[WN] Stalbewaking!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

FlyingHigh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-03 13:35

Malabarista schreef:
Die linker is volgens mij echt een lief scheetje, Flying High! Die andere ziet er niet zooo schattig uit, maar toch nog wel schattig!

Jos heeft ook een hele verzameling zie ik! Clown

Die linker is een Jantje Doedel, die rechter is inderdaad wat pittiger, maar wel erggggg vriendelijk en blij, deze honden zullen bij een normale opvoeding nog vriendelijker zijn dan een labrador of een Golden Lab., OK dan! .

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 13:58

FlyingHigh schreef:
deze honden zullen bij een normale opvoeding nog vriendelijker zijn dan een labrador of een Golden Lab., OK dan! .

Euuhhh, dat kan dus niet. Liever dan een Lab is een overtreffende trap van lieverdanlief Clown En dat bestaat niet Haha!

Met de Labgroetjes van Kaatje! Cool

FlyingHigh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-03 20:37

vera"]
[quote="FlyingHigh schreef:
deze honden zullen bij een normale opvoeding nog vriendelijker zijn dan een labrador of een Golden Lab., OK dan! .

Euuhhh, dat kan dus niet. Liever dan een Lab is een overtreffende trap van lieverdanlief Clown En dat bestaat niet Haha!

Met de Labgroetjes van Kaatje! Cool
[/quote]

Ik zal ze volgend jaar meenemen naar Nijega...........echt, dit zijn minstens zo lief misschien nog wel lievere dan labjes........ Schijnheilig . En ze kunnen je nog meer warmte geven als ze boven op je liggen met hun 60 a 70 kilo, Haha! .

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 20:45

Leon vind ze nu nog wel heel erg leuk (ik ook) maar ik vrees dat hij ze wat minder leuk gaat vinden als ze groter zijn Knipoog

FlyingHigh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-03 20:50

cornelie schreef:
Leon vind ze nu nog wel heel erg leuk (ik ook) maar ik vrees dat hij ze wat minder leuk gaat vinden als ze groter zijn Knipoog

Moet ie nodig op kraamvisite komen, Haha! ............dan passen ze nog op schoot, hihihiii.........

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 20:51

o,o, ik zal het hem voorzichtig vertellen zo Lachen

Jemille

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 12:13

Zoiets onder de kestboom vinden is geweldig .

Vorig jaar vond ik dit onder de kestboom.... mijn bewaking

Nu een jaar later, en inmiddels haar beveiligingsdiploma te hebben gehaald Knipoog , kan ik zeggen dat missy heeeeeel erg goed werk aflevert Haha!Afbeelding

Francisca

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 20:21

FlyingHigh schreef:

Ik zal ze volgend jaar meenemen naar Nijega...........echt, dit zijn minstens zo lief misschien nog wel lievere dan labjes........ Schijnheilig . En ze kunnen je nog meer warmte geven als ze boven op je liggen met hun 60 a 70 kilo, Haha! .

Ja gezellig, neem ze maar mee hoor. Wat een scheetjes Lovers

charene

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 23:40

sorry kon het niet laten maar dit is sinds gister mijn 2e stalbewaking en kerstcadeau voor het mannetje hhahahah maar Mylo is nu al een toppertje OK dan! Lovers

Afbeelding

Afbeelding

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 09:59

Lieverd hoor.
Die witte teentjes Lachen

FlyingHigh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-03 13:40

Wat een mop, vertel eens wat meer over 'm??? Ras of kruizing, leeftijd.....echt een snoepie om te zien!!!

charene

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 14:52

uuh nog meer vertellen ik heb hem net 2 dagen Haha! en het is een vondelingetje en waarschijnlijk 6 a 8 maanden oud en een kruizing bull/herder (zat geen briefje bij Knipoog ) ik zou hem tijdelijk opvangen maare...ja je raad het al Schijnheilig ik kan hem nu al niet meer missen geloof ik..hij hoort er echtbij en met onze mechelaar en de paarden gaat het ook onwijs goed...dus eigenlijk een lot uit de loterij

TJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 20:03

Citaat:
Dit worden ook levende deurmatten, vooral de gestroomde, die vertoond nu al dat mega- luie gedrag, snurrrkkkk.........maar ze zijn net wat groter dan jou Bulletje.

Haha, als ze ook zo hard gaan snurken.......
Mocht die gestroomde nou echt niet waaks worden maar toch meer deurmat kun kun je haar, of was het nou een hem (?) altijd nog als deurstopper gebruiken Haha! Als die volwassen is krijg de deur met geen mogelijkheid meer open, werkt ook super tegen inbrekers Cool

stokpeerd

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 22:43

't is dat ik al 2 lieve honden heb, en mijn wederhelft me af en toe wat afremt... wat een leuke en mooie puppies!!
worden ook vast mooie grote exemplaren!!

WenS

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-03 17:03

Leuk Topic Lachen ! en mooie fotos ! Ik ! Ik ben gek op doggies !!!
Hier die van ons ! (2 van de 6) Mohawk en Hawkeye!
Groetjes Wendy
Afbeelding
Afbeelding

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-03 17:29

Het soort wat ik op de hei wel eens voor een slee (op wieltjes) tegenkom Lachen
De paarden worden er meestal erg vrolijk van Cool

WenS

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-03 09:28

Niet dezelfde maar ze lijken er wel op Cool
Huskys lijken op Indian dogs, maar ander karakter !
Dit is onze nieuwste aanwinst maar hij is nog in Oregon,
komt volgende maand naar Nederland. Wachten is altijd
moeilijk *LOL* Groetjes Wendy
Afbeelding

charene

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 10:01

Heeft er iemand intresse in deze lieve jonge ( +/-8mnd) hond (reu) waarschijnlijk kruizing bull/herder... het gaat namelijk niet met onze eigen mechelaar Huilen
Hij is zo`n 3 weken geleden bij wennekers gevonden , waar hij al een aantal dagen rondzwierf (heb ik van horen zeggen) ik heb hem meegenomen en overal (politie dierenbescherming ambulance dierenasiels) opgegeven dat ik deze hond gevonden had...in de hoop hem zelf te kunnen houden en ter voorkoming dat hij het asiel in moest..en had eigenlijk een beetje de hoop dat de eigenaar kwam opdagen NEE DUS We zoeken nu een goed en blijvend huis voor hem .. hij is erg speels maar kan ook rustig zijn in huis.. hij is super lief..wij hebben hem in een bench in huis gehad en dat ging super..hij is zindelijk ..vind autorijden te gek....heeft alleen een beetje moeite met te lang alleen maar dat komt denk ik omdat hij gedropt is en in de bench gaat het super..
Hij is nageken door de dierenarts is super gezond ontwormt en heb hem gewassen (met antivlo).. Dus heeft iemand serieus intresse dan hoor ik het graag,,.............

FlyingHigh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-03 12:04

Ik zal hier in de omgeving eens informeren...........jaagt ie achter katten/ paarden/ schapen en ander huisdierengespuis aan??? Beetje gehoorzaam of moet daar nog flink aan geknutselt worden??

charene

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 14:12

ken hem nog niet zo goed maar is idd wel een knutselhond Knipoog bij mij liep hij wel los tussen de paarden en ging er idd wel eens achteraan maar wel op een nog speelse manier en katten weet ik echt niet Verward .......hij moet echt even een goede training krijgen maar hij leert erg snel OK dan!

silden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 14:52

heb je al iemand gevonden voor mylo Verward anders weet ik misschien nog wel iemand Knipoog