[WN] SPEND A DAY WITH THE (clinic)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

06csma

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-04 14:37

juist om dat uit te leggen zijn deze clinics bedoeld,omdat dat hier niet zichtbaar gemaakt kan worden.En ik zeg dus "zijn" deze clinics bedoeld ,
omdat er nu toch aan gegeven wordt door jullie dit nuttig te vinden, maar dat de datum eerder bekent moet zijn . Wel we zijn aan het plannen ,geef dus even per PBtje aan wat jou het beste uitkomt. we hebben verschillende opties ,zoals door de weekse avonden,Vrijdag avond laat maar weten. wij passen er wel een mouw aan.

06csma

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-04 17:07

waren dit alle reacties?

06csma

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-04 10:50

De volgende data staan geplanned. VRIJDAGAVOND 2 APRIL
ZATERDAGMIDDAG 3 APRIL

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 23:15

Zijn er ook al aanvangstijden bekend? Wil in princiepe zaterdag wel langs komen.

Cilian

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 15:12

Ik zou zaterdag graag langs willen komen, maar heb 's morgens nog een wedstrijd in Den Ham. Hoop dus op tijd terug te zijn. Hoe laat begint het?

06csma

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-04 15:07

aanvangstijden zijn VRIJDAGAVOND 19.00uur
ZATERDAGMIDDAG 14.00uur
Voor diegene die met deze tijden moeite hebben is het mogelijk om zaterdag morgenvanaf 10.00uur binnen te lopen,wij vertellen ook dan graag ons verhaal ,alleen kan het zijn dat je binnenkomt ergens halver wege de uitleg aan anderen op dat moment.
evenwel ,als er de gelegenheid is het 2 of 3 keer uit teleggen zullen we dat zeker doen.

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 10:57

Even ter attentie omhoog gehaald: Vandaag dus open dag bij Willem Muijs.

En ja hoor... ik plan weer eens wat...
Had het dus in m'n agenda gezet en serieus van plan te gaan... komen de eigenaren m'n nieuwe shet vandaag brengen i.p.v. morgen! Morgen gaat Muffin weg, dus heb geen keus (Dot breekt de boel af als ik Muffin morgen weg haal er d'r zou geen andere pony zijn), maar ik baal wel.

Ben benieuwd hoe het was (had zelf nog wel het één en ander te vragen ook), dus degenen die geweest zijn, laat even horen hoe het was.