[WN] Show je cowboyboots topic!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Allegra

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-19 00:59

melissa_b schreef:
Gaaf!! Weten jullie waar je ze in Amerika kan kopen omgeving Texas? Of een webshop waar ze te koop zijn? Kennis woont daar

Texas is zeg maar best wel groot, als in, zo groot als Frankrijk+een beetje :D Maar bij San Marcos zit een Texas Western Warehouse en een Cavender's Boot City. Daar hadden ze toen ik er was best wel veel. Verder heb ik meerdere grote shops langs de highways gezien, aan de Houston/San Antonio kant. Dus misschien kun je iets specifieker zijn waar je kennis woont :D Of gewoon online bestellen natuurlijk, dat is misschien nog wel het makkelijkst.

rayoow

Re: Show je cowboyboots topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-19 01:13

In zonhoven belgie koop ik mijn boots, vergeet alleen altikd hoe die winkel heet :o

Barramundi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-19 04:47

Wat een leuk topic! Word ik heel hebberig van!!

Hierbij mijn collectie(tje):
Afbeelding

Van links naar rechts:
Ariat Roper rijlaarzen (momenteel vnl in gebruik als 'fijn schoeisel' omdat ik even niks te rijden heb)
Ariat Dixie voor elke dag
Sendra waar ik in getrouwd ben <3 (en veel te weinig draag!)

Over de laatste gelijk een vraag. Ik heb ze inmiddels 3.5 jaar en ik draag ze veel te weinig omdat met name de rechter laars erg strak zit op mijn wreef. Ik heb ze in NL laten oprekken bij de schoenmaker wat de linker gefixt heeft. Hier heb ik nog geen schoenmaker gevonden die hoge laarzen kan oprekken, helaas.
Heeft hier toevallig iemand ervaring / tips hoe ik dit zou kunnen aanvliegen? Ik weet dat je in een bak water kan gaan staan en ze dan de hele dag aanhouden, maar gezien de kleur van de laarzen is dat wel een soort van last resort zeg maar, aangezien ik bang ben dat ze er dan heel anders uitzien. (als het niet anders kan, dan moet het hoor, vind het zo zonde dat ik ze amper draag!)

StalMelyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-19 08:29

Dit zijn die van mij, gekocht in Amerika in 2017 al weer. Nog steeds het enige paar dat ik heb en komen pas weer nieuwe als deze op zijn :)
Afbeelding

Ik gebruik ze veel omdat ze zo lekker zitten, gebruik ze ook als boslaars met hond uitlaten.

Fotsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-19 09:41

melissa_b schreef:
Gaaf!! Weten jullie waar je ze in Amerika kan kopen omgeving Texas? Of een webshop waar ze te koop zijn? Kennis woont daar

Rod’s.com

Afbeelding
Ik koop vanuit België regelmatig daar ook omdat ze ook veel broeken van grace in la hebben en die zijn hier heel duur. Ze hebben grote collectie botten.

Raayow das de countrystore

Mijn boots want heb er al paar versleten
De groene zijn men werk en trainboots
De middelste zijn de dochter haar boots
De andere men showboots

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Fotsy op 23-02-19 10:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-19 09:43

Deze heb ik ook nog maar die draag ik nooit meer, ze zijn te groot en zitten niet lekker.
Afbeelding

Zilverroosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-19 10:05

Afbeelding
Mijn enige. Ik vind ze prachtig...

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-19 10:14

Bellatrix schreef:
Deze heb ik ook nog maar die draag ik nooit meer, ze zijn te groot en zitten niet lekker.
[ [url=m/ms43zU.jpg]Afbeelding[/url] ]

Oh zonde! Volgens mij zij dat wel hele gave!!!

s_v

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-19 10:23

Tucktuck schreef:
Leuk topic!!

Wat een mooie verzameling heb jij eileen333.
En hoikimmmy wat een gave laarzen <3 die zou ik ook wel willen hebben.

