[WN] Waarschuwing: geen af/maar op (r)-lichters.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

stalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 18:37

harrie schreef:
als je op en aanmerkingen heb over die trainster moet je rechtstreeks naar haar gaan en en niet met modder gaan gooien op zon mooie site als bokt waar paarden liefhebbers van alles uit kunnen wisselen.ik vindt de manier zoals je je manifisteerd een gruwelijke domme gans

Bokt is een openbare site waar iedereen zijn mening mag uiten, dus deze persoon ook!
Ze waarschuwd hier alleen mensen voor hun hoe ze te werk gaan want t is in 1 woord gewoon absurt!
en aan je woonplaats te zien zal je wel weten wie E.S. is!

stalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 18:37

En zo te lezen ken je haar heel goed, je beveelt haar zelfs aan!

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 18:40

ik ben toch ook wel benieuwd naar wie E.S. precies is, vast niet degene die ik uit de initialen haal. Mijn paard moet over een tijdje ook getraind worden en dan weet ik liever van te voren hoe de vork in de steel zit bij iemand. Misschien kan iemand mij per pb op de hoogte stellen?

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 18:46

Hmm het wordt steeds vreemder... er even vanuitgaande dat ik heb begrepen over wie het gaat blijf ik bij m'n vorige mening:
Citaat:
Ik ken deze persoon helemaal niet maar na 2 topics te hebben doorlezen hoop ik met heel mijn hart dat ik haar ook nooit hoef te leren kennen Haha!

Maak er dus nu maar 4 topics van Knipoog

harrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 18:48

ik weet inderdaad wie het is, alleen weet ik dat de domme gans zoals ik haar noem niet de waarheid spreekt, een mening is goed maar het moet wel de waarheid zijn anders kunnen we iedereen wel de boeman toespelen en daarom is mijn mening dat ze beter rechtstreek naar haar toe kan gaan en haar verhaal en mening tegen haar zeggen dat is eerlijker

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 18:51

Ik vind het niet bepaald netjes om iemand een domme gans te noemen, je komt hier binnenvallen en begint meteen te schelden...

Stel je eerst maar eens voor, zodat we weten met wie we te doen hebben.

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 18:52

een verhaal heeft altijd 2 waarheden, er zal vast een deel van waar zijn. Wel vind ik dat je zoiets misschien beter rechtstreeks kan oplossen, dat wel.

stalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 18:55

Ik weet zelf dat wat hier staat echt de waarheid is want ik heb t zelf meegemaakt en zelf met me eigen ogen gezien hoe dat paard voor en na die 8 maanden liep! geen meter vooruit gegaan

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 18:57

misschien is ie wel iedere dag gereden maar kon diegene gewoon niet trainen (waarbij ik trainen als iets anders zie dan rijden). Ik ken heel die persoon trouwens niet, geef alleen mogelijke opties Tong uitsteken

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 18:58

De persoon in kwestie etaleert zich wel als trainer/lesgever.

stalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 18:58

Ik denk dat als een paard gewoon iedere dag gereden word dan is hij toch niet na 10 min licht werk (klein beetje draf en stap) toch niet helemaal zeiknat?

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 18:59

Of hij mankeert lichamelijk iets waarbij dit aan de eigenaar kenbaar zou moeten worden gemaakt.

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 19:00

stress? ik heb geen idee hoor, ik ben altijd wat sceptisch tegeover dergelijke verhalen maar er is nu zoveel gedoe over 1 persoon, al is alles wat in alle topics over haar staat 10x overdreven, dan nog zou ik'm'n paard nooit aan haar toevertrouwen...

Dickie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 19:00

Iedereen mag zijn / haar mening hebben hier op Bokt, het probleem is echter dat degenen die hier zwart gemaakt worden waarschijnlijk niet op Bokt zitten om zich te verweren. Elk verhaal heeft twee kanten zoals uit de reacties van harrie blijkt en er wordt aardig met modder gesmeten hier door iemand die niet eens de moed heeft om de eigen naam in het profiel te vermelden dus ik vind dat er ook best wat tegengas gegeven mag worden.

stalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 19:03

Tja tegengas mag er best gegeven worden maar niet als harrie zelf liegt, ik weet precies over welk paard t gaat! en t hele verhaal klopt als een trein! en ik denk dat ik zo nog 3 mensen hier op bokt kan laten bewijzen dat wat hier staat waar is! die hebben t allemaal meegemaakt en met de eigen ogen gezien

Dickie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 19:12

Kan best zijn maar smarty verlaagt zich naar het niveau van die mensen en dat is nooit goed, daar wordt niemand beter van.

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 19:14

Smarty vertelt het verhaal uit eerste hand. En dit wordt blijkbaar qua waarheidsbetrouwbaarheid gesteund door diverse anderen.

Waarom zou iemand de waarheid niet mogen zeggen ?

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 19:16

Punt is dat de waarheid voor iedereen anders is... Onschuldig tot 't tegendeel is bewezen Knipoog

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 19:18

E heeft er blijkbaar geen behoefte aan om de onschuld c.q. haar verhaal te vertellen. Haar keus natuurlijk, maar zo hou je wel 'verhalen'.

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 19:19

Zit E op Bokt dan? Verward

stalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 19:20

Sylvia schreef:
Zit E op Bokt dan? Verward

Nee maar ze weet wel van bokt af

Kornelius

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 19:22

Nou ja, even geduld zou ik zeggen. Het western wereldje in nederland is klein en als Smarty's verhaal grote onzin is of mensen hebben hele andere ervaringen dan komen er vast binnenkort meer berichten ter verdediging van de betreffende trainer. Dat is wel vaker op Bokt gebeurd.
Maar voorlopig maakt de eenzame verdediger zich nog niet overdreven populair met zijn weinig subtiele taalgebruik geloof ik.

Ik ken trouwens niemand van de betrokken personen.

Dickie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 19:36

Sugarmiss schreef:
Waarom zou iemand de waarheid niet mogen zeggen ?
Je hoort mij helemaal niet zeggen dat het verhaal niet op waarheid berust maar hoe vervelend het ook is, hier lost ze helemaal niets mee op. Wil ze wel wat oplossen, moet ze er in juridische zin werk van maken, vind ik.

stalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 19:37

T is ook niet de bedoeling dat ze hier wat mee oplost, ze wil gewoon mensen waarschuwen en haar ervaring met deze mensen vertellen, en ze vraagt naar of er nog meer mensen zijn met dezelfde of een goede ervaring

Desiree01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 20:27

Heb net zo'n ervaring meegemaakt ongeveer 3 jaar terug.
Persoon in kwestie heeft dezelfde initialen, maar zit ergens anders in het land dan dat ik uit dit topic haal. Had toen een toffe Fjord, maar weggedaan om een jonge half quarter ruin te kopen.
Vervolgens ging alles mis wat er mis kon gaan. Heb een andere merrie erbij genomen, heb die nog steeds. Met behulp van een andere trainster heb ik nu veel lol van deze merrie en die ruin is in bezit van iemand die daar nu goed mee vooruit gaat.
Heb wel geleerd om verder te kijken dan mijn neus lang is en datgene te doen waar ik me lekker bij voel. Ook meerdere trainers/clinics gedaan om datgene mee te nemen in de training waar ik en mijn paard zich goed bij voelen.
Het is een harde les geweest, dat wel, maar zulke dingen gebeuren nu eenmaal en ik vind dat je het gewoon achter je moet laten en op zoek moet gaan naar iemand die jou en je paard weer verder gaat helpen.