[WN] Voor wie geen Facebook heeft: Vernieuwing WRAN

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

MissFreubel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 21:07

Ik denk idd dat de wran heel wat beter af zou zijn zonder deze beste man. Ooit als startende ruiter eens een informatieve mail gestuurd en hierna volgde een mailwisseling waarbij ik gewoonweg geschoffeerd werd. Hierna besloten om nooit lid te worden of te starten bij de wran. Ik ben blij dat de rassenverenigingen all breed uitschrijven, nu ook dalijk met mijn halve paint. Maar ik ben bang dat er bij de wran een paar zijn met wel 10 platen voor hun hoofd.

Pintopini

Re: Voor wie geen Facebook heeft: Vernieuwing WRAN

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 00:31

Wel grappig dat ik het hier lees nadat ik een tijdje niet op bokt hebt kunnen kijken maar als WRAN lid hier niets over ontvangen hebt! Ach ja start al 2 jaar niet met m'n oudere paardje om punten aftrek te krijgen want wil m'n kleine jongen nog de tijd geven dat hij nog een wedstrijd in de L3 mee mag (jongpaard regeling) voordat hij moet in de L2 en we te veel hebben om door te moeten naar de L1. Want heel eerlijk zelfs met een ongetraind paard dat je van het land af trekt na 3 maanden kan je nog punten rijden zolang je geen echte overduidelijke DQ rijd.
Ja sinds de veranderingen en iets ervoor aanstelling van deze beste man is de altijd goede sfeer flink afgenomen. Het gezellige en samenhorende is weg!

ch_ntii123

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 10:42

Als ik het goed begrijp betaal ik straks 10 euro PER WEDSTRIJD extra (+nog eens de gebruikelijk 3,50euro).... Dit wordt niet haalbaar en blijft zo niet leuk.
Ik vond het al belachelijk dat ik 3,50euro moest bijrekenen per onderdeel... maar dit wordt echt te ernstig....

Wie start nu nog op deze manier?
Straks ben je al beginner (ik dus), meer dan 50 euro kwijt als ik maar twee onderdeeltjes wil starten....

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 11:36

Dat is alleen als je geen lid bent ch_ntii23, als je lid wordt is het veel goedkoper.
Dit is de wran-manier om mensen te motiveren lid te worden.

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 17:42

Romkabouter schreef:
Dat is alleen als je geen lid bent ch_ntii23, als je lid wordt is het veel goedkoper.

_O-

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 17:45

Klinkt inderdaad grappig maar triest genoeg is dit wel de waarheid denk ik...

ch_ntii123

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 17:49

Romkabouter schreef:

En dat is iets wat ik juist niet wil...
Ik moet 10 wedstrijden starten per jaar wil ik mijn wran-lid-geld eruit kunnen rijden.
Ik start nog geen 2 wedstrijden per jaar omdat het voor mij puur voor de fun is......
Dus dat hoef ik dus ook niet meer te doen, jammer dat ze de fun wegnemen.

crow

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 17:51

Ik denk dat het aantal starts dit jaar op het Wran NK laat zien dat er iets niet goed gaat, bedroevend weinig. Weet nog in de open en amateur tijd dat je met 20 + starts de ring in ging in de amateur. Kan nooit alleen aan de crisis liggen.

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 18:33

En dat er voorrondes waren van een man of 40 ;)

johanna29

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-13 07:08

crow schreef:
Ik denk dat het aantal starts dit jaar op het Wran NK laat zien dat er iets niet goed gaat, bedroevend weinig. Weet nog in de open en amateur tijd dat je met 20 + starts de ring in ging in de amateur. Kan nooit alleen aan de crisis liggen.

Toen ik de uitslagen zag kreeg ik ook een heel naar gevoel!

Rumpleteaser

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-13 07:48

Er staat weer een nieuwe update op Facebook:

MEDEDELING aan de leden van de WRAN,

U handelt sneller dan het WRAN bestuur aan kan, wij krijgen namelijk de licentie aanvragen al binnen.

Voor leden hadden wij aangegeven dat deze bericht zouden ontvangen van de WRAN, belangrijk is dus dat wij uw juiste Email adres hebben.
Graag uw juiste Email adres aangeven bij het wedstrijdsecretariaat van de WRAN.

MEDEDELING, voor alle Leden die op 1 sept 2013 als betaald lid geregistreerd staan, hebben wij een verrassing!

U krijgt de eerste startlicentie lopende aan uw lidmaatschap cadeau.

Dus wanneer u uw lidmaatschap verlenging in de bus krijgt, heeft u de keuze om lid met of zonder startlicentie te zijn.

Uit administratieve overwegingen hebben wij dit besloten, aangezien de eerste wedstrijd op 29 sept 2013 zal plaats vinden.

