rebel USA !!

Moderators: C_arola, Nicole288, Coby, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Paintje

Berichten: 988
Geregistreerd: 13-08-01
Woonplaats: Saencity ;o)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-01 09:55

Hoi Claudia!

Gaaf! Dan heb ik jullie bezig gezien!! Je was toch Rebel aan het longeren in de inrijbak?
Jammer, ik had al een paar dagen niet op Bokt gekeken. Elles (van Buddy) en ik hebben naar je uitgekeken. Rebel hadden we uiteraard niet over het hoofd kunnen zien *LOL* *LOL* *LOL*

Groetjes,
Saskia & Bo

Jolande

Berichten: 1835
Geregistreerd: 05-04-01
Woonplaats: Dichtbij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-01 13:12

Ha Claudia,
Harstikke leuk zeg je geverfde paard. Ik heb hem helaas niet gezien, maar ik weet zeker dat je veel indruk gemaakt zult hebben!

Groetjes,

Jolande

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-01 13:34

Ik heb je ook rond zien hobbelen daar. Begreep niet dat er geen 'freestyle reining' in het programma stond, maar kwam er later achter dat je ook geen deelnemer was Lachen Misschien is het makkelijker wanneer je de volgende keer alleen een vlag op zijn bil verft.... *LOL*

cl@udia

Berichten: 229
Geregistreerd: 28-02-01
Woonplaats: Bredoah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-01 19:50

bedankt allemaal voor de leuke reakties ook hier
rebel was aan allebei de kanten geverft sandra
en jammer dat ik jullie niet heb gezien saskia en elles !!
ik heb hem vandaag gewassen en geschrobt, het is er bijna allemaal af, hij zal de blauwe en rode gloed nog wel eventjes houden, maar die wintervacht komt al snel
hey ...dan kan ik de stars and stripes erin scheren hahahaha ook leuk Knipoog

Emmy
Berichten: 324
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-01 21:51

Ben het wel met Marianne eens, dat je een paard wilt verven prima, leuk. maar dit is toch ook een serieuze sport op de NK.
Buiten op het veld okay, maar niet in de inrijbak, hier waren de meeste toch echt bezig met zich voorbereiden voor een voor hun in ieder geval belangrijke wedstrijd.

Monnik

Berichten: 1795
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Hillywood

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-01 23:52

Claudia kennende kan ik me niet voorstellen dat zij niet serieus in de inrijbak met haar paard aan de gang geweest is. Hoewel Claudia altijd in is voor een lolletje is ze m.b.t. haar paarden en haar cursisten heel erg serieus en wil daarvoor alleen maar het beste. Dus vraag ik me af of ze de ruiters die in de inrijbak aan het inrijden waren gehinderd heeft. En zo ja, waarom heeft dan niemand ter plekke aan haar duidelijk gemaakt dat ze de inrijbak moest verlaten. Zelfs de organisatie heeft haar dat niet verzocht. Zal ze de wedstrijdruiters dan zo in de weg gezetten hebben???? Dat waag ik dan toch te betwijfelen.

Maclee

Berichten: 850
Geregistreerd: 29-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-01 07:23

Het gaat ook niet om hinderen maar om je aan de regels houden en respect tonen voor de jury en de andere deelnemers.

Laatst reed ik op een kleine provinciale wedstrijd in de inrijbak zonder hoed en met korte mouwen. Uit onnadenkendheid. Toen iemand mij daar -terecht- op wees ben ik direct de bak uit gegaan.

Zeker weten dat niemand er last van had dat ik bij 30 graden met korte mouwen reed. Maar het mag gewoon niet en dan moet je het niet doen. Als je wilt spelen moet je je aan de regels houden, zeker op een Nederlands Kampioenschap met een wereldvermaarde jury en een internationaal jurylid dat toezicht houdt op de inrijbak.

cl@udia

Berichten: 229
Geregistreerd: 28-02-01
Woonplaats: Bredoah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-01 09:44

vanuit amerika kreeg ik deze mails ;


Claudia, looking good girl...and the horse...oh my god how awesome!!!!!
I can't wait to show that at work tomorrow...we all need some lifting of spirits...
THANKS!!!!!!
Love to all...Linda


Hey Claudia!!!!!!!!
I love the picture!!!! I called Daddy and Momma today and told them about
the picture. I am going to take a copy of it home with me next weekend.
Love,
Allison

deze dingen betekenen iets voor mij
en het zegt genoeg denk ik

Moosie

Berichten: 341
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-01 10:48

Inderdaad, dat zegt alles

DubbelFun

Berichten: 89003
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-01 11:01

Een vrolijke noot moet altijd kunnen, ook op een NK.
Marianne: respect voor de jury toon je m.i. ook niet door na een reining proef nog zonodig even voor de uitgang een paar spins te draaien.

Paintje

Berichten: 988
Geregistreerd: 13-08-01
Woonplaats: Saencity ;o)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-01 11:07

Hoi!

Op het moment dat Claudia in de inrijbak met Rebel bezig was, waren er haast geen andere mensen aanwezig. Ze zaten dus niemand dwars.

Op Donderdag avond na de wedstrijd werd er nog niet gecontroleerd. Je kon toen in t-shirt en zonder hoed rondrijden.
Vanaf de officiƫlle start van het NK was er constant iemand aanwezig om toezicht te houden. Ook nadat het programma was afgelopen. Eerst keken we daar van op. Maar aan de andere kant, we willen zelf ook dat het er allemaal wat serieuzer aan toegaat. Dus petje af voor de WRAN/DPHC!

Saskia

Monnik

Berichten: 1795
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Hillywood

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-01 11:37

Marianne als jij je dan zo druk maakt om wat Claudia gedaan heeft, waarom ben je dan niet naar haar toe gegaan en hebt haar ter plekke op de regels gewezen! Wanneer zelfs iemand van de organisatie zich er niet druk om maakt, snap ik niet dat jij dat wel doet.

En respect tonen t.o.v. de jury of toezichthouder heeft hier niets mee te maken. Wanneer zij zich aan Claudia's stunt geƫrgerd zouden hebben, zijn ze mans genoeg hier een einde aan te maken.

Persoonlijk vind ik dit allemaal een beetje muggeziften!!!! Hebben we nou niets beters te doen? Laten we er eerst maar eens voor zorgen dat de sfeer weer terug komt op wedstrijden, i.p.v. de haat en nijd die je nu onder heel wat ruiters voelt!
Maar dit is mijn mening en je hoeft het hier natuurlijk niet mee eens te zijn. Vindt alleen wel dat een leuke stunt van iemand die zich met volle overgave inzet voor de westernsport nu erg overtrokken wordt! De meeste van ons kunnen nog HEEL VEEL van Claudia leren, technisch en qua inzet en dan kun je zo'n stunt toch ook wel in het juiste persectief zien.

Maclee

Berichten: 850
Geregistreerd: 29-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-01 15:50

hahahahaha ik ga hier helemaal niet meer op in. Ben nu al voor zeikerd, muggensifter en erger uitgemaakt terwijl ik mij keurig in neutrale bewoordingen uitdruk en motiveer/argumenter.

Laat iedereen die daar behoefte aan heeft zich maar lekker voor gek zetten. En laat iedereen hier maar schijnheilig lieve berichtjes neerzetten en iets heel anders denken en zeggen (maar dan niet rechtstreeks!) Misselijk

Margee

Berichten: 5711
Geregistreerd: 19-08-01
Woonplaats: Kortenhoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-01 18:51

Wie zet zich hier eigenlijk voor gek?

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-01 12:32

JA WIE ZET ZICH NU VOOR GEK???

Verward Verward Verward Verward