[WN] data bijeenkomst groomen/halteren..

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

welke datum komt het beste uit...

1/2 mei
6 (42%)
8/9 mei
2 (14%)
15/16 mei
4 (28%)
22/23 mei
Geen stemmen
29/30 mei
2 (14%)

Totaal aantal stemmen: 14

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-04 15:55

Als het in De Lutte is wil ik je wel van het station Hengelo ophalen. Dan is het 10 min. met de auto. Als het in Holten is moet iemand je uit Deventer halen. Omdat wij dan met de trailer moeten, zou je even een ander moeten vragen...

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 16:21

Holten... dat heeft ook een treinstation.... Knipoog (Deventer, Colmschate, Holten, Rijssen, Wierden.... Knipoog )

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 16:38

Ik denk dat ophalen van het station geen probleem hoeft te zijn, dat zou één van degenen die in Holten op stal staan (wie waren dat ook al weer?) bijv. ook kunnen doen, en anders doe ik het wel. Holten heeft wat mij betreft wel de voorkeur boven De Lutte, maar qua locatie pas ik me aan aan de rest.

missgoldy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 16:46

Ik ga vreselijk mijn best doen om te ruilen. Houden we het op 2 mei dus? Zowel lokatie De Lutte als Holten is voor mij prima te doen.

Groetjes Marjan

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-04 16:56

SmithsGirl schreef:
Holten... dat heeft ook een treinstation.... Knipoog (Deventer, Colmschate, Holten, Rijssen, Wierden.... Knipoog )

Klopt, dat is de boemel...die gaat heeeel vaak... NOT Haha!

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 17:31

nou ga ik heel blont doen maar waar ligt holten, mijn routeplanner heeft er nl 2.

Bonnigje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 21:51

Dus 2 mei in Holten bij Rijssen???

Is wel een takke eind voor mij zeg... als ik met Zoë kom dan. Misschien toch maar zonder paard komen. Mag dat ook?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 07:41

www.eik.nl

Dat is de manege waar wij zitten, je kunt ze bellen/mailen of ze dat zien zitten. Er is 1 wasplaats (warm en koud water) en er zou 1 paard in het gangpad kunnen staan zoals de hoefsmid dat ook doet, maar verder is er niet veel ruimte voor poetsen/toiletteren. (we hebben allemaal kleine gebouwtjes). Of ze zouden het niet erg moeten vinden als jullie in de bak gaan staan, maar dat valt te overleggen.

Ik kan niets zeggen over de beschikbaarheid op de gewenste datum, de kosten of wat dan ook. Ik stel voor dat iemand de stal gewoon belt of mailt en dan e.e.a. regelt.
Ik ga niets regelen in ieder geval. Ik ben zelf geen actief deelnemer, en heb vorige keer leergeld betaald toen het over een training ging. Toen waren er ook heel veel belangstellenden, en toen het puntje bij paaltje kwam.....

Ik vind het dus leuk en gezellig als jullie hier komen, en zal als passief deelnemer dan vast wel (een tijdje) aanwezig zijn. Maar als ik een kans heb om ergens te gaan trainen/clinic volgen etc, dan ben ik niet van de partij. Mijn voorkeur ligt bij rijden, niet bij toiletteren Haha!

Overigens ligt deze Holten idd aan de Holterberg, aan de A1, afslag Holten/Lochem. Gemeente Rijssen/Holten.

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 09:25

Het is dus nog steeds OF Holten OF de Lutte, als ik het goed begrijp? Ik wil eigenlijk wel komen, ik moet nog veel leren op het gebied van toiletteren en het is toch wel mooi meegenomen als ik er wat over kan leren vlak voor, waarschijnlijk, mijn eerste wedstrijd (Ah! Bloos! Scheve mond *stress*)

Deventer/Holten is niet zo heel ver weg voor mij, denk ik, maar ik weet toch niet of ik Jagger mee zal nemen. Er moet in ieder geval genoeg ruimte zijn voor alle paarden en Jagger heeft nog nooit alleen op de trailer gestaan, dus ik heb er niet echt een veilig gevoel bij om hem in de trailer te laten, terwijl ik met anderen meekijk. Maar ik neem aan dat het eventueel ook mogelijk is zonder paard te komen?

