Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
en gezellig we maken er altijd echt even een uitje van
en weekend van NK met zijn allen even bbq'en
maar als het op 2 dagen is, dan vind ik het ook niet erg). Die BBQ maakt het extra gezellig inderdaad. Kijk er nu al naar uit in september! En het lijkt me leuk om Flash ook eens in het echt te zien
ja kan ik jullie toppers in het echt zien
2 september wil ik naar oosterwolde en als ze dat goed aan kan gaan we mis ook naar het nk, is nog afhankelijk van mijn vaders werk ook namelijk.
. Omdat alles zo goed ging en we nog niet zo lang bezig waren zijn we alvast begonnen met longeren leren. Ik blijf me verbazen over hoe slim ze is en hoe snel ze leert, na een kwartier oefenen snapte ze het idee al en liep ze netjes cirkels om mij heen. Het filmpje hiervan upload ik zodra ik Wi-Fi heb:) 

de concentratie is maar heel kort bij ze.
hopelijk kan ik morgen weer naar mijn meisje toe en daarna is het even een week niet. Ik haal donderdag mijn kitten op en durf dan even niet zo goed van huis
Hierna het vliegenmasker er bij gepakt en ook deze kon ik gewoon om doen zonder problemen
Tot de dag van vandaag heeft ze het masker nog steeds om (klopt even af). Met dit soort dingen ben ik dan altijd zo verschrikkelijk trots op mijn kleine meisje

Haar nek ziet er ook al lekker breed uit.
dan is ze net zo groot als de mijne, en die is 1.. ik dacht dat Red Pebbles juist wat grotere produceerde haha. Maar dat is dus blijkbaar niet zo
deze keer geen foto's kunnen maken want deze domme doos was vergeten haar mobieltje op te laden
dus de singel weer op haar rug gelegt en toen was alles weer oke. Flash vind het dus heel eng wanneer ik iets op mijn schouder heb maar een bungelende singel op haar rug is volkomen normaal

Nu nog hopen dat Pebbles en Frizzle hun kennis van een ruiter dragen ook alvast door hebben gegeven, want dan is het over een jaar als ze 3 is opstappen en weg rijden
een mens moet toch dromen 
Hier gaan we puur heen voor de ervaring en kennis en natuurlijk voor de gezelligheid

Ze heeft in ieder geval gevoel voor humor!
zal eens kijken of ik die vast kan leggen op foto 
maar gewoon je eigen gevoel volgen en mensen van buiten af weten niet eens hoe je eigen paard is kijken alleen naar wat ze op dat moment zien en beoordelen al veel te snel