Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. 

Dat noem ik nog eens een goede instructrice. Totaal niet commercieel, zo is niemand daar.
!
, is de ander al weer drie stappen verder en heeft dus duidelijk een eigen mening.
Irene K. schreef:Een paard aan huis is zeker goed koper, helemaal als je er een aantal staan hebt. Het voeren en mesten is altijd wel iemand voor te vinden die je kan helpen als je een keer niet kan, tenminste als ook wat over hebt voor een ander, en of kan opschieten met BV je familie.Dus mijn vraag is:
- is het goedkoper paard aan huis
- zijn er mensen die ervaring hebben met paard aan huis, maar terug zijn
in pensioen en dat beter vinden ?
Thanx, Irene
vera"]
[quote="Strangertje schreef:meteen..maar als je een normaal salaris verdient valt er hier in de randstad (mits rijk geboren of de loterij gewonnen)

vera"]
[quote="Strangertje schreef:meteen..maar als je een normaal salaris verdient valt er hier in de randstad (mits rijk geboren of de loterij gewonnen)

. Maar het moet allemaal toch wel erg moeilijk worden met echt onoplosbare problemen en/of geen andere/betere uitwijkhaven, wil ik mijn paarden weg doen

Himyar schreef:Een ding is zeker: als je een of meerdere paarden wilt houden, dan vraagt dat heel wat offers, financieel en/of kwa werk/drukte/tijd/kopzorgen en noem maar op. Maar het moet allemaal toch wel erg moeilijk worden met echt onoplosbare problemen en/of geen andere/betere uitwijkhaven, wil ik mijn paarden weg doen
![]()