Mocht het niet super ver van belgie zijn, heb ik ook wel interesse, ben net over met mijn PRE merrie naar het westerngebeuren en wil altijd graag wat nieuwe dingen leren, dus er is zeker interesse
speurneusc
Geplaatst: 07-04-14 19:16
OlympicOrry schreef:
Mocht het niet super ver van belgie zijn, heb ik ook wel interesse, ben net over met mijn PRE merrie naar het westerngebeuren en wil altijd graag wat nieuwe dingen leren, dus er is zeker interesse
eersel is niet ver van belgie...maar belgie is groot he
Voor mij is het nog afwachten of ik tegen die tijd voldoende westernervaring heb en of ik al goed/passend tuig heb voor mijn pony. Eersel is niet ver weg, maar ik heb geen trailer(rijbewijs) dus dat zal ook nog lastig worden.. Maar een erg leuk initiatief zeg!
speurneusc
Geplaatst: 08-04-14 15:49
birgit daar valt best wel mouw aan te passen zo dichtbij, we zien wel als het zover is
Binnenkort ga ik met de manege eigenaar om de tafel zitten en dan kan ik wat meer info gaan plaatsen Begin er al helemaal zininin te krijgen
speurneusc
Geplaatst: 08-04-14 23:16
ik eigenlijk ook, en dat zonder de foto's van ons weekend
OlympicOrry
Geplaatst: 09-04-14 06:41
Dat was ik er mischien vergeten bij te zeggen, ik woon tegen de grens, ongeveer een halfuurtje naar eindhoven, dus als het in Eersel zou zijn is dit ook voor mij prima te doen, ik moet er wel bijzeggen dat ik net over geschakeld ben met mijn PRE merrie naar western, maw we moeten dus nog een hele hoop leren
speurneusc
Geplaatst: 09-04-14 07:34
Dat is toch geen punt? Er zijn geen nivo eisen, gewoon een gezellig western weekend en steek je er wat van op, prima.
psies, gaat meer om het idee van een leuk ( volwassenen pooownie)weekend hebben met mensen die dezelfde interesse hebben dan dat je je moet bewijzen voor iets
Branca
Geplaatst: 09-04-14 12:18
Ik hou t ff in the picture September is geen optie...
MissYvette4u
Geplaatst: 09-04-14 12:23
Leuk idee!
Ideeeeetje: een (gespierde) cowboy (of meerdere) die laten zien hoe je een koe moet vangen
hiphopje
Geplaatst: 09-04-14 12:24
de manege is dus al bekend, mag ik weten welke? Mijn paard is geen stalpaard, ik hoop dus dat er paddocks zijn, of weitjes afgezet kunnen worden. Als hij niet naar buiten kan, haak ik af.
daar heb ik het nog niet over gehad met de manege maar dat kan ik wel doen voor je
Spekkie01
Geplaatst: 10-04-14 09:11
Ohw, dat lijkt me ook wel leuk. Maar cody is nog wat jong, die wordt 4 deze maand. Zou wel moeten kunnen, maar dan niets echt geks. Voor mij een heel einje tuffen ( den helder eo ) maardat heb ik er wel voor over als het leuk is.