[WN] Americaanse markt in Rolde (Drenthe)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Indiana79

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 17:04

Sugarmiss schreef:
Barrelracen is niet iets wat je zonder gedegen training 'even' doet, wil je het goed doen. Vaak ontaart het in een partijtje ongekontroleerd scheuren en hardhandig omtrekken rond de tonnen.
Dat mag voor het publiek erg spektakulair ogen, maar voor het paard is het beslist niet leuk.

Nou, ik heb het altijd wel zonder training "even" gedaan.
Toen ik nog dressuur reed op de ponyclub tijdens de clubdagen en later tijdens westernwedstrijden en met mijn supersnelle Arabier van 24 won ik dan vaak ook nog. En natuurlijk wel netjes zonder trekken enz.
Ik vind het echt heel maf dat ze in Amerika (en nu dus blijkbaar ook sommige in Nederland) dat als een serieuze sport zien.
Voor mij is dat altijd een leuk spelletje geweest, niets meer dan dat.

Sprite

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-04 17:25

Citaat:
Yep, Sprite, misverstandje, we hebben het al tegenzijdig uitgelegd per pb. Dus inderdaad kiss, kiss!!!

pfew gelukkig maar, ruzie om niks is nergens goed voor Haha!

Citaat:
... en zou haar dus daar ook nooit tot het uiterste dwingen, dus echt spectaculair zal mijn optreden niet worden maar ik/wij hebben wel lol en weer wat extra ervaring. Dus zie niet in wat er fout aan is om een paar cirkeltjes te galopperen rond een paar barrels,...

sflj, als je in een rustig handgalopje wijds om de barrels gallopeert zal er niet veel fout gaan, maar ga je dat nog doen als de rest er strak omheen sjeest, of laat je je dan meeslepen door het moment waardoor je te grote risico's gaat nemen? heb je zo'n enorme zelfbeheersing?

het zit het em denk ik in de risico's die je bereid bent te nemen met je paard. en dat is voor een ieder anders.

en als ik zo het weerbericht gisteren zie, is de kans aanzienlijk dat het gras nat zal zijn... lijkt me een bloedlinke situatie worden als dat het geval zou zijn.

bij de weg, er is imo niets mis met veel verschillende dingen doen met je paard, maar zou je die dingen eerst niet rustig thuis uitproberen voor je je in een wedstrijdje stort?

zint eer ge begint dus Knipoog maar als je besluit mee te doen wens ik je veel geluk en hoop oprecht dat je ongeschonden uit de strijd komt Lachen