Kun je er maar beter één hebben
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
xxxmelody schreef:Als je met je paard een ongeluk veroorzaakt, op de openbare weg, en je hebt geen ruiterbewijs, kun je weleens problemen krijgen met je verzekering! Dan betaal ik toch liever wat geld voor het ruiterbewijs.geldklopperij zoals al dat andere hahah ben lekker negatief he. Och ja mag iook wel eens toch?
en ja ik heb twee jaar terug een autoongelukje met mijn paard en een auto gehad....gelukkig goed afgelopen
...... En er was aardig wat schade en ze hebben het zonder moeilijk te doen allemaal geregeld voor mij
Jannie schreef:Als je met je paard een ongeluk veroorzaakt, op de openbare weg, en je hebt geen ruiterbewijs, kun je weleens problemen krijgen met je verzekering! Dan betaal ik toch liever wat geld voor het ruiterbewijs..

) te halen, ook op een 'western manier' maar ik vind het onzin dat je heel je rijstijl moet aanpassen voor zo'n papiertje, en dat ben ik dan ook zeker niet van plan.
horsea schreef:ik ga hem 2 mei (proberen) te halen, ook op een 'western manier' maar ik vind het onzin dat je heel je rijstijl moet aanpassen voor zo'n papiertje, en dat ben ik dan ook zeker niet van plan.
![]()
dat zou mooi zijn, dan moet je met tuig e.d. rijden waar jij en je paard niet gewent aan bent! dan ben je pas een "gevaar" voor jezelf, je paard en je mede weggebruikers.
)
Yessy schreef:nee hoor, dat is toch jouw keuze? maar zij zijn op dat moment verantwoordelijk voor jou en dat willen ze gewoon niet hebben
maar je moet verplcith een van beide op je hoofd hebben. over het springen, lichtrijden en verlichte zit: wees blij dat ze soepeler zijn, zij gaan er vanuit dat westernruiters minder vaak springen dan engels rijdende mensen en over het algemeen hebben ze daar wel gelijk in geloof ik...