[WN] Reining breeding farm in Canada zoekt dingend hulp.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

_Deniise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 13:51

Ohhh dat wil ik! Ik ben die datum wel beschikbaar en centjes voor een ticket heb ik ook. Argghhh, stupid me, ik denk niet dat ik zo snel al weg kan gaan zonder genoeg voorbereiding :(
Lijkt me echt zo gaaaaf :D :D

_Deniise_

Re: Reining breeding farm in Canada zoekt dingend hulp.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 14:39

Wat is de exacte datum in maart en juni?

japielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-14 10:27

Hoi ik heb je een pb gestuurd had je die ontvangen

tweety_be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-14 09:59

Wat een reacties :). Sorry voor mijn wat latere reactie.

Even om 1 en ander op te helderen:

Leeftijd: meerderjarig zijn, liefst 'working student'
Waar: British Columbia, 1 uurtje ongeveer van Vancouver of ergens in Alberta (ze hebben 2 ranches)
Werkzaamheden: is voornamelijk een grooming job, paarden verzorgen, eten geven, stallen mesten, beweging geven (indien voldoende ervaring), hulp met de veulens, etc.
Vergoedig: geen, het is tegen kost- en inwoon, vliegticket moet je zelf boeken en betalen. Ze komen je wel oppikken in de luchthaven van Vancouver, dus ter plaatse heb je dan verder geen kosten.

Hou er idd rekening mee dat je eigenlijk een visum nodig hebt, zoals een WHP voor Canada. Die zijn allemaal de deur uit voor dit jaar (zowel in België als NL), dus er nog snel snel eentje aanvragen zal niet gaan, helaas. Ik kan eens vragen of ze ook mensen aannemen zonder WHP op een toeristenvisum. Alleen kun je dan idd wel problemen krijgen bij de douane (en teruggestuurd worden), dat is dus op eigen risico.

Nogmaals, het is enkel voor deze periode (maart t/m juni 2014), voor de rest van het jaar (tot juni 2015 allesinds) hebben ze al genoeg mensen. Is ook enkel mogelijk voor langere periode, dus iemand die denkt daar even snel op 'vakantie' te gaan voor enkele weken is er aan voor de moeite. Het duurt namelijk enkele weken voor iemand is ingewerkt en het is echt om hard te werken, maar op die manier ook veel te leren.

Voor iemand die nog last minute een ticket wil boeken, kijk ook eens op http://travels.kilroyworld.nl/, moet zeggen dat ik tot hier toe de beste deals hier al op gevonden heb. Om even een idee te geven, voor €769 vlieg je heen- en terug Amsterdam-Vancouver als je begin maart vertrekt en eind juni terugkomt. Is niet goedkoop, maar als je echt 'op reis' gaat in Canada, ben je wel wat meer kwijt dan dit natuurlijk.

Wie een pb gestuurd heeft, probeer ik zo snel mogelijk te antwoorden!

sandorra

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-14 10:48

Bedank voor je antwoorden zowrl per pb als hier.... Ik haak af...Ga het risico niet nemen om niet door de douane te komen.....Laatst met border sequrity gezien hoe streng het is......

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-14 10:52

Jammer dat ze voor 2015 al voorzien zijn, anders had ik wel interesse :j

japielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-14 11:05

van mij heb je weer een PBtje terug :)

tweety_be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-14 10:24

Iedereen heeft normaal een PB terug gehad, zo niet, stuur dan nog even een berichtje. Ze zijn nog steeds op zoek!

Datjaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-14 18:47

Zijn ze nog steeds opzoek? Anders ga ik je een PB'tje sturen! :D

tweety_be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-14 10:03

Voor zover ik weet hebben ze nog niemand, maar krijgen ze uit verschillende hoeken wel hulp tot er de 1ste juni iemand komt voor de zomerperiode. Ik denk dus dat ze niet echt meer zo dringend op zoek zijn. Maar stuur gerust een PB'tje hoor, ik wil het altijd eens vragen voor je :)