Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Vervolgens van hand veranderen waarbij ze naar binnen moet draaien (naar mij toe). Daarna naar het midden laten komen en dan nog wat geflext en wijken voor druk (haar hoofdje omlaag als ik tussen haar oren duw).
.

kan helemaal geen kwaad die paar minuten in de roundpen ze kunnen echt wel wat hebben
(zo noem ik het m’n longeer sessie die ik in de roundpen doe kan echt geen kwaad doe eigenlijk precies het zelfde wat je met je les geleerd hebt )
geweest vandaag
leuk:)
En ik heb zelfs nog een dekking staan van Magic, die ik komend jaar mag gebruiken. Noisy schreef:Ja kloptEn ik heb zelfs nog een dekking staan van Magic, die ik komend jaar mag gebruiken.
(ik lach wel, maar ik jank vanbinnen
).
. Bah!
toch leuk om te horen!
Mevrouw wilde natuurlijk niet meer de poetsplaats op, want ja, dat wad gister voor haar ook niet zo'n succes... Maar uiteindelijk toch gelukt en met een emmer haar benen spoelen. Het voelt natuurlijk niet lekker, dus erg rustig stond ze niet. Totdat ze opzij springt en met één van haar achterbenen in de emmer gaat staan
wat een clown
. Het hele verhaal kunnen jullie lezen in een ander topic dat ik heb aangemaakt tijdens de operatie:
Jeej!!!
Gimme_Spurs schreef:Leuk leuk! Ook een veel leuker topic![]()
Joy is weer thuis na een hele heftige week in haar jonge leventje. Koliek had haar geveld. Het hele verhaal kunnen jullie lezen in een ander topic dat ik heb aangemaakt tijdens de operatie:
[MD] En ineens is onze toekomst onzeker...
Maar daar gaan we het niet meer over hebben. Vanaf nu gaan we vooruit kijken!