[WN] sancho boots iemand daar van gehoord?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 22:12

Afbeelding

Zo hoort een westernspoor te zitten. Hij hangt gewoon los op je hak, wordt door het richeltje van de hak tegengehouden. En je zet hem vast met zulke sporenriempjes ( je hebt ze van simpel tot heel mooi bewerkt, en met zilver versierd) :

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Om te voorkomen dat je spoor omhoog kruipt heb je dan ook nog elastiekjes om ze op hun plaats te houden:

Afbeelding

nano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-04 15:53

Cassidy schreef:

Om te voorkomen dat je spoor omhoog kruipt heb je dan ook nog elastiekjes om ze op hun plaats te houden:

Afbeelding

dat elastiek geval dat zat er dus bij dus het is wel om een spoor er aan te doen. niet dat ik veder met een spooren rij.

Esgaroth

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 16:03

Sonja"]
[quote="Majo schreef:
Ik ben iemand die rijden met een punt not-done vind. Je kunt je paard er aardig mee prikken in zijn buik.

Tong uitsteken Kom je de 20e naar de training in Holten? Ik wil jou heel graag eens zien rijden Haha!
[/quote]
Ik bedoel dan ook niet zozeer alleen met rijden, maar vooral met opstappen. En je hebt mensen die niet met hun tenen naar buiten rijden, en elke keer met lichtrijden hun paard prikken.

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 17:13

ik heb nog nooit mensen met hun tenen naar binnen zien rijden, oef dan ben je vreemd geobouwd, lijkt me super pijnlijk Knipoog

ik heb nu laarzen als op de bovenste foto op deze pagina (alleen andere kleurtjes Tong uitsteken), en hiervoor ook laarzen met punt, en ik vond het maar niets, bleef overal achter hangen en brak soms m'n nek bijna op de trap (nu ook hoor, blijf er net zo vrolijk met mn sporen achter hangen Haha!). maar dat is ook de reden dat ik niet met de huidige puntschoenen mode meedoe Haha!

14cecile14

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 18:02

IK vind het eerlijk gezegt geen mooie laarzen voor westernrijden. Maar meer voor linedancers.

dewaalpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 18:35

jah sorry vind ze ook niet zo mooi je kan bij arthus mooie laarzen kopen.
ik heb hele gave gezien!!

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 22:25

Sancho boots ken ik wel... das een klant van ons... net als Loblan trouwens.... Haha!

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 21:25

nano"]
[quote="Cassidy schreef:

Afbeelding

dat elastiek geval dat zat er dus bij dus het is wel om een spoor er aan te doen. niet dat ik veder met een spooren rij.
[/quote]

Nee Nano, dat is om de spoor naar beneden te houden. Vastmaken met het elastiek lukt niet. Het elastiek loopt van de linkerknop van de spoor, onder de hak naar de rechterspoor. Het achterste oog
gaat over de hals van het wiel.

De sporenriempjes zorgen ervoor dat de spoor op de laars hangt. Het elastiek zorgt ervoor dat de spoor niet te hoog gaat zitten (halverwege de schacht)