Ik vind het al leuk om te trutten, trainen voor Halter, beetje longeren, trail in hand dingetjes oefenen enz. enz. Ik heb echt geen haast om er op te stappen...van't najaar was de planning, maar het zal me niet verbazen als het pas vandewinter wordt. Heb net vanmiddag voor het eerst pas met het zadel op gelongeerd. Ze had hem al wel es op gehad, maar nog niet mee gelopen (ze was érg braaf trouwens... geen gek gedoe, gewoon lopen of je't al jaren zo doet
Als rijden erg belangrijk voor je is zul je inderdaad goed moeten overwegen of je de dicipline en het geduld kunt op brengen er niet eerder op te stappen. Maar ik had het eerder al gezegd...'bezint eer ge begint'...
Ik ben al wel een ietsiepietsie bezig met grondwerk. Uit angst/onwennigheid wil haar achterbeentje nog wat los zitten. Dus ik ben nu vooral friendly game aan het doen met van alles en nog wat. Het is toch belangrijk dat als haar hoeven bekapt moeten worden ze dan rustig stil staat. Af en toe 5 minuutjes dit 'werk' en je hebt er een hoop voordeel van. En ik vind het ook prettig om mee te groeien met een dier. Maar ik denk inderdaad wel dat het uiteindelijk duurder zal zijn dan een ouder dier kopen maar dat vind ik totaal niet erg.
. Ik zou niet anders willen, ze is echt mijn maatje en rijden komt wel... Rijden is een bijzaak voor mij nu... Als ik niet uitkijk vergeet ik volgend jaar nog om erop te gaan
Ik heb een erg goede band met hem en ik ken hem door en door. Hij is nu 8 jaar oud en wij zijn helemaal op elkaar afgestemd.
. Jacco en ik
.

) geworden is door ervaring. ....