[WN] onderzoekje

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Jannie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 11:55

Western riding en versatile horse.

En teampenning natuurlijk Haha!

hanita

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 11:56

de kleintjes moet je dan gewoon aan regels binden. Niet meer dan 2 of 3 (b.v.) wedstrijdjes per jaar. Echt gewoon te laten wennen aan alles. De quarter shows zijn hier in de omgeving voor mij te ver weg. En uren te reizen met zo'n jong dier vind ik ook niet echt eerlijk. Dus van daar dat ik dit zo had bedacht. Maar echt strakke regel . De wranwedstrijdjes worden hier nog wel redelijk veel gehouden. mogen natuurlijk altijd meer bij komen Bloos! *LOL*

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 15:23

fique schreef:
freestyle trail??? weet niet echt wat ik me daarbij voor moet stellen:?

Een zelfverzonnen proef met muziek en gewoon verkleed.
Weet niet hoe het is om te rijden, maarh et ziet er wel onwijs leuk uit Haha!.

Wat ik niet wil is Hunter Under Saddle, dat is echt het enige onderdeel waar ik een hekel aanheb. Vind het er niet leuk uitzien... Gewoon het trekt me voor geen meter.

Ik wil wel wat meer freestyle zien en wat vaker de koeienonderdelen!

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 10:01

hanita schreef:
de kleintjes moet je dan gewoon aan regels binden. Niet meer dan 2 of 3 (b.v.) wedstrijdjes per jaar. Echt gewoon te laten wennen aan alles. De quarter shows zijn hier in de omgeving voor mij te ver weg. En uren te reizen met zo'n jong dier vind ik ook niet echt eerlijk. Dus van daar dat ik dit zo had bedacht. Maar echt strakke regel . De wranwedstrijdjes worden hier nog wel redelijk veel gehouden. mogen natuurlijk altijd meer bij komen Bloos! *LOL*

dat de meeste quartershow te ver weg zijn geef ik je idd gelijk in, ik zit met hetzelfde probleem. ik vind een rit van een paar uur met zo'n klein ding veel te veel.
wie weet is het een idee om aan de wran voor te stellen 1 en 2 jarigen 3 wedstrijden showmanship per jaar te laten starten. wie weet, als er meer voor het idee zijn, dat ze de regels veranderen.

Spikers

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 12:57

De showmanship at halter.
De in hand trail.

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 15:56

Cutting en dergelijke onderdelen en freestyle reining, vooral dat laatste lijkt me superleuk ook om te zien, weer eens wat anders dan 35 dezelfde proefjes Haha!

PeppySan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-04 21:10

Blaze"]
als HUS kan dan ook maar Pleasure Driving Cool
[/quote]

Als ik pleasuredriving uitschrijf, kom jij dan met paard en karretje, helemaal opgedoft meedoen Blaze?

[quote="Francis schreef:
Bedenk ineens trouwens nog een leuk onderdeel... Bridleless Pleasure

Lijkt me niet zo geslaagd, aangezien sommige mensen hun paard MET bridle nog niet helemaal onder controle hebben Lachen

Koeien onderdelen zijn voor nu organisatorisch niet uitvoerbaar, maar wie weet lukt het ooit nog eens.

Als ik die onderdelen die jullie genoemd heb uitschrijf, zou je je dan ook inschrijven? Aangezien silverranch bijvoorbeeld versatile horse uitschreef maar er niemand voor inschrijft, en freestyle reining ook bijna geen deelnemers trekt, dan verdwijnen dit soort onderdelen weer snel van de agenda.

Azhari

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 22:27

Als je freestyle reining uit zou schrijven en je hebt de wedstrijd in een weekend dat ik kan, zou ik zeker mee doen. Dus de eerste start heb je in principe.

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 22:29

Hunteren schrijf ik me voor in... free style reining alleen als ik goed genoeg in reining ben (das nog niet dit jaar)... Lachen

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 22:35

Alleen In Hand Trail zou voor mij van toepassing zijn en daar zou ik zeker, als de omstandigheden het toelaten, voor inschrijven.

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 22:38

Lead Line!
Er moeten meer jonge kinderen de kans krijgen om een wedstrijdje mee te rijden Bloos
En wat mij betreft mag het wel iets serieuzer genomen worden. Dat doen de kinderen namelijk ook Knipoog

Misschien hand in trail met kind erop?

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 22:39

Hey, dat zou ook leuk zijn voor kinderen, trail in hand leadline! Goed idee Vera!

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 22:39

vera schreef:
Lead Line!
Er moeten meer jonge kinderen de kans krijgen om een wedstrijdje mee te rijden Bloos
En wat mij betreft mag het wel iets serieuzer genomen worden. Dat doen de kinderen namelijk ook Knipoog

Misschien hand in trail met kind erop?

Oh ja dat ook.. dan neem ik onze heel enthousiaste piepjonge westernruiter mee (10 jaar oud en klimt zonder blikken of blozen op mijn 1 meter 70 grote paard).

Jannie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 12:07

PeppySan schreef:
Als ik die onderdelen die jullie genoemd heb uitschrijf, zou je je dan ook inschrijven? Aangezien silverranch bijvoorbeeld versatile horse uitschreef maar er niemand voor inschrijft
Ik heb één keer meegedaan met de versatile in Oosterwolde. Daarna was ik zwanger en heb ik dus een hele poos niet meegedaan. En nu hebben ze het niet meer Huilen
Als je dit uitschrijft zal ik me zeker inschrijven, dit geldt ook voor de westernriding, als het maar niet op te korte termijn is, maar ik neem aan dat dat wel niet zo zal zijn.

vrolijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 13:06

ik zal wel meedoen aan versatile
maar ik heb het nog nooit op het programma zien staan
ja idd in oosterwolde maar das wel een beetje ver weg voor mij Knipoog

en wat de freestyle reining betreft wil ik zo echt heel graag meedoen
heb al wat muziek in gedachte Haha!
alleen vind ik als je freestyle rijd dat het een show moet worden
en dat kan gewoon nog niet met me paard en mij
omdat we nu alles nog in rust doen Haha!

maar als we er klaar voor zijn zal ik meer meedoen met freestyle dan met de gewoone reining
vind freestyle veel leuker

en het trekt zeker mensen om te kijken

Yosan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 18:36

tja peppy, je weet dat ik hunter een leuk onderdeel vind (hebben we wel eens over gehad).
verder zou ik vesatile horse ook erg leuk vinden, maar daar moeten we dan maar goed op gaan trainen.
Haha! En natuurlijk trail aan de hand, hebben we ooit eens in zuidwolde gedaan, is een leuk onderdeel.
En showmanship at halter lijkt me leuk.
dus ik zou me wel inschrijven. *LOL*
En een keer de boot race, maar dan moet je niet teveel deelnemers in een keer hebben, want anders gebeuren er misschien ongelukken.

kjcm

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 20:25

vanaf hoe oud mogen kinderen (niet de paarden Haha! ) meedoen in de klasses lead line???

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 21:33

kjcm schreef:
vanaf hoe oud mogen kinderen (niet de paarden Haha! ) meedoen in de klasses lead line???

Lead Line is tot 8 jaar, daarna krijg je walk & jog (zonder begeleider) tot 12 jaar.