Ik ben western gaan rijden omdat het me gewoonweg leuk leek, ik wist er ook niet veel van (nu nog niet
) maar op www.whoa.nl en het prairieforum valt er veel te lezen. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik ben western gaan rijden omdat het me gewoonweg leuk leek, ik wist er ook niet veel van (nu nog niet
) maar op www.whoa.nl en het prairieforum valt er veel te lezen. Mauwie schreef:Ik heb vroeger wel altijd les gehad op een manege maar toen die verhuisde had ik verzorgpony's dus ik d8 waarom zal ik dan op een nieuwe manege gaan, en zo is het altijd gebleven, ik heb altijd verzorgponys' gehad waar ik recreatief mee reed. Ik heb het idee dat ik steeds slechter rijd de laatste tijd. Ik heb nu een heel lief bijrijdpaardje die ik elke zaterdag rijd. Af en toe ga ik het bos in en de andere keren rijd ik in de bak. Maar ik heb het gevoel dat ik zo doelloos bezig ben nu, ik rijd voor mijn plezier maar ik kom niet verder. En ik ga echt achteruit kwa rijden heb ik het idee.
Ik wil nu dus waarschijnlijk toch weer les gaan nemen alleen ik kan niet kiezen tussen dressuur en western!!! Eigenlijk omdat ik nooit al echt een dressuurtype ben geweest, vind het wel leuk hoor maar nou net niet helemaal. Maar over westernrijden weet ik niet zoveel, wie kan me vertellen of het leuk is om op een manege western te lessen en wat je dan zoal doet in zulke lessen, of er veel te leren valt zeg maar!
) Mauwie schreef:@ Danielle: ik heb nooit gezegt dat ik dit met coke wou gaan doen maargoed.....![]()
En ten tweede wou ik nog wat kwijt: zondag mijn eerste westernles bij monnik hier op bokt!! Ik heb er zin in, ben echt benieuwd hoe t gaat! Denk dat ik mijn digicam wel even meeneem!!!!
.
Ondanks dat ging het best al goed voor zo'n eerste keer en ik reed op een heeeel mooi leuk quarter paardje genaamd Okie. We hebben ook foto's gemaakt maar die komen nog! Verder denk ik wel dat dit echt iets voor mij is! Ben dus helemaal happy vandaag