Binnenkort is er hier meer over te lezen op onze officiële website: www.wran.eu

Met vriendelijke groet, uw WRAN bestuur.

Painttobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-13 09:10

Dan hoop ik maar dat het 'online' systeem ook snel gaat werken, want 29 september komt steeds dichterbij..

Rumpleteaser

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-13 15:33

En weer een update:

Beste ruiters,

Het nieuwe wedstrijd programma van de WRAN is hedenmorgen 03-sept-2013 online gegaan.
Het bestuur zal een kleine week nodig hebben om alles van het oude systeem naar het nieuwe te zetten.
Hierna zal het voor iedereen te zien zijn op het internet.
Zoals wij het nu voor ogen hebben, zoeken wij eerst uit wat het zal gaan inhouden als wij de onderstaande formule toepassen,

Level 5 ruiters worden L4

Level 4 ruiters met 60 punten of meer schalen wij in level 3.

Level 3 ruiters met 60 punten of meer schalen wij in level 2. Dit zijn ook vanzelfsprekend de Rookie ruiters die deelgenomen hebben aan het NK van 2013.

Level 2 ruiters met 60 punten of meer schalen wij op naar level 1.

Het spreekt voor zich als wij deze formule toepassen, dat u als betreffende ruiter uw inbrengen kan en mag hebben. Maar om een basis te creëren voor het vullen van het nieuwe wedstrijd programma van de WRAN, moeten wij een lijn trekken. Om erna de individuele ruiter die bijvoorbeeld toch vind dat het hoger geplaatste level te hoog gegrepen is, om daar een hoor en wederhoor mee aan te gaan.

Als u zich niet in het bovenstaande kan vinden, stuur een mail aan het wedstrijdsecretariaat wedstrijden@wran.eu dan wordt er contact met u opgenomen. Een wijziging in het bovenstaande zal direct gemeld worden. Maar middels deze mededeling kan u als ruiter bij de WRAN enigszins bezien wat het voor u zal inhouden.

Vriendelijke Groet DB bestuur WRAN.

jelson

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-13 17:10

word een mooie volle L4 zo :)

Paintless

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 12:45

L4 worden zonder ook maar een wedstrijd gestart te hebben. soms lijkt het erg snel te gaan :D

Rumpleteaser

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-13 07:20

Update van gisteren:

Beste WRAN ruiters,

Beloofd hadden wij om een kleine week nodig hebben om het nieuwe online softwaresysteem te vullen.
Helaas gaan wij dat niet redden. Verwachting is dat wij komende Donderdag daarmee klaar zijn en dat vanaf Vrijdag online ingeschreven kan worden.

Dus komende Vrijdag heeft u de keuze om als lid van de WRAN of niet lid in te schrijven. Als u als een Lid van de WRAN inschrijft klikt u op wachtwoord vergeten, en u krijgt dan het wachtwoord per mail retour. De combinatie van uw emailadres en toegestuurde code/wachtwoord geeft u toegang om in te schrijven. Ontvangt u geen wachtwoord retour dan is waarschijnlijk uw email adres niet kloppende, doe dan even een mail aan het WRAN wedstrijdsecretariaat.

De niet leden die inschrijven krijgen vanzelf een bericht van het WRAN wedstrijdsecretariaat, volg de instructie op.

De eerste wedstrijd wordt gehouden op de White Socks Stables te Zeist met als jury Angelique Ferdinandus op 29-sept 2013.
Omdat je als deelnemende ruiter later dan gepland kan inschrijven, geven wij als WRAN elke deelnemer die lid is of niet lid is één onderdeel cadeau.

Als u als Lid van de WRAN voor één onderdeel inschrijft start u dus gratis, en als niet Lid heeft u dus alleen uw afdracht van €3,50 aan het plaatselijke secretariaat. Start u meerdere onderdelen dan gelden de normale tarieven.

Het WRAN bestuur zal aanwezig zijn op deze wedstrijd om van het nieuwe online systeem een feestje te kunnen maken.

dank voor uw geduld, en tot 29 sept 2013 op de White Socks Stables, Vriendelijke Groeten DB WRAN bestuur.

samba

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-13 19:13

@ Rumpleteaser Wat ben ik blij dat je de niet facebook leden zo op de hoogte houdt :). ik vroeg me al af wat de nieuwste ontwikkelingen waren hahahhaha. Ik ben ook een L3 ruiter dus misschien kom ik je nog eens tegen :)

Rumpleteaser

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-13 07:30

Da's lief van je Samba, heel graag gedaan hoor!
Gezellig, dan komen we elkaar vast tegen. Hoe zie je eruit? :D
Tenzij je 60 punten hebt, dan ben je namelijk automatisch L2 geworden blijkbaar.

