalschoenen,lekker warm Tong uitsteken

Iemand mij herkent? Cool

Glimworm

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-04 21:33

Hooi,

wij (mijn man een ik) vonden het een hartstikke gezellige show bij jullie allemaal.
En ik was super trots op mijn "Glimworm".
Iedereen harstikke bedankt een ik hop dat jullie nog vaker "mixklasses" uitschrijven die dan net zo "central" liggen.

OK dan!

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-04 22:21

HA Glimworm,

Leuk je te hebben ontmoet! En tot de volgende keer!!!

Jolande

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-04 12:46

Ik ben er geweest als groom en toeschouwer Haha! . Ik vond de sfeer super ontspannen, heb mensen netjes zien rijden, kortom, ik vond het een leuke show!

Josfoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-04 14:28

Josfoto schreef:
Ik kom ook!! niet met een paard, maar met een fototoestel Cheese! Cheese!

Picturelifestyle.nl

Ja, was een leuke dag en de foto's staan op internet *LOL*
btw Xono, brandt maar los Lachen Lachen
http://www.picturelifestyle.nl/ en kies Horses.

Liesbeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-04 23:03

De DAWRAsite is weer aangepast, uitslagen staan erop en de fotopage is ook al weer aangepast (kijken!!)
Groetjes,
Liesbeth
P.S er staat op de fotopage ook een linkje naar Picturelifestyle (ook kijken!!)

Jolande

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-04 12:56

Weet je wat mij en een kennis overigens wel opviel, best grappig, is dat we in de rubrieken die we gezien hebben (trail, horsemanship en reining) en dan ook nog van de combinaties die we gezien hebben, we alleen dames hebben zien rijden. Is dit een kenmerk voor ruiters met arabieren, dat dit veel meer dames dan heren zijn? Bij overige evenementen is dit nl. veel meer verdeeld. Zo maar een vraag die mij binnenschoot en eigenlijk wat off-topic Haha!

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-04 14:37

Jolande schreef:
Weet je wat mij en een kennis overigens wel opviel, best grappig, is dat we in de rubrieken die we gezien hebben (trail, horsemanship en reining) en dan ook nog van de combinaties die we gezien hebben, we alleen dames hebben zien rijden. Is dit een kenmerk voor ruiters met arabieren, dat dit veel meer dames dan heren zijn? Bij overige evenementen is dit nl. veel meer verdeeld. Zo maar een vraag die mij binnenschoot en eigenlijk wat off-topic Haha!

haha ja dat klopt wel ja. Meer dames dan heren.
Peter rijdt normaal in Bunschoten ook mee, maar zijn paardje heeft behoorlijk last gehad van mok. Maar Peter was er wel hoor!! Hij hielp bij de rijbak "verbouwingen" en op- en afbouw van de trail spullen!! OK dan!