[WN] Hebben 'we' behoefte aan een Jeugd WN (JWN)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Is er behoefte aan een Jeugd WN ??

Poll eindigt op

Ja
31 (35%)
Nee
35 (40%)
Maakt me niet uit
21 (24%)

Totaal aantal stemmen: 87

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-04 14:06

Ik ga helemaal met Cassidy mee, om dezelfde redenen, ik "erger" me ook zeker niet aan de "jeugd", 9 van de 10 keer weet ik de leeftijd van een TS niet eens en kijk ik daar ook niet naar.

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-04 14:54

Heb ook op nee gestemd. Vind het juist leuk om alle leeftijdscategorieën bij mekaar te hebben. En echte Pennytaferelen hebben we hier eigenlijk sowieso weinig. Krijgt men ook de kans niet voor, moet ik daar eerlijkheidshalve aan toevoegen.

Rob_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-04 14:56

Heb ja gestemd (een paar dagen geleden) maar ben nu het er wel mee eens dat het nee mag zijn.Het is inderdaad zo dat de penny taferelen snel onder controle zijn Cool

nickepickje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-04 15:56

mij maakt het echt niet uit!! ik heb op maakt me niet uit gestemd, ik vind het idd ook wel leuk, verschillende leeftijds categorieën bij elkaar, misschien is het ook wel handig, kunnen de jongere WN bokkers weer wat leren van de oudere, toch??

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-04 16:13

nickepickje schreef:
kunnen de jongere WN bokkers weer wat leren van de oudere, toch??

....en omgekeerd....Haha!

nickepickje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-04 17:02

ja..

verkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-04 17:53

Ik heb op de Nee gestemd. Ik heb er zelf geen last van dat de gemiddelde bokker op WN wat ouder is van mijzelf, ik leer juist ontzettend veel van de meestal ''wijze'' Tong uitsteken verhalen. Haha!

horsea

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-04 19:02

[quote="Cassidy"]Het aantal kinderen in de western dat wedstrijdgericht rijdt is in mijn ogen te verwaarlozen, en niet voldoende om daar een eigen forum voor op te richten.[quote]

Maar cassidy, ik denk dat je je daar op verkijkt, er zijn wel degelijk een aardig aantal jeugdruiters. Ze zijn alleen niet allemaal op bokt Knipoog denk je niet dat wanneer er een topic komt voor de jeugd western ruiters, er ook meer 'western jeugd' op bokt komt die wedstrijd gericht rijdt? Ik kan me voorstellen dat ze het dan wel leuk vinden om even een kijkje op bokt te nemen.

Ik ben het er wel mee eens dat je ergens de grens moet trekken, en niet voor elk onderwerpje en verhaaltje een jeugd afdeling moet maken.

groetjes leanne Lachen

EmmaK

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-04 20:39

XoNo schreef:
Zoveel jeugd is er toch helemaal niet?

ik tel anders wel voor 3 hoor Haha! Haha! Tong uitsteken
Ik vind het wel leuk eigenlijk een jeugd forum voor western

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-04 22:42

horsea schreef:
denk je niet dat wanneer er een topic komt voor de jeugd western ruiters, er ook meer 'western jeugd' op bokt komt die wedstrijd gericht rijdt? Ik kan me voorstellen dat ze het dan wel leuk vinden om even een kijkje op bokt te nemen.

Om eerlijk te zijn denk ik dat niet. Als ze interesse hadden gehad in Bokt hadden ze hier namelijk allang gezeten. Als ze echt interesse hebben doen ze hier namelijk allang mee. Misschien niet op het westernforum, maar op bokt algemeen. Want zo mondig zijn ze tegenwoordig wel....en als je echt van paarden houdt, maakt het je ook niet uit over wat voor ras je het hebt, en welke rijwijze je volgt. Uiteindelijk gaat het allemaal om de paarden.

BlackWych

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-04 06:51

Ik heb ook nee gestemd, maar ik denk dat het niet aan ons is om dat te bepalen. Het lijkt mij dat juist de jonge WN bokkers aan moeten geven of zij daar behoefte aan hebben.

