[WN] Colonels Luxury

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Trinity

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-03 20:41

Hoe dat zit met de site weet ik niet.
Maar Top Azure Jack is vorig jaar overleden bij de TR en ik dacht dat jij in de war was met Jack en Lux en deze om wisselden dus vandaar dat ik zei je haalt ze door elkaar.
Omdat je het had over een overleden paard en ik had zoiets hij haalt ze door elkaar.
En toen kwam Jac met is dat niet die painthengst en toen had ik zoiets van ja snap het nou Jack is overleden en Lux leeft (bij mijn weten gewoon).
Snappie???
Dus verder zou je moeten bellen met Ton en veel succes ik hoop dat je een leuke vind ik weet dat ie een mooie heeft staan maar of die die verkoopt...

Groetjes en Succes Trin Party!!

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-03 20:55

Blijft toch een vreemd verhaal.
Als bij de AQHA staat dat PEGGY TEUNISSEN de laatste eigenaar was en dat het paard is overleden, kan TdR toch op wedstrijden (als hij er mee start) of met veulenregistratie van deze hengst voor rare verrassingen komen te staan Verward
Natuurlijk kan eea op een fout berusten (al dan niet bij de AQHA) en herregistratie/openen dossier zal niet onmogelijk zijn, maar ik kan me indenken dat de AQHA dat met een DNA-testje zou willen verifiëren.

Marieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 15:49

Ik heb hem de naam Colonels Luxury gegeven toen hij geboren werd
Luxury vanwege zijn moeder Moms Mercedes!
Is dat alweer 8 jaar geleden Verward Pfff wat gaat de tijd hard

RedLuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 16:48

Hey mensen,

even nog een bevestiging: CL staat samen met een hoop nakomelingetjes in Hamont-Achel, bij Tex Western Stables. Hij dekt daar mooi zijn merries en geniet van z'n verdiende rust. Zeker de moeite om daar een keer te gaan kijken!

Rob_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 16:56

ok blij dat hij nog leeft OK dan!

maar nu ga ik me toch echt afvragen hoe de aqha die fout heeft kunnen maken????daarbij (zoals SM al aangaf) lijkt het me niet makkelijk om een veulen geregistreerd te krijgen als de vader op papier niet meer leeft????????????????????????????????????????????????????????

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 17:41

Inderdaad, de Tex Western Stables, dat is het! Daar hadden ze dat geweldige veulen staan. Mister Spectacular als ik het goed heb. Wat een mooierd *LOL*