[WN] waar is Just Western.nl ineens gebleven?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Shirrlfl

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 12:10

Ojee dit meen je niet.. Gelukkig heb ik maar voor 12 euro besteld, maar wel iets wat ik echt nodig heb, en ze bijna nergens anders verkopen.. Ik heb 2 weken geleden contact gehad via de telefoon, mijn vraag is later beantwoord nog via mijn voicemail. En nu zijn ze ineens van de aardbodem verdwenen. Ik heb ook nog nooit problemen met ze gehad..

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 12:10

Nieuwe website? Weer van just western of een andere ?

Kerry_Tinker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-14 12:10

Ben binnenkort nog in de buurt daar, rijd ik er gewoon langs inderdaad!

Carlien1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 12:11

Ik zit in hetzelfde schuitje! 13-3 iets besteld en betaald en gisteren even op de site willen kijken, maar die was verdwenen.
Heb gezocht op internet en gebeld, ingesproken, maar nog geen reactie. Ook heb ik haar via MP gevonden en gemaild: ze zegt dat ze dat niet is, maar dat klopt niet want ik heb eerder iets van MP besteld bij haar en dat kwam in een verpakking van Justwestern. Daar staat ook een tel nr prive bij: . Die heb ik ook ingesproken.
Ik krijg geen goed gevoel hierbij, maar hoop dat het netjes wordt afgehandeld!
Laatst bijgewerkt door BlueStar op 27-03-14 21:54, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: telefoonnummer verwijderd

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 12:11

Kerry_Tinker schreef:
Ben binnenkort nog in de buurt daar, rijd ik er gewoon langs inderdaad!

Denk dat je daarmee wel t dichtste in de buurt komt voor je geld,zowiezo je papieren mee nemen dat je het aan kan tonen.. Vind niet erg netjes dat je niks meer hoort,ook al stop je met een zaak,handel je vind ik het wel even netjes allemaal af.

Kerry_Tinker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-14 12:12

Zelfde website maar compleet nieuw uiterlijk, nieuw logo etc

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 12:13

Carlien1 schreef:
Ik zit in hetzelfde schuitje! 13-3 iets besteld en betaald en gisteren even op de site willen kijken, maar die was verdwenen.
Heb gezocht op internet en gebeld, ingesproken, maar nog geen reactie. Ook heb ik haar via MP gevonden en gemaild: ze zegt dat ze dat niet is, maar dat klopt niet want ik heb eerder iets van MP besteld bij haar en dat kwam in een verpakking van Justwestern. Daar staat ook een tel nr prive bij: . Die heb ik ook ingesproken.
Ik krijg geen goed gevoel hierbij, maar hoop dat het netjes wordt afgehandeld!

Misschien,klinkt vreemd,samen gaan? Als er meer komen sta je misschien sterker? Dan gewoon alles mee nemen kwa papieren en even vragen of je direct het geld terug kan krijgen of iets laten ondertekenen dat zij binnen zoveel dagen betaald ?
Laatst bijgewerkt door BlueStar op 27-03-14 21:55, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: telefoonnummer verwijderd uit quote

Shirrlfl

Re: waar is Just Western.nl ineens gebleven?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 12:15

Ook ik heb net gebeld en de voicemail ingesproken. Dat nummer deed het 2 weken geleden wel. Bah wat is dit balen voor iedereen :n

caboclo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 12:17

ik heb sins nu 3 weken mn bestelling binnen 2 maanden na afgesproken datum maar goed
we hebben ook flink vervelend gedaan (dreigen met stappen te onder nemen en vanalles in te schakelen)
bank op de hoogte gesteld en de bank heb haar een brief gestuurd als wij het niet binnen 1 week binnen hadden dat de bank dat het geld terug ging vorderen de bank heb ons laten weten als dit nog eens voor komt bij justwestern dat de bank geen zaken meer zal doen met hun..

maar wel geteld in de week die ze kregen op de laatste dag toch mn bestelling binnen al past het niet helemaal maar goed terug sturen doen we niets aangezien er dan waarschijnlijk weer maanden overheen gaan

TS en de rest succes

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 12:30

Wat vervelend TS!

Kun je het geld niet gewoon terugboeken bij de bank?

