Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

*stress*)Francis schreef:Hmmm ok... Naar aanleiding van je reactie in het 'strakke manen topic' dacht ik dat je ook geïnteresseerd was Sonja, en dat het bij jullie op stal zowiezo wel zou kunnen... heb ik verkeerd begrepen dus.

Sta overal voor open. Francis"]
En als we toch kosten moeten maken... ik kan hier in de omgeving eens kijken... Cobo heeft ook nog hun oude locatie in Stroe, die verhuren ze ook... ben er nog nooit geweest, dus weet niet of het geschikt is, maar ik kan even kijken.
[/quote]
Ik heb een keer een clinic gehad in Stroe. Het is een hele mooie, nette binnenbak met een kantine boven de bak, zodat de kijkers en mensen die het koud hebben het geheel via de kantine kunnen volgen. Een aantal wc's (altijd welkom) en volgens mij ook een spuitplaats. Ja, dat is wel een mooie lokatie hoor!
[quote="Francis"]
Al het een beetje weer is vind ik thuis bij Marjan ook best.
[/quote]
Het is alleen jammer dat je het nooit weet in Nederland, wat weer betreft. Altijd wordt het slecht weer als je wat gepland hebt...
[quote="Francis schreef:Maar hoeveel paarden komen er dan? Er kunnen er dan maximaal 4 mee doen, dus als er meer liefhebbers zijn moeten we toch iets anders verzinnen...