[WN] 30+ Boktkamp 2004, de ouwe garde.....

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

FlyingHigh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-04 17:20

Seppe schreef:
ik kom hier maar eens snel even een kijkje nemen op dit 30+ topic,

zo weet ik onmiddellijk wie zich bij de rijpere/oudere garde hier op het westernforum rekent Clown

bij mij is tram 3 gelukkig toch nog enkele jaartjes verwijdert Pling

seppe

Bloos! ...............niet zo bijdehand he!!!! Wij voelen ons helemaaaaaaaaaaal geen 30+ en gedragen ons dus ook niet zo als ouwe tangen, stiekum zijn er een paar binnengesmokkeld die ook tram 3 nog niet hebben genomen (leuke uitspraak, *LOL* )

Seppe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 17:51

Soms is het toch ontzettend leuk om de reacties van een gezellige bende vrouwen op je nek te halen. Ik kan me daar echt aan verkneukelen. (ik weet niet of jullie Nederlanders dat woord verstaan)

En hoe kan dat gemakkelijker dan beginnen over hun leeftijd? Schijnheilig

En jullie geven het dan nog zelf aan in het onderwerp... Dat is er toch gewoon om vragen... Lovers

En wees gerust: als ik niets voor jullie (westernforum in het algemeen dan) zou voelen, zou ik deze berichtjes echt niet sturen... Pling

Seppe

zomon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 18:20

Seppe schreef:
zo weet ik onmiddellijk wie zich bij de rijpere/oudere garde hier op het westernforum rekent Clown
seppe

Helaas bedoelt flying high met oude garde, diegene die vorig jaar meegeweest zijn met het bokt kamp en heeft dus niets met leeftijd te maken en wie zich tot de oude garde geroepen voelt Pling
Maar met mijn 36 wil ik best zoals seppe het beschrijft tot de oude garde horen hoor Haha!

FlyingHigh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-04 20:56

zomon"]
[quote="Seppe schreef:
seppe

Helaas bedoelt flying high met oude garde, diegene die vorig jaar meegeweest zijn met het bokt kamp en heeft dus niets met leeftijd te maken en wie zich tot de oude garde geroepen voelt Pling
Maar met mijn 36 wil ik best zoals seppe het beschrijft tot de oude garde horen hoor Haha!
[/quote]

Meid, je gedroeg je als een 18 jarige, hihiiiihihihihihiiiii.............. OK dan! *LOL*

FlyingHigh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-04 20:57

Seppe schreef:
Soms is het toch ontzettend leuk om de reacties van een gezellige bende vrouwen op je nek te halen. Ik kan me daar echt aan verkneukelen. (ik weet niet of jullie Nederlanders dat woord verstaan)

En hoe kan dat gemakkelijker dan beginnen over hun leeftijd? Schijnheilig

En jullie geven het dan nog zelf aan in het onderwerp... Dat is er toch gewoon om vragen... Lovers

En wees gerust: als ik niets voor jullie (westernforum in het algemeen dan) zou voelen, zou ik deze berichtjes echt niet sturen... Pling

Seppe

Gniffel gniffel..................gezellig en een bende ( sommige tenten, wow!!!)was het zeker, whoehahahaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!

zomon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 23:37

FlyingHigh schreef:

Meid, je gedroeg je als een 18 jarige, hihiiiihihihihihiiiii.............. OK dan! *LOL*

Jaaaa, maar zo voel ik me ook hoor.!!!!!!! Tong uitsteken
Ik kan nog jaren mee....

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 23:40

vera"]
[quote="XoNo schreef:
Het is een hengst hè? Vera heeft vorig jaar ook haar hengstje meegenomen, maar wanneer je een hengst meeneemt, moet hij in een box.

Dit jaar is hij ook weer van de partij Haha!
[/quote]

Laten we nou op dit moment nieuwe boxen aan het plaatsen zijn! Haha! Dus we hebben (als het goed is...het aantal paarden groeit met de week Bloos ) vast wel een paar boxen over voor al die hengsten die jullie meenemen Haha!

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 23:42

Ach, mocht het zo zijn dat er geen box vrij is dan gedraagt hij zich in een paddock tussen twee ruinen ook als een braaf klein kind, hoor. Bloos Bloos
Sterker nog, hij staat hier dag en nacht naast een merrie, met neuskontakt en alles, en dat gaat ook prima Knipoog

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 23:53

Nja, ik denk dat je wel begrijpt dat wij dat risico niet kunnen nemen met de paarden van de andere bokkers Haha! We zien wel hoe we het allemaal gaan doen, we gaan vooral een hoop lol hebben denk ik Tong uitsteken

We moesten binnenkort maar weer gaan inventariseren hoeveel van die flessen wijn we moeten kopen Schijnheilig

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 00:00

XoNo schreef:
Nja, ik denk dat je wel begrijpt dat wij dat risico niet kunnen nemen met de paarden van de andere bokkers Haha!

He, wat een voorspelbaar antwoord Haha! Knipoog
Ja, nu is het nog de knuffel zelve maar straks wordt hij misschien nog echt een wilde hengst als zijn hormoontjes ooit nog beginnen te werken Tong uitsteken

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 00:03

You never know Haha! Dan hebben wij zelf ook nog 6 (nja, 5,5 (5 + shetlander Tong uitsteken)) hengsten op stal staan en de kans dat jouw hengst uitbreekt en die van ons opzoekt is te groot om hem in een paddock te zetten.

