[WN] westernmaneges Zuid-holland, welke is leuk?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Sicayes

Re: westernmaneges Zuid-holland, welke is leuk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-15 21:45

Je kan bij ons (en wel de meeste stallen) ook gewoon per les betalen :)

Tutti_Frutti

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-15 22:06

Jaa klopt, misschien dat ik dan daar wat losse lessen ga doen!

Msp77

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-15 00:57

Ik ben anderhalf jaar geleden wezen kijken bij de lone star stables, mijn eerste indruk van de les was niet zo goed. Vond de groep te groot (acht man) en de aandacht werd niet goed verdeeld over de acht Ruiters'. Ook was er een groot rij verschil tussen de ruiters, waar door de instructie niet goed op ingespeeld werd.
De sfeer vond ik wel erg fijn.

Sicayes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-15 09:16

Msp77 schreef:
Ik ben anderhalf jaar geleden wezen kijken bij de lone star stables, mijn eerste indruk van de les was niet zo goed. Vond de groep te groot (acht man) en de aandacht werd niet goed verdeeld over de acht Ruiters'. Ook was er een groot rij verschil tussen de ruiters, waar door de instructie niet goed op ingespeeld werd.
De sfeer vond ik wel erg fijn.

Hier kan ik me opzich wel in vinden, ik was echt uber beginnende westernruiter en mocht na 2-3 privelesjes de groepsles al in maar had het idee dat ik onwijs aan het aankloten was en de rest veel verder was dan mij. Dit heb ik toen echter wel aangegeven bij de instructrice en daar is toen wel even in overleg wat aan gedaan (geef mij even een aparte opdracht waar ik mee aan de slag kan voor 10 min en dan roep ik wel als het niet goed lukt).

Mijn uiteindelijke overstap naar Country Stables was dan ook meer vriendin-gerelateerd. Die vond Alphen te ver en wilde graag samen lessen :')