Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
westernworld"]
het is jammer stef,maar ik denk dat het komt doordat je bij het zoelen naar een zadel je verlangen naar het topzadel voorop stelt.
als je direct erbij had verteld dat je een goed tweedehands zadel van welk merk? zocht dan hadden de opmerkingen anders geweest.
heb er ook altijd moeite mee hoor
rinus
[/quote]Stef zegt nergens dat ze een topzadel wil hebben
ik weet niet waar jij dat leest, ik nergens in ieder geval
ze vraagt om advies over welke zadels volgens jullie westernmensen geschikt zouden kunnen zijn omdat er hier mensen zitten die ervaring hebben
alleen word je er gelijk op afgerekend als je dus een zadel wilt wat past maar niet te veel mag kosten
niet iedereen kan (of wil) weet ik het hoeveel euro's neerleggen voor een zadel en 1000 euro vind ik ook een flinke hap geld, zeker voor een normaal 2e handsje
maar mij lijkt het toch ook mogelijk om een leuk 2e hands zadel van redelijk goede kwaliteit voor een redelijke prijs te kunnen aanschaffen
zonder daarbij gelijk beschuldigt te worden van , voor een dubbeltje op de eerste rang te zitten
even voor de duidelijkheid
dit is dus de feitelijke vraag
[quote="stef schreef:Wie kan me lichtelijk adviseren wat een geschikt zadel is voor mij?
en voor mijn paardje... Een normaal gebouwde haflinger van 139.
Heb zelf broekmaat 38, dus denk aan een 16 inch ofzo?

Anya schreef:Het is wel degelijk een hulpmiddel voor haar om het juiste zadel te vinden.maar er is geen reden voor de verwijzing naar de instructrice met zadelpasservice als antwoord op haar vraag.

die ik niet kan kopen. Toch verder gezocht en gevonden:een auto in mijn budget waar ik lekker in rijd.