Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Gypsy schreef:Natuurlijk, de beste zorg, zo zijn er ook in nl paarden die meer dan regelmatig helemaal volgespoten worden om maar te kunnen presenteren. Want daar is die zorg voor. Niet voor het paard, maar de prestaties. Die tellen.
Ijzers helpen zodra mensen de hoeven niet de zorg geven die de natuur nodig acht en dan toch (daar he je ze weer) prestaties verwachten. Of wanneer mensen dingen met paarden willen doen waar het paardenlichaam duidelijk niet op ingesteld is.
God wat ben ik blij met mijn da's. Wat ts met deze info doet mag ze helemaal zelf weten, maar aan een zooitje ja-knikkers heeft ze ook niks, dus bij deze wat variatie.Ik wens haar veel succes!
Gypsy schreef:Oh jawel hoor. Ik rijd erop. Maar geen wedstrijden. Wel oefeningen die zorgen voor soepelheid en juiste bespiering zodat ze verantwoord kunnen dragen. Elk half jaar medische check up.
die zijn niet bezig met een gedegen training, die vragen stops als het paard er nog niet klaar voor is, die laten de DA het paard volspuiten met illegale medicijnen om op show te kunnen, die hameren slechte ijzers onder die arme paarden. Tuurlijk. Wedstrijdruiters, en dan vooral reiners, geven geen flikker om hun paard

Pfff. Zijn de paardenknuffelaars nu ook al op het westerngedeelte actief ?
quartel schreef:Mag ik ook???![]()
Ik heb mijn quarter omdat ik gek op hem ben en verder doen we alleen wat we leuk vinden![]()
Dus....geen slidings tenzij hij ze zelf in de wei wil doen zonder belasting van een ruiter.
Geen spins.......omdat ik persoonlijk dat gewoon een te grote belatsing vind.
Normale ijzers.....maar ook alleen maar omdat hij niet zonder kan.....en achter gewoon op blote voeten.
Ik ben geen natural, en ook geen wedstrijd ruiter.......ik ben recreant en heb er lol in![]()
En toch heb ik een quarter........zonder plates