Carlien1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 12:34

Terugboeken via de bank kan alleen bij automatische overschrijvingen. Niet als je in persoon geld overmaakt! Heb ik ook al nagevraagd!
Enne: ik wacht nog even een reactie af, maar ga anders ook andere stappen ondernemen.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 13:22

..... (ze zit hier ook op bokt) heeft al sinds 2006 problemen met haar webshop. Jammer dat het nog steeds niet opgelost is.
Laatst bijgewerkt door BlueStar op 30-03-14 12:15, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: naam verwijderd

kynshiri

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 13:28

he wat jammer. ik heb in het verleden wel vaker iets besteld via justwestern en altijd prima in orde...

Kerry_Tinker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-14 14:42

Sinds 2006 al problemen? Zo hé. Maar ze is denk ik nog niet eerder zo spoorloos verdwenen??
Ik ga de komende daden nog berichten sturen, als ik niks hoor dan stel ik haar in gebreke en dan nog niks dan daarna aangifte bij de politie. Laten we voor iedereen hopen dat het zover niet hoeft te komen...

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 14:45

Zie inderdaad ook oude topics... Ik persoonlijk zou eerst verhaal gaan doen eventueel aan de deur,klinkt gek maar telefoon kan ze negeren of gewoon bericht wissen en laten gaan,als je voor haar staat dan moet ze wel antwoorden en heb je kans omdat ze ziet dat je het serieus neemt,dat ze terug betaald. Anders eventueel aan de deur duidelijk maken als je niet binnen 3 dagen je geld op je rekening hebt,de politie inschakelt. Het is maar een idee,maar ben bang dat als je wacht op antwoord,dat je lang kan wachten aangezien veel mensen niks meer horen en ook al eerder service 0.0 is..

Kerry_Tinker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-14 14:52

Overigens ook heel raar, op 13 maart kreeg ik een mail met daarin de credit nota. Die heb ik op mijn mobiel gelezen maar dan blijft hij op het account ongelezen. Nu zocht ik hem maar is de mail verdwenen. Ofwel de verzender heeft hem teruggehaald via outlook kan dat. Dat is toch ook absurd, echt niet netjes..,

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 14:55

Weet wel dat zoiets kon,of het nog zo kan geen idee... Kan je het niet via je telefoon terug halen? of zoeken op ongewenst of verwijderd of iets ? Heb je zelf wel ergens nog een betaalsbevestiging ?

spicegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 14:58

ze adverteert geloof ik nog op MP.

Kerry_Tinker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-14 15:02

Alle andere berichten heb ik inderdaad nog dus zal niet echt uitmaken

Kerry_Tinker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-14 15:15

Wat ik me net nog bedacht kunnen we nog iets net mollie payments, die voerde immers de betaling uit...

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 15:19

Je kan kijken of je contact met ze op kan nemen of iets ? Wat die weten van haar en dat ze niks meer laat horen terwijl je het gecanceld hebt en je geld niet terug krijgt ?

Eileen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 16:03

Wat een raar verhaal zeg... Hoop dat jullie je pakketje nog krijgem of het geld terug krijgen!

Carlien1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 16:07

Ja op MP handelt ze wel nog onder de naam .... Daar had ik haar gevonden maar ze zegt dat zij dat niet is. Zie verder mijn vorige bericht.
Laatst bijgewerkt door BlueStar op 27-03-14 21:57, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: naam verwijderd

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 16:09

Carlien1 schreef:
Ja op MP handelt ze wel nog onder de naam ..... Daar had ik haar gevonden maar ze zegt dat zij dat niet is. Zie verder mijn vorige bericht.

:+ Dat deed ze in een ander topic ook inderdaad, een aantal jaren terug, maar ze is het wel degelijk hoor.
Vreemd dat iemand zo ontkent. Geeft ook al te denken natuurlijk.
Heb via internet wel een adres gevonden. TS, misschien heb je daar wat aan?
Laatst bijgewerkt door BlueStar op 27-03-14 21:57, in het totaal 3 keer bewerkt
Reden: naam verwijderd uit qoute

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 16:10

Wat vreemd, ik heb altijd goede ervaringen gehad met just western. Ook al eens een bestelling geannuleerd en nooit problemen mee gehad verder. Wat jammer dat dit zo loopt.