En teampenning natuurlijk
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. De wranwedstrijdjes worden hier nog wel redelijk veel gehouden. mogen natuurlijk altijd meer bij komen
fique schreef:freestyle trail??? weet niet echt wat ik me daarbij voor moet stellen:?
.hanita schreef:de kleintjes moet je dan gewoon aan regels binden. Niet meer dan 2 of 3 (b.v.) wedstrijdjes per jaar. Echt gewoon te laten wennen aan alles. De quarter shows zijn hier in de omgeving voor mij te ver weg. En uren te reizen met zo'n jong dier vind ik ook niet echt eerlijk. Dus van daar dat ik dit zo had bedacht. Maar echt strakke regel. De wranwedstrijdjes worden hier nog wel redelijk veel gehouden. mogen natuurlijk altijd meer bij komen
![]()
Blaze"]
als HUS kan dan ook maar Pleasure Driving
[/quote]
Als ik pleasuredriving uitschrijf, kom jij dan met paard en karretje, helemaal opgedoft meedoen Blaze?
[quote="Francis schreef:Bedenk ineens trouwens nog een leuk onderdeel... Bridleless Pleasure
vera schreef:Lead Line!
Er moeten meer jonge kinderen de kans krijgen om een wedstrijdje mee te rijden![]()
En wat mij betreft mag het wel iets serieuzer genomen worden. Dat doen de kinderen namelijk ook![]()
![]()
Misschien hand in trail met kind erop?
PeppySan schreef:Ik heb één keer meegedaan met de versatile in Oosterwolde. Daarna was ik zwanger en heb ik dus een hele poos niet meegedaan. En nu hebben ze het niet meerAls ik die onderdelen die jullie genoemd heb uitschrijf, zou je je dan ook inschrijven? Aangezien silverranch bijvoorbeeld versatile horse uitschreef maar er niemand voor inschrijft

(hebben we wel eens over gehad).
En natuurlijk trail aan de hand, hebben we ooit eens in zuidwolde gedaan, is een leuk onderdeel.