Ik heb afgelopen weekend mijn derde paar gekocht.
Ariats Carmelita

[ [url=m/Hpxskn.jpg]Afbeelding[/url] ]

Verder heb ik nog twee paar Ariat Heritage stockman.
Een donke bruin met roze stiksel en een wat lichtere bruin met groen/ blauwe stiksels.
Helaas is het lichtere paar kapot gegaan twee weken terug. Dus ik wil eigenlijk nog een nieuw paar aanschaffen.

Ik ben wel echt fan van Ariat. Toen ik ging kijken voor laarzen heb ik er heel veel aan gehad en enkel Ariat zat lekker. Gelukkig hebben ze ook genoeg leuke laarzen :o

Oh woow die ariats zijn echt prachtig <3
Ik heb ooit echt gedroomd dat ik gelijkaardige boots kocht, maar ze bestaan dus echt! Ik ga nu googlen :j

belletjhee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-19 10:38

Wauwwwieee wat een mooie laarzen allemaal! Die Ariats met dat turquoise, heel nais!!

Dit zijn de mijne, afgelopen december in de "sale" gekocht bij Arthur. Boulet Boots.

Afbeelding

NRJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-19 10:52

rayoow schreef:
In zonhoven belgie koop ik mijn boots, vergeet alleen altikd hoe die winkel heet :o

The Country Store misschien? Daar heb ik mijn laatste paar boots, Boulet, gekocht :D
Mijn eerste paar boots, Sendra, heb ik ook nog, inmiddels al meer als 15 jaar :wow: ik gebruik ze nog steeds met rijden. De winkel waar ik ze gekocht heb bestaat al niet meer...
2 jaar terug boots gekocht bij Arthur's sale, maar die zijn niet lang mee gegaan, jaartje ongeveer.
Ik zal straks eens kijken voor foto's, niet direct bij de hand nu.

rayoow

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-19 10:54

NRJ schreef:
rayoow schreef:

The Country Store misschien? Daar heb ik mijn laatste paar boots, Boulet, gekocht :D
Mijn eerste paar boots, Sendra, heb ik ook nog, inmiddels al meer als 15 jaar :wow: ik gebruik ze nog steeds met rijden. De winkel waar ik ze gekocht heb bestaat al niet meer...
2 jaar terug boots gekocht bij Arthur's sale, maar die zijn niet lang mee gegaan, jaartje ongeveer.
Ik zal straks eens kijken voor foto's, niet direct bij de hand nu.

Ja daar!!! Woonde er eerst 15 minuten van af, dat is niet goed voor je portomonee :')

eponine

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-19 11:10

Leuk topic! Ik zoek al een tijdje, maar de prijs weerhoudt me een beetje.. ik heb vrij brede platvoeten en een hoge wreef, icm brede kuiten dus oo de gok bestellen via internet durf ik niet.. qua model neig ik naar de ariat fat baby.. ik struin geregeld marktplaats af voor een paar nette 2e hands.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-19 11:14

Ik heb ook een vrij brede voet, dikke kuiten en hoge wreef, bij mij zit ariat heel fijn. Naast laarzen heb ik ook stalschoenen van ariat en gebruik ik een paar jodphurs voor mijn werk, een van de weinige schoenen waar ik een hele dag op kan lopen zonder klachten. Mijn laarzen heb ik ook op marktplaats gescoord, nog steeds heel blij mee :)) Hiervoor ook een paar sendra’s gekocht via marktplaats, maar daar kwam ik niet in :n

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-19 11:24

Een topic naar mijn hart!

Ik heb deze Sendra's
Afbeelding

En deze van stonedeek om gewoon mee te rijden:
Afbeelding

Klopt het dat er heel weinig qualitative western laarzen zijn die niet van dierlijk leer gemaakt zijn?

Zwartvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-19 14:01

Momenteel rijd ik niet, maar ariat western laarzen zitten echt heerlijk! M'n eerste paar zijn de Ariat Heritage Ropers. Die zijn deze maand 4 jaar geworden en heb ik mee gereden én fulltime in de stallen gewerkt. Heb er dus in totaal 4 jaar dagelijks heel veel km's mee gelopen ondanks ik nu al anderhalf jaar geen paard meer rij ( -O-) of in stallen werk.