=^.,.^=

fanci

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-04 08:19

farichta schreef:
Ik heb ook nee gestemd, maar ik denk dat het niet aan ons is om dat te bepalen. Het lijkt mij dat juist de jonge WN bokkers aan moeten geven of zij daar behoefte aan hebben.

=^.,.^=
ben het helemaal met farichta eens,heb ook nee gestemd.

radicalM

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-04 09:15

Nee: "mijn" Haha! jeugdige westernruiter hier thuis (16) leest heerlijk mee ...komt ook altijd mee naar wedstrijden en kijkt daar ook niet alleen maar naar de jeugd toch?
Soms hebben we zelfs hele discussies over onderwerpen... OK dan!

PeterV

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-04 10:08

farichta schreef:

=^.,.^=

Misschien ben ik als Vader dan wel te ouderwets, om in deze mee te bepalen of zij erop mogen. Ik zal het thuis is in de groep gooien.

Skuye

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-04 12:09

Heb nee gestemd omdat, er volgens mij niet zo veel jeugd WNers zijn en mochten deze er zijn, of meer komen, lijkt het mij ook voor deze ruiters interessanter hun vragen te stellen/voorleggen aan iedere WNer, dus niet alleen jeugd WNersen, omdat elke leeftijd andere inzichten heeft.
Als er al iets opgesplitst " mag " worden zie ik veel liever een speciale WN aangeboden/gevraagd komen !!!!!!!!! ( maar das weer een hele andere discussie Knipoog )

14cecile14

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-04 21:42

Citaat:
Maar cassidy, ik denk dat je je daar op verkijkt, er zijn wel degelijk een aardig aantal jeugdruiters. Ze zijn alleen niet allemaal op bokt Knipoog denk je niet dat wanneer er een topic komt voor de jeugd western ruiters, er ook meer 'western jeugd' op bokt komt die wedstrijd gericht rijdt? Ik kan me voorstellen dat ze het dan wel leuk vinden om even een kijkje op bokt te nemen.
Ik ben het er wel mee eens dat je ergens de grens moet trekken, en niet voor elk onderwerpje en verhaaltje een jeugd afdeling moet maken.
groetjes leanne Lachen
helemaal mee eens OK dan!

horsea

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 13:43

Cassidy schreef:
Om eerlijk te zijn denk ik dat niet. Als ze interesse hadden gehad in Bokt hadden ze hier namelijk allang gezeten. Als ze echt interesse hebben doen ze hier namelijk allang mee. Misschien niet op het westernforum, maar op bokt algemeen. Want zo mondig zijn ze tegenwoordig wel....en als je echt van paarden houdt, maakt het je ook niet uit over wat voor ras je het hebt, en welke rijwijze je volgt. Uiteindelijk gaat het allemaal om de paarden.

ja daar ben ik het wel mee eens maar bokt is over het algemeen meer richting dressuur gericht dan naar de western Lachen en dan kan je nog zo veel van paarden houden maar je trekt uiteindelijk toch het meest naar 'jouw' tak van de sport.

laukjefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-04 08:42

in de jeugd vraag maar raak is er al een topic of er nog andere jeud western ruiters zijn!
en daar zitten we nu ook op maar ook nog op deze want kan van de oudere wel andere dingen leeren
dus ik denk dta het op zich geen verkeerd plan is.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-04 19:22

ik heb nee gestemt, omdat als ik een vraag heb die toch liever aan de 'oudjes' Haha! vraag omdat die meestal meer ervaring hebben. en verder hoop ik dan maar dat wij jongeren niet irritant zijn, maar dat valt denk ik hier toch wel het minst mee van heel bokt.

edit: oudjes is hier niet beledigend bedoelt, voordat er iemand over struikelt. iig geval zou ik eerder het advies van een oudere persoon volgen *LOL*

14cecile14

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-04 20:04

rijd jij western dan capopjekop?

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-04 21:24

ik doe een poging tot. heb in de zomervakantie besloten om samen met amber de westernsport te gaan beoefenen Haha!

14cecile14

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-04 22:06

leuk joh Haha!