sabriina0001 schreef:Zijn mensen ook bekend met uitrij dekens, om een westernzadel?? Kan elke uirij deken om dan? of een maat groter kopen;)...
Nee dat past niet bij mijne. Maar ik ga altijd op mijn zweetdeken zitten
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
zoals http://www.justwestern.nl/?catalogprodu ... 3063B.aspx_Melanietje_ schreef:ik gebruik lami-cell winterdeken, die heeft een terug gesneden schoft. Hier bij ons op stal hebben er een stuk of 5 die dekens en liggen allemaal perfect op hun quarters of paints.
Heb nu ook een 300 gr outdoor van Euroriding, die is ook breder op de borst, maar minder als de eerste. Dus die hebben ze ook in verschillende uitvoeringen, voor breed, extra breed en extra extra breed zeg maar, hahaha. Misschien het proberen eens waard? Ook fatsoenlijk te betalen.
erg mooie dekens met een goede pasvorm. Hier staan ze momenteel onder de stormshield (moest toch testen wat ik verkoop
) en straks gaan ze onder een lekker dikke van Arthurs, maar heb ik sowieso erg positieve berichten over ontvangen.
hiervoor heeft mijn paint er ook gewoon meegelopen en nooit schuurplekken gehad.. "en ik ook altijd van het "snelle hebben' ben
Dus gelijk meegnomen en om gedaan... wilde dat beesie niet langer laten lijden met die plekken! 'De amigo deken ligt mooi.. ook nog ruimte bij zijn hals om te grazen en zijn hooi te eten...
Hopelijk gaat het beter met deze deken dan zo'n merkloze (dat was dus drie keer niks) een goedkoop..is niet altijd een koopje;) 'hopelijk groeit zijn vacht weer mooi aan....