[WN] wie heeft er een justa tad rad

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

jackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 16:31

Ods"]
[quote="radicalM schreef:
Ik ben ook heel blij met "mijn Tadje": Radical Moonwalker. Volgende maand wordt hij 2 jaar. Hij heeft zoals het er nu uitziet, heerlijke pleasuregangen, maar dat is ook omdat zijn moeder (Silver Briolet) een uitstekende pleasure merrie is. Tijdens WK's afgelopen jaren heeft hij "niet onverdienstelijk" Bloos gescoord... *LOL* En ik moet me inderdaad aansluiten bij bovenstaande karakterbeschrijvingen: het is een hele fijne hengst (geweest). Afgelopen december heb ik hem laten ruinen, niet omdat hij onhandelbaar is, maar omdat ik hem in het voorjaar lekker tussen de hele kudde op het land wil laten lopen. Dus een absolute aanrader, papa Tad

Ik denk dat je NK bedoelt???? Anders krijgen we nog een uitgebreid verslag.....want die hebben we gemist! Haha! Bloos!
[/quote]

natuurlijk de NK's Haha!. neem radicalM maar met een pondje zout. die loopt naast haar schoenen van trots op de jonge man. ik ook trouwens, want ik heb hem gefokt.

radicalM

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 11:43

Bloos! Bloos oeps.....dat wel eeeeerug hoog gegrepen.... Pling

Ods
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 13:19

Geeft allemaal niet hoor......wilde gewoon een beetje plagen Tong uitsteken