Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Tenfold schreef:Dat klopt niet helemaal.
Wil je AQHA wedstrijden starten moet je lid zijn (in ieder geval om je punten te registreren) en dat is bij de andere ras-stamboekvereningen volgens mij ook het geval. Wil je een DRHA wedstrijd meedoen in bijv. de 'green as grass' klasse, moet je (correct me if i'm wrong) lid zijn van de DRHA om mee te mogen doen. NRHA klassen mag je alleen starten als je lid bent van NRHA.
Citaat:Tenfold schreef:
Dat klopt niet helemaal.
Wil je AQHA wedstrijden starten moet je lid zijn (in ieder geval om je punten te registreren)...
Dat zei ik toch
Lid zijn van de AQHA bedoel ik dus, niet van de NQHA.
Of jij moet de NQHA bedoelen
Sugarmiss schreef:Lijkt mij een gemiste kans voor de NQHA.
Sugarmiss schreef:Lijkt mij een gemiste kans voor de NQHA.
Citaat:De federatie legt zich voornamelijk toe op wedstrijden. Daar wij binnen ons leden bestand van ca. 350 leden maar een kleine vijftig wedstrijd ruiters hebben en wij eigenlijk een rasvereniging zijn vonden wij dat we het geld dat wij zouden moeten betalen een 2.50 per lid beter aan iets ander konden besteden.
Ook bepaalde dingen die ze in willen voeren gaan tegen de AQHA regels in, waar wij ons aan moeten houden.
En we vonden als bestuur dat we beter onze energie in onze eigen vereniging kunnen steken.
Dit zijn dus in grote lijnen onze argumenten.
Groeten
Astrid