Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Rumpleteaser schreef:volgens mij moet je een transferform (van de AQHA) gaan invullen met de oude eigenaar, zodat bij het stamboek bekend is dat jij de nieuwe eigenaar bent van het paard. Je hebt daar ook wat papieren en handtekeningen voor nodig, maar dat weet ik zo even niet uit mijn hoofd.' Vervoglens stuur je alles op naar Amerika en krijg je een aangepast stamboek papier thuis. En daarmee kun je het paspoort laten aanpassen/opnieuw aanvragen.

weet niet of ik het kan opzoeken via het registratienummer? 
Als ze geen chip heeft, kun je er eentje laten plaatsen door de DA en met het bijbehorende formulier een paspoort aanvragen. Daar zitten wat haken en ogen aan qua medicijnenregistratie, maar verder voldoe je aan de regels. Maar ze heeft wel een chip, toch? Je hebt wel kopieën van het papier, geen idee of je daar iets mee kunt. En ook geen idee of het een probleem is (voor westernwedstrijden) of een paspoort wel of niet op je naam staat. Daar hebben andere vast meer kaas van gegeten dan ik
En holly is nu 11 jaar.
Maureen95 schreef:Holly heeft een chipEn holly is nu 11 jaar.
Maureen95 schreef:Dankjewel! Geen idee wat dat voor formulieren zijn.![]()
Staat er ook bij wie haar vorige eigenaars zijn? Geen idee wat daar allemaal bijstaat haha
En members kunnen inderdaad opvragen wie de vorige eigenaren waren, maar dat is dus niet gratis.
Straks zit je met een lidmaatschap waar je niets aan hebt. of heb je een verkeerd lidmaatschap aangevraagd 
Geen fokplannen met haar. Dus eigenlijk is het voor mij makkelijker en goedkoper om een rasloos paspoort aan te vragen... Maureen95 schreef:Ik heb gister bij de oudeigenaren stamboekpapier opgehaald. Alles wat ze nog hadden. Maar volgens mij zijn het alleen 3 kopienheb ik dus niks aan. Maar ze willen wel meewerken. Ze hebben nooit een paspoort van Holly gehad. Dus hoe zou ik dat nu moeten doen?.