Sinds gisteren dan eindelijk eens nieuwe gekocht en ben er hartstikke blij mee! Zag ze al langskomen in dit topic: Ariat Quickdraw Venttek in de kleur Gingersnap.

Afbeelding

Als het geld op m'n rug zou groeien wist ik nog wel een handvol ariat die gekocht zouden worden :D.
De Venttek Ultra Distressed bijvoorbeeld <3

apollootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-19 14:16

rayoow schreef:
[ [url=m/lZM5Pz.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/xK1QrE.jpg]Afbeelding[/url] ]

<3

Deze zijn gaaf! <3 welk merk is dit?

StalMelyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-19 16:02

Zwartvosje schreef:
Momenteel rijd ik niet, maar ariat western laarzen zitten echt heerlijk! M'n eerste paar zijn de Ariat Heritage Ropers. Die zijn deze maand 4 jaar geworden en heb ik mee gereden én fulltime in de stallen gewerkt. Heb er dus in totaal 4 jaar dagelijks heel veel km's mee gelopen ondanks ik nu al anderhalf jaar geen paard meer rij ( -O-) of in stallen werk.

Sinds gisteren dan eindelijk eens nieuwe gekocht en ben er hartstikke blij mee! Zag ze al langskomen in dit topic: Ariat Quickdraw Venttek in de kleur Gingersnap.

[ [url=m/XWAeaW.jpg]Afbeelding[/url] ]

Als het geld op m'n rug zou groeien wist ik nog wel een handvol ariat die gekocht zouden worden :D.
De Venttek Ultra Distressed bijvoorbeeld <3

Ze zitten heerlijk en je gaat er geen spijt van krijgen!!!

IlonavL

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-19 19:54

Wat een gave laarzen, word je zoooo hebberig van <3

Ik heb 2 paar oude afgetrapte Ariats en tijdens de sale nieuwe gekocht, dezelfde als de zomerlaarzen van Kim op de eerste pagina.

Kennen jullie deze website? https://www.fashion-boots.com/nl/dames/ ... rijlaarzen

Best leuk om eens in de gaten te houden wanneer ze sale hebben :j

kwita

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-19 20:11

Echt een heerlijk topic, zit te balen van voor tot achter!
Zijn er ook dames die hier steunzolen dragen, ik kan niet zonder maar ben bang dat het niet gaat en tegenvalt? (Zonde van de vaak dure laarzen)

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-19 20:16

Ik heb zooltjes van de fysio in mijn Nikes maar als ik een dagje mijn boots draag zet ik ze niet over, doe het gewoon zonder. Heb ook steunzolen maar die draag ik nooit. :o

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-19 20:18

IlonavL schreef:
Wat een gave laarzen, word je zoooo hebberig van <3

Ik heb 2 paar oude afgetrapte Ariats en tijdens de sale nieuwe gekocht, dezelfde als de zomerlaarzen van Kim op de eerste pagina.

Kennen jullie deze website? https://www.fashion-boots.com/nl/dames/ ... rijlaarzen

Best leuk om eens in de gaten te houden wanneer ze sale hebben :j

Oeh! Dat is een goeie site! Ik ga hem in de gaten houden voor sale!!

ClauH

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-19 20:33

Er zijn 2 Durango's in the sale zie ik.
Maar zo te zien niet voor een hoge wreef....
Wel een goede site!!!

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-19 20:44

ClauH schreef:
Er zijn 2 Durango's in the sale zie ik.
Maar zo te zien niet voor een hoge wreef....
Wel een goede site!!!

Oooh! Deze: https://www.fashion-boots.com/nl/durang ... /a-330883/

Denk alleen dat dat wel een punt punt is of niet? Ik zag deze ooit bij een Google search, en ik vind ze echt vet, alleen denk ik dat de neus te puntig is naar mijn smaak...
even kijken naar hun retourvoorwaarden!!! Anders probeer ik ze gewoon

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-19 20:46

Die zijn idd super gaaf! Maar ze lijken idd een puntige neus te hebben...