[WN] Mijn paard te oud en te groot voor western riding?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-16 21:25

Gewoon doen :j
Er zijn zoveel onderdelen van de western. Kijk wat het beste bij jullie past, neem lessen en ga het proberen.
Desnoods eerst met je Engelse spul voor je dure spullen aanschaft en het is niks. :j

Kasmir

Re: Mijn paard te oud en te groot voor western riding?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-16 21:27

Idd je hebt geen westernzadel nodig om western te rijden, heb dik een half jaar westernles gehad op mijn engelse zadel voordat er een westernzadel kwam.

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-16 21:41

Victor is inderdaad van mijn moeder en mij. Qua zadel hebben we op het moment een barebackpad en waarschijnlijk komt er een ghost florac met korte of lange zweetbladen op. Een westernzadel is op zijn rug geen optie (hele lastige rug, heeft 4 zadels in een jaar versleten, inclusief een wintec 500 en een barefoot cheyenne, voordat we op de Barefoot RideOnPad uitkwamen, dus de barebackpad).

baroeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-16 22:49

haha ik had inderdaad een mooie dikke belg voor ogen, met dit paard kan het gemakkelijk! heb 3 maanden lang alleen maar western gereden in canada en allemaal dat soort paardjes, ook van 170 :)