[WN] heb er zin in,morgen naar vorstenbosch

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Karin_B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-04 10:33

ooh mooi kunnen we ook paarden kijken.....
he bah ik moet vanavond nog naar een verjaardag en natuurlijk naar cheyenne...........
effe kijken 17:00 aankomst zou tot 19:00 tijd genoeg zijn???dan ben ik om 20:00 bij cheyenne vlug longeren,en rond 21:00 naar verjaardag.
poehhhhhhhhhhhh

DJQuarter

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 10:39

Karin_B schreef:
ooh mooi kunnen we ook paarden kijken.....
he bah ik moet vanavond nog naar een verjaardag en natuurlijk naar cheyenne...........
effe kijken 17:00 aankomst zou tot 19:00 tijd genoeg zijn???dan ben ik om 20:00 bij cheyenne vlug longeren,en rond 21:00 naar verjaardag.
poehhhhhhhhhhhh

Das jammer, dat je pas zo laat ernaartoe kunt eigenlijk, want het is juist wel leuk om al je gekochte spulletjes even om, over, onder enz. te doen bij Cheyenne zeg maar Knipoog *LOL*

Karin_B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-04 10:45

mischien dat ik onze dochter vanmiddag thuishoud Bloos!
en mijn man is om half drie thuis, Haha!
mijn zoon is om 12:00 uit.......
wil het inderdaad allemaal nog passen.........,maar als we vanuit vorstenbosch meteen naar nederwetten gaan,scheelt weer in tijd.
cheyenne staat de hele dag buiten.
en morgen vertrekken we naar onze nieuwe stal,KING STABLES in nuenen.

heb mijn zus gebeld haar man is het die jarig is,zee geeft er niks om hoe laat we komen Haha! Haha! , *LOL* Tong uitsteken

Kaunos

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 10:49

Spannend he, zo lekker gaan shoppen!
Ik ben heel benieuwd waar je allemaal mee thuis komt. Zelf moet ik ook nog een keer gaan shoppen, voor laarzen, een extra pad, beschermers......Cowboy magic......en in de winkel kom ik vast nog wel meer tegen. Maar ja, eerst nog even sparen....

Heel veel plezier vanmiddag! En ik zie je morgen wel. Weet je al hoe laat je ongeveer overkomt?

Toekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 11:06

Karin_B schreef:
en morgen vertrekken we naar onze nieuwe stal,KING STABLES in nuenen.

Hee, das 10 minuten bij mij vandaan!! Kan ik naar je nieuwe spullen komen kijken. Haha!

Karin_B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-04 11:39

Kaunos schreef:
Spannend he, zo lekker gaan shoppen!
Ik ben heel benieuwd waar je allemaal mee thuis komt. Zelf moet ik ook nog een keer gaan shoppen, voor laarzen, een extra pad, beschermers......Cowboy magic......en in de winkel kom ik vast nog wel meer tegen. Maar ja, eerst nog even sparen....

Heel veel plezier vanmiddag! En ik zie je morgen wel. Weet je al hoe laat je ongeveer overkomt?

wil rond 14:00 vanuit heerendonk aanstappen,denk dat we er rond 15:00
wel zijn,want mijn dochter en christel lopen te voet mee,die worden moe
mischien dan al in western??????????
en als ik al slaag en het past,moet ik het ook nog weten op tezadelen Bloos!

DJQuarter

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 19:57

En en en?? Geslaagd? Hyper!

Ow wacht je zit natuurlijk nu op een feestje...

Okee morgen dan maar het antwoord lezen Tong uitsteken Knipoog

Karin_B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-04 07:23

ja,ik zat op het feest ben maar heel even tussendoor thuis geweest.

nou had eerlijk gezegd de entree van die winkel me anders voorgesteld,je kon eigenlijk nergens zien waar je nu heen moest voor die winkel.
maar goed er stapte met een taxi een klein jongetje uit,en die bracht ons er naar toe.

wauwwwwwwww,heel veel veel te veel wat moet je kiezen????????? Verward
nou heb arthur de foto laten zien van cheyenne en hij had nog een aanbieding met een nieuw zadel wat haar zeker voor 99 procent zal passen.
mooi zadel,toen kleur kiezen,hebben maar voor lichtbruin gekozen,
het is een steele saddle tree ,equi-fit .
zegt mij niks maar ja,oke toen zo'n dikke pad voor onder het zadel,en dat is moeilijk te kiezen wat het mooiste zal staan Lachen
toch keus gemaakt,een indianen motief,met de kleuren blauw,bordeau,zwart wit en beige hoe moet ik die wassen???vergeten te vragen Verward )

hoofdstel ja begin er maar aan om te zoeken,maar ook daar hebben we een lichtbruine gekozen,met zo'n v met flosjes eraan,merk,mijn man heeft het kaartje eraf gescheurd,ligt nog te slapen,weet niet waar het is.

bit adviseerde hij zo'n sweet iron snaffel dat is de basis en het beste volgens hem. Cool
teugels erbij en zo'n soort half kinbandje.

zelf heb ik nog een wrangel gekocht,een hele stoere used denim.
helaas had hij die niet voor mijn dochter,daar moet ik dus naar op zoek.
maar gelukkig had hij wel een paar laarzen voor haar,die zijn wel wat lomper als die ik heb.
nog een nieuw halstertouw en heb ook dat boek van rieky burghmeijer gekocht,basisboek westernrijders.

hebben boven wat gedronken,paarden en studs bekeken.
en toen richting cheyenne in gerwen even friet gegeten.

vlug haar gepoetst,zadel erop ,tja dat is toch wat zwaarder.
hoofdstel aan, Lovers toen werden we helemaal verliefd,wat staat dat lief,en cool dat westernzadel.
even rijden om te kijken of het zadel goed blijft liggen.
ze was hengstig,en zag buiten die hengst in de bak staan,en zij maar hinnikken en opgewonden zijn. Lovers
dus stoeien met de singel en cheyenne die andere dingen aan haar hoofd had,katja heeft even geholpen en ja ben opgestapt en gaan rijden.
alhoewel ik haar niet echt ontspannen kreeg.
het zadel bleef goed liggen,maar laat morgen wel even door die westernmeiden nakijken.
het is wel wennen zit anders dan onze kieffer,die beugels werken ook nog niet mee,het kraakt en piept van de nieuwigheid overal.
mischien dat ze voelde dat ik ook wat was gespannen,want ze is pas 4 en niet zo lang onder het zadel,en met dit hoofdstel heb je minder te zeggen,en ik wist niet hoe ze zou reageren.

ga morgen toch maar met mijn dresuurzadel naar die andere stal stappen,want om meteen met deze lijkt me niet zo verstandig Knipoog
al met al een zeer geslaagde dag,nu nog goede begleiding en les,dat is veel belangrijker denk ik.

Malabarista

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 09:05

Wow, jij hebt ingeslagen zeg! Haha! Fijn dat je geslaagd bent.

DJQuarter

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 14:56

FOTO'S!

Karin_B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-04 19:18

heb geen digi
anders deed ikhet wel