Weer een update:

Beste WRAN ruiter,

Het nieuwe online wedstrijdsysteem van de WRAN werkt op uw persoonlijke emailadres. Dit email adres moet dan wel in het nieuwe systeem bekend zijn. Een gezamenlijk emailadres gaat niet werken. Het emailadres en uw wachtwoord/code zijn dus uniek aan één persoon in het nieuwe online systeem.

Voorbeeld: bestuurslid Frans Olyhoek gebruikt zijn emailadres ook om één van zijn dochters in te schrijven. Frans Olyhoek is lid van de WRAN dus krijgt ook een eigen wachtwoord/code voor de afdrachten aan de WRAN, voor zijn persoon.

Dit geld ook voor dochter Olyhoek.

Nu een persoon lid kan zijn van de WRAN, dit als jeugd of volwassene, en aan kan geven een rijdend lid te willen zijn, maakt de combinatie van uw emailadres en toe gestuurde wachtwoord/code, welk tarief u hiervoor jaarlijks zal moeten voldoen.

Het factuur zal u ook per opgegeven emailadres ontvangen, het systeem zal dit twee keer herhalen als u per ongeluk vergeet te betalen, om van het systeem gebruik te kunnen blijven maken.

Het nieuwe online software systeem van uw vereniging de WRAN houd u als lid als het ware zelf bij, en in stand, zal dus een grote zorg wegnemen voor de vereniging de WRAN.

samba

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-13 16:10

hahaha zo hard ga ik niet met mijn punten hoor. Maar goed ook want ben nog lang niet toe aan de L2 :)
Ik heb een vos appaloosa. Foto's staan in mijn profiel.

Is het nieuwe systeem nu al online? Ik ben wel benieuwd naar programma's enzovoorts nu de L5 is weg gevallen.

Rumpleteaser

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-13 07:13

Gisteravond heb ik per email een bevestiging gehad van mijn lidmaatschap bij de WRAN.
Hij zat in mijn junkmail, want het emailadres is ietsje anders.

samba

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 20:01

Ik zag net op de website van de WRAN dat je kan inschrijven voor Zeist 29 september. Er staat alleen geen programma??? Dat wil ik toch altijd eerst wel even zien voordat ik weet welke onderdelen ik wil starten. Verder zag ik bij de onderdelen TP pleasure staan. Wat is dat??

Is er misschien via facebook meer info hierover?

Painttobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 20:47

Heden avond 17-09-2013 is de eerste inschrijving online goed gegaan.
Nog enkele testen gaan wij uitvoeren, zodat morgen iedereen die wil kan inschrijven.
Onder het kopie wedstrijden van de officiële site De WRAN, komt u inschrijven tegen.
Als u deze link aanklikt verschijnt de wedstrijd te Zeist, later zullen de andere wedstrijden volgen.
Klik op het icoontje dat achter de wedstrijd staat en gevraagd zal worden om uw gebruikers naam en wachtwoord/code.
Vul uw opgegeven emailadres in en druk op wachtwoord vergeten.
Uw wachtwoord/code ontvangt u dan per mail, waarna u de bovenstaande handeling kan herhalen.
Een lijst met de namen van de paarden zal zichtbaar woorden, klik op uw gewenste paard, klik op volgende, hierna zal u als ruiter met level zich ook openen.
Vul de gewenste onderdelen in die u wil starten, en verzend uw inzending.
Op uw mail ontvangt u de rekening die u op het plaatselijke secretariaat dient aftereken. En klaar is Kees.

WRAN wil u danken voor het geduld dat u heeft moeten opbrengen, tot en met de eerste wedstrijd staat een team paraat om eventuele problemen op te lossen, bel of mail even als er iets niet wil lukken.

Vr Gr DB WRAN

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 21:00

Sorry, maar kan ik nu inschrijven met een willekeurig paard?
Ik zie namelijk een enorme lijst met paarden.
Het lijkt me toch handig dat er per gebruiker vooraf moet worden aangegeven welke paarden deze ruiter heeft.
Nu kan ik op een paard van iemand anders inschrijven zonder toestemming van de eigenaar!
Bovendien staan onze eigen paarden er niet eens tussen!

Daarnaast wil ik eerst zien wat het programma is, welke klasses in de ochtend en in de middag zijn. Dit zonder eerst in te hoeven schrijven.

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 21:17

Ik heb per ongeluk ingeschreven voor een wedstrijd waar ik niet eens naar toe kan :=
Het systeem mag dus nog wat verbeterd worden! Er wordt nergens aangegeven dat je met een klik op 'volgende' definitief inschrijft :n

En hoe kan ik mijn wachtwoord veranderen naar iets onthoudbaars? :P

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 21:18

Romkabouter schreef:
Daarnaast wil ik eerst zien wat het programma is, welke klasses in de ochtend en in de middag zijn. Dit zonder eerst in te hoeven schrijven.

Dito!! -O-