Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
denise04 schreef:@superpony, wij weten dat het voor een groot deel met haar balans te maken heeft, mijn trainer is al een jaar bezig om haar recht te richten, er is een da bijgeweest, een tandarts en een osteopaat.... Ze vinden echter niets en het probleem blijft...
En ik heb momenteel niet de financiële ruimte om haar weer in training te zetten... Ze heeft net een maand in training gestaan waarbij ik bewust niet gereden heb, omdat het zo maar eens met mijn balans te maken zou kunnen hebben...?
Bij mijn trainer probeert ze het, echter krijgt hij haar wel gecorrigeerd en dan loopt ze netjes. Wat ik bedoel is dat "wij" tegen het probleem aan blijven lopen dat ze dit bij MIJ bilijft doen...
Ook bij onze bijrijdster (van ons andere paard) doet ze dit niet. Is het dan een combi van haar slechte kant rechtsom en mijn slechte balans linksom?
Want ik heb nl. regelmatig het gevoel dat ze gewoon probeert... En er bij mij mee wegkomt.
).
) de binnenteugel te strak houden. En daardoor loopt ze over haar schouder weg. Dus het plan van aanpak; terug naar de basis, stap, en draf, en leren loslaten.... Hij zei letterlijk, anders laat die galop even zitten als het niet lukt.... Ga eerst aan de basis werken. Ook geeft hij aan dat het al lang niet meer zo slecht gaat als een half jaar geleden, maar doordat ik voor mezelf ook nog eens heel veeleisend ben, zie ik dat niet....Wranglerbutt schreef:spatter schreef:Toch heb ik er wat moeite mee dat je paard dat na een maand training nog steeds doet.
Dan zit er toch iets niet goed in het lijf van je paard.
Of je hebt een niet zo'n beste trainer...