''hij doet het zooo goed, hij bokt niet eens in galop''
naar mijn idee is het dier gewoon helemaal overdonderd en beseft nog niet helemaal wat hem overkomt...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
appie_rulez schreef:francis als je dat zou willen doen.... graag!! misschien dat het helpt..
kan het het dan naar mijn e-mail sturen...
@hier@*%#
en daar
Nu heb ik al een stuk of 5 keer geprobeerd het bestandje te openen om naar je toe te sturen en elke keer slaat m'n computer vast. Je moet dus even gedult hebben, want nu ga ik de vriendin mailen van wie ik het heb om te vragen of ze't me nog een keer kan opsturen... Zodra ik het heb stuur ik het door. ('t is wel in't Engels trouwens, maar dat zal toch niet zo'n probleem zijn, wel?)
Ik weet het eerlijk gezegt niet goed
(de ene kant wel de ander niet)
r_nikita schreef:Hoe zwaar is ze eigenlijk ??[/b]
)
>;)
dus wacht ik liever tot ze 3½ is voordat ik met m'n dikke kont op dat ruggetje ga zitten. Ook niet even dat rondje stappen. Ik ga dit jaar gebruiken om haar zadel en bit mak te maken, met twee lijnen te werken en er een 'stuur' op te brengen, en hoop dan aan het eind van het jaar relatief relaxed op te kunnen stappen. (of dat gaat lukken is een tweede...
)
"
, niks bekend, geen excuus, gewoon de dierenarts laten kijken hoe oud hij is , en dan netjes wachten.