FlyingHigh"]
[quote="rina schreef:vera misschien moet je die heren een poosje hier brengen mijn dames leren ze dat rennen met alle liefde hoor![]()
En wat leren je dames die heren nog meeeeeerrrr???????
, woeps.[/quote]
EEHHMMM dat had je nou niet moeten zeggen nu breng je ze op nog meer ideeen
ook hier is een bijna continue hengstig maar die ene die hengstig moet worden word het niet
. 
, ze lopen constant achter elkaar aan. Maar dan krijgt hij trappen van haar en tegelijkertijd douwt ze wel haar kont onder zijn neus.
Had nog wel mijn hoedje en bijpassende bandages thuisgelaten...

maar ik ben blij dat het galoperen beter gaat, als ik de energie heb (lees mijn rug mee wil werken) kom ik morgen wel kijken in exloo zal ik wel eens zien hoe rustig axel is. als dat net zo is als in pekela geloof ik het wel, dan ligt het toch echt gewoon aan het weer 
misschien kunnen we gezamelijk 1 keer per maand bij mij in de bak afspreken voor een gezamelijke training..... ik weet dat dat ook al in pekela gebeurd, maar zonder trailer kom ik nergens, vandaar. Dus misschien alleen voor zeer dichtbij wonenden en andere geinteresseerden?
Acteren dus .... Auto's is ie normaal helemaal niet bang van, paaltjes boeien hem normaal niet en dat schoppen