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 09:27

Barry Schuurman, waar francis het meen ik over had, is trouwens geen optie meer? Dat zou voor mij namelijk wel ideaal zijn... En het is in het midden van het land en ook beter bereikbaar voor Bonnigje bijvoorbeeld
*ik zeg maar wat*

missgoldy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 10:50

Nieuw voorstel:

Ik hoor morgen of ik 2 mei vrij kan krijgen. Dan kan het wel bij mij thuis. Zijn we eigen baas. Maximaal vier deelnemende paarden. Water halen we uit de douche met een slang. We kunnen onder de veranda van de schuur staan. Dus niet binnen maar tegen die tijd moet dat te doen zijn.
Ik heb een bak achter het huis waar we de halter kunnen oefenen.

Groetjes Marjan

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 12:42

Hmmm ok... Naar aanleiding van je reactie in het 'strakke manen topic' dacht ik dat je ook geïnteresseerd was Sonja, en dat het bij jullie op stal zowiezo wel zou kunnen... heb ik verkeerd begrepen dus.

Inderdaad is het voor Bonnigje en Gera (en voor mij ook) wel prettig om het in Amersfoort te doen, maar dan wordt het voor anderen misschien weer te ver... lastig...
En als we toch kosten moeten maken... ik kan hier in de omgeving eens kijken... Cobo heeft ook nog hun oude locatie in Stroe, die verhuren ze ook... ben er nog nooit geweest, dus weet niet of het geschikt is, maar ik kan even kijken.
Al het een beetje weer is vind ik thuis bij Marjan ook best. Nogmaals, wassen kan iedereen thuis doen, dus een echte wasplaats hebben we niet nodig, alleen een plek waar meerdere paarden vast kunnen staan.
Maar hoeveel paarden komen er dan? Er kunnen er dan maximaal 4 mee doen, dus als er meer liefhebbers zijn moeten we toch iets anders verzinnen...
Ik zal zowiezo even hier in de buurt rond kijken... is ook wel mooi centraal aan de A1...

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-04 14:14

Als het Garderen o.i.d. wordt haak ik af. Dat is me net te ver. Zeker met paard.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 16:26

Francis schreef:
Hmmm ok... Naar aanleiding van je reactie in het 'strakke manen topic' dacht ik dat je ook geïnteresseerd was Sonja, en dat het bij jullie op stal zowiezo wel zou kunnen... heb ik verkeerd begrepen dus.

Ben ook zeker geïnteresseerd, maar Halteren is niet mijn ding. Zie je me aankomen met m'n fjord? Haha!
Maar rijden heeft m'n voorkeur. Vandaar dat ik best wat organiserends wil oppakken, maar dan wel als "mijn ding" erin zit, snappie? Haha!
Maar als het ook maar even kan kom ik wel kijken hoor Tong uitsteken Sta overal voor open.

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 19:00

Francis"]
En als we toch kosten moeten maken... ik kan hier in de omgeving eens kijken... Cobo heeft ook nog hun oude locatie in Stroe, die verhuren ze ook... ben er nog nooit geweest, dus weet niet of het geschikt is, maar ik kan even kijken.
[/quote]

Ik heb een keer een clinic gehad in Stroe. Het is een hele mooie, nette binnenbak met een kantine boven de bak, zodat de kijkers en mensen die het koud hebben het geheel via de kantine kunnen volgen. Een aantal wc's (altijd welkom) en volgens mij ook een spuitplaats. Ja, dat is wel een mooie lokatie hoor!

