Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Rossfechten schreef:maar misschien is dat wel de reden dat ik geen western ga rijden, degenen die ik tegen ben gekomen in het echte leven en western reden waren zo kortzichtig en overtuigd van hun superioriteit dat ik me daar echt niet in interesseer. .

Rossfechten schreef:Ach TurdusMerula, de meeste reageerden netjes hoor, maar misschien is dat wel de reden dat ik geen western ga rijden, degenen die ik tegen ben gekomen in het echte leven en western reden waren zo kortzichtig en overtuigd van hun superioriteit dat ik me daar echt niet in interesseer.
Zoals in zo'n topik een discussie over wran met mekaar beginnen dat is gewoon zielig. Iemand vraagt basis info.
Citaat:Over deelnemers SWRN en crisis: SWRN totaal 269 starts (verdeeld over 4 dagen)
Paint NK tot nu toe 241 starts (met nog formulieren te gaan), verdeelt over 1.5 dag.
) en eentje voor de DAWRA en wat WRAN Jeugd. Blijft er 2 dagen WRAN show over. Dus je kunt het niet helemaal met elkaar vergelijken 

Romkabouter schreef:Over deelnemers SWRN en crisis: SWRN totaal 269 starts (verdeeld over 4 dagen)
Paint NK tot nu toe 241 starts (met nog formulieren te gaan), verdeelt over 1.5 dag.
Trek je conclusie
) 8 onderdelen zijn.sliding schreef:Daarover is nog te zeggen dat je bijv als Amateur bij de DPHC veel meer onderdelen kunt starten, zowel de Amateur als de Open onderdelen.