[WN] Waar hangen jullie uit ???

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Skuye

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-04 13:17

Cassidy schreef:
Op het westernforum kom ik haast nooit, terwijl ik western rijdt. Daarnaast ik bokt wel degelijk diagonaal af, en ben overal zo'n beetje te vinden. Leukste vind ik nog het DVT (op de Huiskamer)

Heb net een topic geopend bij HK Knipoog

Donjaja

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 13:26

Hoi,
Ik begin bij "nieuws" op de beginpagina, en dan Western en dan............niets eigenlijk.

Ja, alleen 't westernforum, dus het Te Koop gedeelte mis ik eigenlijk ook altijd, nu ik erover nadenk.
Hmmmm daar ga ik dan nu maar even kijken!
Groetjes,Afbeelding Donjaja.

westernworld

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 13:29

van buroblad aanklikken en dan direct op western belanden.
kijk soms op tk paarden pony's of op tk zadels e.d.
op andere forums kom ik eigenlijk nooit

Skuye

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-04 13:38

nou nog keertje voor de WN liefhebbers dan : kijk een bij [HK] huiskamer heb net topic gestart nl Western roddels Topic.

westernworld

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 14:35

daar mag ik nog niet komen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 20:24

Mis je niks aan Rinus, raakt kant noch wal.

westernworld

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 20:29

he hallo sonja even off topic hoe is het met mileen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 20:35

Niet goed.... Van de week even licht belast, paar honderd meter rechtuit rustig en onder controle laten joggen. Volgende dag wederom fikse zwelling op het spronggewricht....

De VA denkt dat het een peesblessure is, maar ik ben weer eens te eigenwijs en geloof het niet. De pees is droog als altijd (ook niet dik geweest), ze loopt niet kreupel, heeft geen pijn. Alleen die zwelling op de sprong he....
Volgens mij heb ik er een gal op gekregen door die verstapping. Afspuiten helpt niet, daar wordt het niet dunner van. Na belasting is hij duidelijk aanwezig. Na rust (wel weide en paddock, maar ze rent nooit als het niet hoeft Haha! ) is de zwelling aanwezig maar iets minder groot dan na belasting.
Ik kan 'm wegmasseren Verward Na het stappen en afspuiten masseer ik het steeds 5 minuutjes met coolinggel, en dan is hij weg. Maar je kunt er bij blijven zitten kijken, binnen een paar minuutjes is het net of hij weer tevoorschijn "ploept"....

Ze gaat nu tot half augustus echt op rust, en dan zien we daarna wel verder.... 'k Had Saasveld en de DAWRA-cowclinic al uit de agenda gestreept, en Uitgeest ook maar vast. Daarna zien we wel weer verder....

Schrale troost is dat Mileen er op zich geen last van heeft. Ze wordt alleen zo gruwelijk chagarijnig als ze niet mag werken. Als ik met m'n zadel aan kom zeulen staat ze met priemende oortjes naar voren te trappelen in de stal. En als ze dan ziet dat ik naar een ander paard ga.... oei oei oei....
Vanmiddag heeft ze Faiz keihard gebeten uit pure chagarijnigheid......

Skuye

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-04 19:48

Sonja schreef:
Mis je niks aan Rinus, raakt kant noch wal.

Wat bedoel je ?? het WN topic in HK ??

loekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 21:27

Ik kom net als Bonnigje en Majo het meest op WHOA.nl, ik ben daar nl. ook beheerder. Knipoog
Verder zit ik de laatste tijd als eerste hier op WN, dan ga ik nog even op UZ kijken. (vooral voor de NH-topics)
Ook loop ik altijd even door de EA topics. En soms klik ik even door alle 'over paarden' forums. De rest interesseert me niet zo.

En ik struin het hele internet af...