melissa_b schreef:Gaaf!! Weten jullie waar je ze in Amerika kan kopen omgeving Texas? Of een webshop waar ze te koop zijn? Kennis woont daar
Texas is zeg maar best wel groot, als in, zo groot als Frankrijk+een beetje

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
melissa_b schreef:Gaaf!! Weten jullie waar je ze in Amerika kan kopen omgeving Texas? Of een webshop waar ze te koop zijn? Kennis woont daar
Tucktuck schreef:Leuk topic!!
Wat een mooie verzameling heb jij eileen333.
En hoikimmmy wat een gave laarzendie zou ik ook wel willen hebben.
Ik heb afgelopen weekend mijn derde paar gekocht.
Ariats Carmelita
[ [url=m/Hpxskn.jpg]Afbeelding[/url] ]
Verder heb ik nog twee paar Ariat Heritage stockman.
Een donke bruin met roze stiksel en een wat lichtere bruin met groen/ blauwe stiksels.
Helaas is het lichtere paar kapot gegaan twee weken terug. Dus ik wil eigenlijk nog een nieuw paar aanschaffen.
Ik ben wel echt fan van Ariat. Toen ik ging kijken voor laarzen heb ik er heel veel aan gehad en enkel Ariat zat lekker. Gelukkig hebben ze ook genoeg leuke laarzen
rayoow schreef:In zonhoven belgie koop ik mijn boots, vergeet alleen altikd hoe die winkel heet
NRJ schreef:rayoow schreef:In zonhoven belgie koop ik mijn boots, vergeet alleen altikd hoe die winkel heet
The Country Store misschien? Daar heb ik mijn laatste paar boots, Boulet, gekocht![]()
Mijn eerste paar boots, Sendra, heb ik ook nog, inmiddels al meer als 15 jaarik gebruik ze nog steeds met rijden. De winkel waar ik ze gekocht heb bestaat al niet meer...
2 jaar terug boots gekocht bij Arthur's sale, maar die zijn niet lang mee gegaan, jaartje ongeveer.
Ik zal straks eens kijken voor foto's, niet direct bij de hand nu.
Zwartvosje schreef:Momenteel rijd ik niet, maar ariat western laarzen zitten echt heerlijk! M'n eerste paar zijn de Ariat Heritage Ropers. Die zijn deze maand 4 jaar geworden en heb ik mee gereden én fulltime in de stallen gewerkt. Heb er dus in totaal 4 jaar dagelijks heel veel km's mee gelopen ondanks ik nu al anderhalf jaar geen paard meer rij () of in stallen werk.
Sinds gisteren dan eindelijk eens nieuwe gekocht en ben er hartstikke blij mee! Zag ze al langskomen in dit topic: Ariat Quickdraw Venttek in de kleur Gingersnap.
[ [url=m/XWAeaW.jpg]Afbeelding[/url] ]
Als het geld op m'n rug zou groeien wist ik nog wel een handvol ariat die gekocht zouden worden.
De Venttek Ultra Distressed bijvoorbeeld
IlonavL schreef:Wat een gave laarzen, word je zoooo hebberig van![]()
Ik heb 2 paar oude afgetrapte Ariats en tijdens de sale nieuwe gekocht, dezelfde als de zomerlaarzen van Kim op de eerste pagina.
Kennen jullie deze website? https://www.fashion-boots.com/nl/dames/ ... rijlaarzen
Best leuk om eens in de gaten te houden wanneer ze sale hebben
ClauH schreef:Er zijn 2 Durango's in the sale zie ik.
Maar zo te zien niet voor een hoge wreef....
Wel een goede site!!!