ik doe dus eerst een flink pakje cowboymagic in mijn hand en dan in zijn manen smeren goed door wrijven en dan vlecht ik ze in, ze plakken dan goed en is makkelijk om te vlechten ik laat ze dan een week of 2in en dan een paar dagen los en zo telkens weer ik heb een volbloed en die had bij de geboorte enkele stekeltjes manen en een super korte staart en dat bleef zo tot zijn 3 en 4jaar dus een vriendin van me zei probeer is met te vlechten en doe er showsheen in, dit is niet goed voor mijn paardje want zijn manen droogde daarvan uit dus na veel mensen aan te spreken en bij adje mijn verhaal gedaan zei hij is probeer is met cowboymagic ik kreeg een staaltje erbij hij zei ik ben er zeker van je zal er van genieten. ik naar huis en dan dat proberen ik had gekozen voor de gel, het is echt een super middel en ps het ruikt zalig iedereen komt elke dag zeggen zo lekker dat je paardje ruikt en zo mooi zwart dat die manen van hem zijn en zo glanzen ik zo ja en sinds kort krijgt mijne Princépé Sublimo dikke mooi manen en een mooie dikke staart nog wat langer en ben helemaal tevree het geeft echt mooi op wedstrijd nu het is maar een tip die ik meedeel hey je moet me niet geloven maar je kan het proberen