[quote="Francis"]
Al het een beetje weer is vind ik thuis bij Marjan ook best.
[/quote]

Het is alleen jammer dat je het nooit weet in Nederland, wat weer betreft. Altijd wordt het slecht weer als je wat gepland hebt... Verdrietig

[quote="Francis schreef:
Maar hoeveel paarden komen er dan? Er kunnen er dan maximaal 4 mee doen, dus als er meer liefhebbers zijn moeten we toch iets anders verzinnen...

Ik heb zelf geen trailer en geen E achter B rijbewijs, dus ik zou toch op een ander aangewezen zijn. Misschien dat ze op stal waar Jagger staat interesse hebben, ik heb geen idee. Zo wel, misschien dat Jagger dan mee kan. Zo niet dan kom ik zonder paard. Ik wil hem sowieso niet in zijn eentje (laten) vervoeren, want daar heeft hij nog totaal geen ervaring mee

walk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 20:24

Hoi Rina,
Richting dusseldrof rijden is einde A31 bij Bottrop rechts aanhouden richting Duisburg en dan KLON aanhouden en denk er op de a A3 bij dusseldrof er af
Goede reis morgen en groeten WALK.

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 23:05

Heb net een hoop enorm onzinnige blabla over trailers verwijderd. Zouden we de volgende keer aub iets meer respect voor elkaar kunnen hebben en wat minder uit de hoogte kunnen doen? Bij voorbaat dank Lachen

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 00:03

Hééé!! Verward Verward
Ik weet niet wat hier gebeurd is, maar ik zie dat ook één van mijn berichten verwijderd is...
Ik was me er niet bewust van dat ik 'uit de hoogte' deed of iemand niet met respect behandeld heb. Dat is n.l. wel het laatste wat ik probeer te doen, maar als dat zo is, dan mijn welgemeend excuus. Vriendjes zijn?
Het enige wat ik hier gedaan heb (of in ieder geval heb willen doen) is tips en/of advies gegeven. Wat een ieder daar mee doet is geheel zijn of haar eigen zaak. Ik probeer alleen maar te helpen door kennis die ik heb te delen met anderen... niet meer en niet minder.
Helaas is blijkbaar mijn goedbedoelde advies weer eens verkeerd opgevat... Frusty
Ik moet geloof ik maar weer een tijdje 'm'n mond ga houden'... Lips are sealed

Als iemand nog hulp of uitleg wil bij het groomen, dan hoor ik het wel via e-mail. Doei, doei

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-04 07:25

Francis. Het ging niet om jouw post. Ik denk dat die per ongeluk meeverwijderd is door Bart.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 07:31

SmithsGirl schreef:

Ik bedoel maar. Gaat idd slechts 1 x per uur, dat wel. Haha!

Aankomsttijd vanuit het westen .08 en vanuit het oosten .21 (soms .15) - dan weten jullie dat vast. Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 08:29

Francis schreef:
Ik denk dat ophalen van het station geen probleem hoeft te zijn, dat zou één van degenen die in Holten op stal staan (wie waren dat ook al weer?)

Dick en ik Haha!
En ik wil best even wat mensen ophalen hoor als het hier gehouden wordt. Is ook vlak bij de manege, no prob.

Bonnigje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 10:31

Ik zou het fijn vinden als het in het midden van het land kan. Stroe is evt. nog net te doen voor mij.
Als Francis nog wil.... !?

Waar staat Jagger Gera?
Ik heb een 2 paards trailer met alleen Zoë erop. Zouden we die samen kunnen zetten?

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-04 10:39

als Francis nog wil..

En het wordt stroe en Bonnigje en Gera kunnen hun paarden meenemen, dan hoef ik Lanna niet mee te nemen (paarden genoeg dan) en komen we gewoon kijken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 10:43

Gezellie, kunnen we carpoolen? Gaan we lekker een dagje richting Speulderbos Tong uitsteken

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-04 10:44

Sonja schreef:
Gezellie, kunnen we carpoolen? Gaan we lekker een dagje richting Speulderbos Tong uitsteken

Jazeker kunnen we dat... Jip heeft een leasebak Haha!