Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Mountain1 schreef:Ik heb ook een quarterhorse merrie die 24 jaar is, en een zoon van haar van 19. Ze heeft heel wat kilometers gemaakt, en ziet er nog steeds jong uit.
Em_ schreef:Ik ben vandaag bij een quarter langs geweest van 30 jaar, ze is volgens mij 1 van de eerste quarters in Nederland? (Zou dat kunnen?)
Ik heb dr bijna 9 jaar verzorgd (tot 4,5 jaar geleden). Ze staat nu lekker met pensioen!
cissy schreef:Mijne heeft vanaf 3,5 jr met mij rondgesjouwd (en ik ben echt niet de lichtste) en ook hard gewerkt altijd. Laatste jaren bijrijdster erbij maar ik stap er zelf nog wel op en pak af en toe nog les en dat is dan wel een stevige les.
De lesjuf zegt ook dat door mijn manier van rijden mijn paard zo goed en gezond oud is geworden. Ik hoop nog lang zo door te kunnen gaan.
Ben denk ik de enige in NL die nog steeds met hetzelfde zadel rijdt als waar ik mee begonnen ben. Zadel toen nieuw gekocht en is inmiddels ook 21 jr oud.
Toevallig een sterk peerd gekocht, ze is op een enkel klein dingetje na ook nooit echt ziek geweest.
Ik mag echt in mn handjes klappen met zo'n goed paard.

Ze doet me een beetje denken aan mijn oma van 94, die altijd vindt dat ze alles mag zeggen omdat ze zo oud is .... 
De amerikanen dachten vast "oh those crazy Dutch"
Gaat nog graag mee het bos in en kijkt dan het liefst alleen maar om haar heen. Loopt de hele weg te snorkelen, maar doet geen stap verkeerd.