) en zeg helemaal niets
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
vera"]
[quote="Margee schreef:Soms wel, na een lange rit.....

. Ook mijn knie- blessure komt steeds weer terug, ik kom er maar niet definitief vanaf!! Grrrrr..............
. FlyingHigh"]
[quote="vera"][quote="Margee schreef:Soms wel, na een lange rit.....

. Ook mijn knie- blessure komt steeds weer terug, ik kom er maar niet definitief vanaf!! Grrrrr..............
.
Ik noem geen namen.......
vera"]
[quote="FlyingHigh"][quote="vera"]
[quote="Margee schreef:Soms wel, na een lange rit.....

.
Ik noem geen namen....... 
........en toch, volgend jaar doen we het zeker weer en nemen we allemaal 3 anti- kater pilletjes mee!!! Jaaaaaa.... FlyingHigh"]
[quote="cornelie schreef:Maar ja, je kent de slogan: 30 maakt de buurt weer prettig

Citaat:Misschien toch niet zo'n slecht idee om eens een pony kamp voor dertigers te organiseren
)
.... jos, vera en de rest... stelletje ouwe sokken!
oops... wahahahaha
... en dan te weten dat ik iedere keer weer vergeet hoe oud ik ben.... moet ik terugrekenen vanaf mijn geboortejaar en zo.... 2003 min 1966 is eeeeeerhm....
ach, lekker belangrijk die leeftijd.... dus niet
coydog schreef:Misschien toch niet zo'n slecht idee om eens een pony kamp voor dertigers te organiseren, dan kunnen we gaan meten of er verschil is met de tienerkampen.
Moet Bart wel mee voor de statistieken.