belgje"]
[quote="XoNo schreef:Toch ben je amateur Belgje, hoe je het wendt of keert! Geeft allemaal niets, maargoed...ik ga er verder maar niet op in.
Wat ik me afvraag is waarom Ods dit topic is gestart, op wie ze duidt.
Ik vind ook dat prof's mogen starten op WRAN shows. Daar zijn shows toch voor? Officieel mogen wedstrijden niet gebruikt worden om je paard te scholen, maar bij gebrek aan fool 'm school 'm, moet je wat! Mijn paard flikt ook genoeg op de wedstrijd, wat hij thuis niet flikt, dat zal ik dan op de show aan moeten pakken. Bovendien heb je speciaal voor prof's de openklasse. Wanneer je daar als amateur in start, loop je het risico tegen iemand te rijden die al veel verder is dan jij. Wil je dat niet, dan moet je je lekker bij de amateur houden.
ps. belgje, ik waardeer zeker een goede jeugdige ruiter, maar dat stopt zodra zij naast hun schoenen gaan lopen
sorry maar ik ben nog lang geen amateur en ik vrees dat ik het miss nooit word . en ik loop echt niet naast men schoenen hoor

[/quote]
Als je nog lang geen amateur bent. Dan moet je wel een prof wezen, de EK heeft geen beginners klasses namelijk

en idd op het ek zijn er geen beginners klasse