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 00:18

XoNo"]
[quote="vera"][quote="XoNo schreef:
Het is een hengst hè? Vera heeft vorig jaar ook haar hengstje meegenomen, maar wanneer je een hengst meeneemt, moet hij in een box.

Dit jaar is hij ook weer van de partij Haha!
[/quote]

Laten we nou op dit moment nieuwe boxen aan het plaatsen zijn! Haha! Dus we hebben (als het goed is...het aantal paarden groeit met de week Bloos ) vast wel een paar boxen over voor al die hengsten die jullie meenemen Haha!
[/quote]

Zou wel geweldig zijn! *LOL*
Ik verheug me er eerlijk gezegd nu al op!
Als ik er bij mag zijn tenminste..

Francisca

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 09:48

Ik ben zo benieuwd en nieuwsgierig *LOL* wanneer we wat te horen krijgen Cool Haha! Sil??? Knipoog

Nanouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 12:23

Ja Colin, is Sil nou nog niet thuis? Wij willen weten of we er allemaal weer bij mogen zijn Haha!

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 18:12

Sil? Je bent toch niet stiekem gevlucht he Verward

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 18:15

Ik heb sil even op dit topic gewezen Tong uitsteken
Geduld, mensen! Haha!

sil

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 18:51

Tuig zijn jullie, allemaal!! haha.
heb eens even bij mijn pbs gekeken en heb het volgende binnen gekregen:
definitieve en geaccepteerde aanmeldingen :

ZOMON
AUKE?
FLYINGHIGH
FRANSICA
MARIJKE
NANOEK

Geen aanmeldingen van cornelie,rinus (westernworld) vera??????? hoe zit dat??? heb ik er over heen gekeken of hebben jullie in het topic wel gezegt te komen maar niet even per p.b aan gemeld??
wel doen dan hoor!

dan heb ik aanmeldingen van:
loeskim
bellebabe
peppy san
vriendin van francisca en marijke
chantalleke
gera
vriend gera
cora
van deze mensen weet ik nog niet van allemaal de persoons gegevens, zal dat uitzoeken en bekijken of ze er tussen passen.

We wilde de groep iets groter maken dit jaar dus er kunnen een paar mensen bij, wel is de groeps grote afhankelijk van de hoeveelheid eigen paarden die mee komen, want we groeien al aardig uit ons jasje hier en zoals xono het al zei, veel hengsten!
maar goed voor wie er niet over een eigen paard beschikt is de mogelijkheid er een van ons te gebruiken.
goed tot zo ver de update, verder si er gewoon nog niets bekend, de kosten , de indeling en het progamma gaan nog wel volgen net als de officiele inschrijfformulieren.
ga maar goed oefenen voor d ebonte avond want dat is dit jaar absoluut verplicht!!!!!
groeten blue jackeroo stables,

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 19:44

TUURLIJK BEN IK VAN DE PARTIJ!!!!!!

Haal zelfs de kids een week eerder van school om onze zomervakantie zo te kunnen plannen dat ik toch naar het Boktkamp kan Haha! Haha!
Maar voor de zekerheid heb ik je nog een PBtje gestuurd!!!!! Bloos Bloos

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 19:51

Cornelie? Verward Gaat die niet mee???
Geen feest zonder haar Cool

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 19:56

Was de eerste die me aanmeldde Haha!
Ik kom dit jaar vermomd als dressuurprikker alias endurancemuts Lachen
(uiteraard alles in bijpassende setjes)

BillyBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 21:13

hallo allemaal, ben weer lekker bezig met mijn ventje om hem een beetje op orde te krijgen voor boktkamp. Wintertijd he`! Scheve mond Lange haren,knallen van oud en nieuw en geen conditie. Dus nu weer hard aan het werk. Bloos! (grapje) Haha! Hij heb er zin in, en ik ook. Pling Pling Pling
Seppe,schaam je niet, tram 4 is bij mij al voorbij gekomen.
Enne, Rinus, je laat ons niet alleen aan de bar staan , toch? Verward
Bill lust ook wel een oud bruintje. Yes *LOL*

FlyingHigh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-04 21:31

Waar hangt onze Rinus toch uit??? Ook al tijden niet meer op Bokt geweest.............zit ie nog in de tent, die we op zolder hebben liggen en na het kamp echt niet meer in het zakkie paste??? Oh oh......

sil

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 22:27

hahaha flyinghigh die is echt leuk!!! (van rinus)
cornelie, vera hebben zich als nog gemeld en zijn geaccepteerd!!!
Rinus is nog steeds spoorloos..... moeten we de politie bellen???
oh enne.. cornelie.. wellicht kunnen we samen hunteren??!!
gr. sil

FlyingHigh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-04 22:28

sil schreef:
Rinus is nog steeds spoorloos..... moeten we de politie bellen???

Serieus??? Is ie echt spoorloos???

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 22:37

begin me toch echt zorgen te maken. Heeft niemand zijn families telefoonnummer??