Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
gera schreef:Trail in hand moet ik sowieso nog even op oefenen, alles gaat hier op z'n dooie gemakje, maar ik heb wel al interesse in de halterdag! Kan ik hem voor die tijd ook meteen leren alleen te staan en hem alleen op de trailer proberen te zetten..
èn de eerste keer in een rijhal èn in een vreemde omgeving.
farichta schreef:Maar Gera, dit is juist een mooie gelegenheid om hem buiten competitieverband met vreemde dingen kennis te laten maken.

Jos schreef:je mag ook trail aan de hand, met een jong paardje.(ook wel met een ouwe knol trouwens
)
hoe heet dat ook alweer in het echt?
halter dag komt er aan
januari?
, tot wanneer kun je je hier voor inschrijven
Zal wel goed zijn voor mijn pubermeisje
Cowgirl schreef:Jaaaa, dat moet ik kunnen. Dat zou te gek zijn.
Ik heb alleen geen vervoer dus wie oh wie kan mij oppikken.
en zet die hier neer.

Chantalleke"]
[quote="vera"][quote="Chantalleke schreef:Jos?? Kan je me niet k0men halen want mijn moeder wil niet rijden!!
En ik wil ook komen

vera"]
[quote="Chantalleke"][quote="vera"]
[quote="Chantalleke schreef:Jos?? Kan je me niet k0men halen want mijn moeder wil niet rijden!!
En ik wil ook komen

Jester schreef:Je had bijna niet slechter kunnen plannen, maar we komen met 2 paarden. Het wordt echter rond 14.30 uur voordat we er zijn. 'S morgens werken we met een groep gehandicapte kinderen, die komen paardrijden. We kunnen deze kinderen niet in de steek laten. Ze vinden het zo fantastisch om uit de rolstoel op een paard te zitten dat we ze niet willen teleurstellen.
Graag adres gegevens en je gsm nummer (voor het geval dat....)
Groetjes,
Monique

Jos"]
[quote="Jester schreef:Je had bijna niet slechter kunnen plannen, maar we komen met 2 paarden. Het wordt echter rond 14.30 uur voordat we er zijn. 'S morgens werken we met een groep gehandicapte kinderen, die komen paardrijden. We kunnen deze kinderen niet in de steek laten. Ze vinden het zo fantastisch om uit de rolstoel op een paard te zitten dat we ze niet willen teleurstellen.
Graag adres gegevens en je gsm nummer (voor het geval dat....)
Groetjes,
Monique
mixie schreef:Ik kom ook jos met m'n nieuwe paardje (die blijkt goed te zijn in de trail wacht zondag wel even af met de sk wedstrijd!!!) even me ouders vragen of die ook kunnen zal vast wel.
gr. marjolein v duijn
. Gr. Desiree (v. Lee)