Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik kies nogaltijd ZELF wat ik doe met en in mijn leven.
Ik was vroeger heel gek op mn neefje en daar heb ik mee lopen slepen.

) Maar nu na 2 kids heb ik het wel gehad, ik zou echt geen baby meer willen.
)
), had een klein buikje.
). De jonge paarden heb ik tot ca. 4 maanden zwangerschap gereden, en toen begon m'n buikje te groeien, dus dat vond ik niet meer verantwoord. Na de bevalling zat ik na 5-6 weken weer op het paard, toen m'n hechting genezen was.
. Maar sommige babies zijn daar veel gemakkelijker in.
hij vangt me wel op. Op Spaans zadel gooi ik mijn been er voor overheen… Overigens kom ik er ook nog gewoon af al het moet, maar als ik de keus heb, liever niet. En zo’n knop voor is niet echt prettig met het normale afstappen.
Ik zit zelfs (onder gemor van manlief want die wil nog een jaartje wachten) te kijken naar een leuke pony voor nr 1 ( nu 3 jaar oud) Ze kan qua braafheid rustig op de onze, maar wil dat ze wel iets krijgt wat bij haar formaat past.
Maar kinderen zijn niet zaligmakend, het leven kent geen vlakke lijn meer maar piekt en daalt (soms met de minuut), je hebt pas rust als (áls) ze slapen en je kunt het vreselijk oneens zijn opvoeding met je partner. Maar de knuffels, de trots en het plezier met elkaar heft gek genoeg de ergernis, strijd en frustratie goed op