[WN] Gezocht painthengst

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 12:44

Maar dan zonder www's erbij te geven, en dat gebeurt dus niet Haha!

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 12:47

Ah! Ik wist niet dat dat het verschil was! Dus we kunnen gewoon alle hengsten "bespreken" en aanraden, maar geen www. Klinkt prima!

Ik heb helaas alleen geen hengst aan te raden Jessie Janes, maar Mac heeft er zo te zien een aantal mooie voor je uitgezocht!

_Vanes_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-04 12:52

Cassidy schreef:
Had je Jacky laten testen op OLWS?
Kan ik dat bij US davis doen?Of waar anders?Weet iemand hoe lang het duurt voordat je de uitslag hebt?Kan ik in dezelfde test meteen laten nakijken of ze enkel tobiano,dubbel tobiano of tobiano/overo is?

FlyingHigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 12:53

Ja, uhm, ik heb een mooie Paint op stal staan, Lachen, dit jaar mag hij zijn eerste merries dekken. Ik zal je pb-en......

FlyingHigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 12:55

jessiejanes"]
[quote="Cassidy schreef:
Kan ik dat bij US davis doen?Of waar anders?Weet iemand hoe lang het duurt voordat je de uitslag hebt?Kan ik in dezelfde test meteen laten nakijken of ze enkel tobiano,dubbel tobiano of tobiano/overo is?
[/quote]

OLWS kan je laten testen bij Dr. van Haeringen Laboratoruim in Wageningen. tel. 0317 416402. Een pluk manen opsturen en 46,40 euro excl. BTW betalen, binnen 10 dagen heb je bericht.

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 12:56

jessiejanes"]
[quote="Cassidy schreef:
[/quote]

Je kan het ook bij Van Hearingen Lab laten doen, zit gewoon in NL.

Ze is geen dubbel Tobiano, want ze heeft maar 1 Tobiano ouder, ze is dus enkel Tobiano. Of ze ook de Frame Overo gen draagt, dat is juist de OLWS test. Je kan niet testen op Splash en Sabino Overo.

Ik heb geen idee hoe lang het nu duurt, bij mij was het toen een week of 4, maar dat is 2 jaar geleden, zal er ook aan liggen hoe druk ze het hebben.

*edit*Nu was FH me voor!1 Haha! ik ben niet snel genoeg! Maar aan haar info heb je een boel, lekker dat het zo snel gaat nu!!*

_Vanes_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-04 12:59

jeddah schreef:
Nee, ik bedoel waarom niet alle Nederlandse hengsten Knipoog ?Wat mij betreft is het ook niet echt commercieel zolang het duidelijk op de topic slaat, maar dat is een ander onderwerp Haha! .Anders is het zo lastig mensen te vertellen welke hengst wel/niet beschikbaar is. Op FA gebeurd dat toch ook, dat men Nederlandse Hengsten "bespreekt"?
Ik wist dat dit niet mocht,daarom heb ik meteen uitdrukkelijk om de pb's gevraagd Knipoog .Ik ben het er overigens niet mee eens,want op deze manier krijgt iedereen evenveel kans een hengst aan te prijzen,inclusief de buitenlandse.Maar goed misschien had dit topic zelfs op FA moeten staan;had ik waarschijnlijk niet al zoveel reacties gekregen!! Cool
Ik ben in ieder geval al blij met alle reacties en dat er toch een paar mensen meedenken! OK dan!
Ook iedereen bedankt voor de pb's,die gestuurd zijn of gaan worden;ik ga me alles eens even goed bekijken.

_Vanes_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-04 15:12

FlyingHigh"]
[quote="jessiejanes"][quote="Cassidy schreef:
[/quote]

OLWS kan je laten testen bij Dr. van Haeringen Laboratoruim in Wageningen. tel. 0317 416402. Een pluk manen opsturen en 46,40 euro excl. BTW betalen, binnen 10 dagen heb je bericht.
[/quote]De haren zijn onderweg!!

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 16:29

Wel met haarwortel eraan he Knipoog ?

_Vanes_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-04 16:55

jeddah schreef:

Ik heb ze met de schaar afgeknipt,toch goed zo?? :D Tong uitsteken Clown

FlyingHigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 18:05

jessiejanes"]
[quote="jeddah schreef:

Ik heb ze met de schaar afgeknipt,toch goed zo?? :D Tong uitsteken Clown
[/quote]

Je had ook zonder het opsturen van die haren het laboratorium kunnen sponsoren, Haha! Clown .

LisetteSugar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 18:11

Ik vind het juist wel leuk al die internetadressen met allemaal prachtige painthengsten. Op die manier kan ik eens zien wat jullie allemaal mooie hengsten vinden. Ook kom ik op die manier op websites die ik anders nooit vind. Kan ik eens leuk gaan rondkijken!

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 18:37

Maar daar heb je toch Google geavanceerd voor Haha!

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 10:40

chex schreef:
Ik kan je natuurlijk mijn hengst aanbevelen. Is een schatje van karakter en een zoon van Deltas Pepp O Lena. Ik mag hier geen reclame maken maar je kunt me evt. PB-en.

Ja zeg, was ik Chex bijna vergeten Bloos!
Ook overo, trouwens! En de volle broer van Powerplay, toch?

fanci

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 13:11

FlyingHigh"]
[quote="jessiejanes"][quote="Cassidy schreef:
[/quote]

[/quote]
bedankt voor de tip,ik ga er gelijk achteraan ik laat fanci continental testen.

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 13:24

Fancy Continental hoef je niet te laten testen, die is drager van het OLWS (ik neem tenminste aan dat je de zwarte overo hengst bedoelt die van Burgmeijer is geweest).
Ik PB je even...

chex

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 21:40

Ja Mac, Chex is een volle broer van Powerplay. Knipoog

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 22:54

chex schreef:
Ja Mac, Chex is een volle broer van Powerplay. Knipoog

Of andersom natuurlijk Knipoog .
Ze lijken iig absoluut niet op elkaar!